Gå til innhold

Sur date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvorfor laget du et nummer ut av at han liksom skal være politibetjent? 

Handler tråden egentlig om hets mot politifolk?

Synes postene dine vitner om noe det. Det er altså ingenting som hindrer deg i å slutte å være sammen med ham.

Til de som skriver at politifolk ofte er psykopater og gudene vet hva, så er det faktisk meget streng selektering før noen velges ut (blant veldig mange søkere) til å komme inn på politiutdanningen. Og veien er kort ut, om noe kritikkverdig skjer.

"Normal" krangel blant kjærester eller ektefeller har ingenting med yrke å gjøre. Det er menneskelig å være sur, og det er menneskelig å krangle med samboer/kjæreste.

Anonymkode: bc46e...892

Les HI igjen. Fordi jeg forventet mer av noen som liksom skal beskytte oss og vårt samfunn. Trodde de var mer dannet og mer disiplinert. Hvem ringer man i nød?  Jo,disse her! 

Anonymkode: 129d3...33e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja,det er jeg faktisk 

Det er ikke bra. Da bør du avslutte. Alier deg med noen du stoler på, og bli ferdig med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 21.31):

Kort fortalt. Jeg har datet en veldig søt person, (politibetjent) ca over et halvt år...rundt 7 mnder. Trodde de var hvertfall noe ordentlig skikket. H*n blir sur for alt mulig og kjefter. Skal ingenting til før h*n blir sur og tverr. Blir bare bråk.  Altså,hva f*en? Noen råd?  

Jissesssss GÅ VIDERE 

Anonymkode: 2349b...462

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

At du ikke har riktige følelser for ham og at du ikke vil mer. Begynner han å argumentere, lar du være å svare.

Anonymkode: 465e1...ecb

Handler ikke om følelsene for han.  Det handler om hans idiotiske væremåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja,det er jeg faktisk 

Hva er det du er redd for?

Anonymkode: 9d3f5...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du er redd for?

Jeg føler jeg må holde kjeft. Ellers så stenger han meg ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er problemet med det? Høres jo ikke ut som du bør treffe ham igjen.

Anonymkode: 9293e...bee

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du sa jo du hadde avsluttet, så hva spiller det for noen rolle? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har avsluttet forholdet nå. En klar tekstmelding er nok. "hei! Jeg har tatt meg litt tid til å tenke over forholdet vårt, og jeg har kommet frem til at vi ikke passer sammen og at jeg derfor ønsker å avslutte forholdet vårt. Beklager om dette kommer brått på, men jeg er skråsikker på at det er for det beste for både meg og deg. Jeg kommer ikke til å svare på meldinger eller forsøk på kontakt etter denne meldingen, men jeg ønsker deg alt godt videre."

Deretter gjør du akkurat dette: ikke svar om han forsøker å kontakte deg. Du kan blokkere om du ønsker. Er du redd han, så kan du la meldinger og anrop gå gjennom. Da har du bevis på grenseoverskridende atferd i tilfelle han blir bananas og trakasserer deg. Om han kommer og ringer på døra, filmer du i tilfelle han kommer tilbake igjen og igjen (men ikke åpne døra).

Å samle bevis er kun et sikkerhetsnett i tilfelle han ikke lar deg være i fred, for da har du noe å gå til politiet med. Forhåpentligvis blir det ikke nødvendig 🙂 Men, dater man noen med makt + sinneproblemer, så er det greit å ta noen forholdsregler. 

Lykke til! 

Anonymkode: 1725a...dbd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du sa jo du hadde avsluttet, så hva spiller det for noen rolle? 

Jeg har jo det. Men han har kjeftet på meg meg i etterkant. Har hørt på hans tøv  hele dagen etter....Han er jo helt psycho. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo ikke være med ham. Ærlig talt, hva driver du med? Gjør det slutt. Gå videre 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har jo det. Men han har kjeftet på meg meg i etterkant. Har hørt på hans tøv  hele dagen etter....Han er jo helt psycho. 

Men det er du som gjør ting veldig vanskelig for deg selv når du ikke vil blokkere han. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er du som gjør ting veldig vanskelig for deg selv når du ikke vil blokkere han. 

Det er hvertfall slutt...Det må nå da være noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da får du slutte å klage på at han er så sint da. Det virker jo nesten som om du håper at han skal komme krypende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke en dritt. You're on your own.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bare vær enig med ham om at du er problemet. Dette er ikke en diskusjon du trenger å vinne. Jatt med, "Ja, jeg har mange feil og mangler, jeg også, så da er vi enige om at det beste for oss begge er å fortsette uten hverandre". Og så sier du at du ønsker å være i fred, og du slutter å svare på meldinger, og slutter å ta telefonen når han ringer.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kommodevaran skrev (2 minutter siden):

Bare vær enig med ham om at du er problemet. Dette er ikke en diskusjon du trenger å vinne. Jatt med, "Ja, jeg har mange feil og mangler, jeg også, så da er vi enige om at det beste for oss begge er å fortsette uten hverandre". Og så sier du at du ønsker å være i fred, og du slutter å svare på meldinger, og slutter å ta telefonen når han ringer.

Takk for godt råd,men det er akkurat det  jeg har gjort! Men han skal ha siste ordet og "mansplaine" meg uansett hva. Hadde han sett denne tråden hadde ikke verden stått til påske for å si det slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for godt råd,men det er akkurat det  jeg har gjort! Men han skal ha siste ordet og "mansplaine" meg uansett hva. Hadde han sett denne tråden hadde ikke verden stått til påske for å si det slikt...

Hva skjer om du ikke tar telefonen mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommodevaran skrev (2 minutter siden):

Hva skjer om du ikke tar telefonen mer da?

Han vil drite i det lenge nok til at jeg blir lei meg og må ringe han opp. Mest sannsynlig. Han elsker å få et unnskyld,så er alt greit igjen helt til neste krig/feide.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...