AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Kort fortalt. Jeg har datet en veldig søt person, (politibetjent) ca over et halvt år...rundt 7 mnder. Trodde de var hvertfall noe ordentlig skikket. H*n blir sur for alt mulig og kjefter. Skal ingenting til før h*n blir sur og tverr. Blir bare bråk. Altså,hva f*en? Noen råd? Anonymkode: 129d3...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Han høres ikke så veldig søt ut akkurat. Så sur etter et halvår høres heller ikke lovende ut 😕 Anonymkode: 9293e...bee 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Politimenn er jo som alle andre. Kan være et rasshøl selvom han går i uniform på jobb. Anonymkode: 521ff...d2d 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Du trenger jo ikke å date denne sursøte duden altså... Anonymkode: e89b1...500 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember Avslutt for det blir ikke bedre. Anonymkode: a1518...158 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember Superdigg for de som digger sure og tverre partnere. Yrke og utdanning har ikke noe med denne adferden å gjøre 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Politimenn er jo som alle andre. Kan være et rasshøl selvom han går i uniform på jobb. Anonymkode: 521ff...d2d Dette, ingen yrker er sikret mot drittsekker. Anonymkode: 9d3f5...591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han høres ikke så veldig søt ut akkurat. Så sur etter et halvår høres heller ikke lovende ut 😕 Anonymkode: 9293e...bee Han er søt når han ikke er kranglete. Men han smeller så lett. Går jo på eggeskall. Anonymkode: 129d3...33e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er søt når han ikke er kranglete. Men han smeller så lett. Går jo på eggeskall. Anonymkode: 129d3...33e Så hvorfor dater du han fortsatt? Anonymkode: 9d3f5...591 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember Avslutt relasjonen. Høres jo helt ubrukelig ut og er null å basere ett forhold på. Anonymkode: c9fad...db1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så hvorfor dater du han fortsatt? Anonymkode: 9d3f5...591 Fordi han tror han bestemmer. Anonymkode: 129d3...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #12 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi han tror han bestemmer. Anonymkode: 129d3...33e Åja du har ikke fri vilje eller evne til å ta ansvar for ditt eget liv? Anonymkode: 9d3f5...591 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #13 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi han tror han bestemmer. Anonymkode: 129d3...33e Noe du ser ut til å la han gjøre da med andre ord siden du velger å fortsette å date han.... Hvorfor tar du ikke ansvar for ditt eget liv?? Anonymkode: e89b1...500 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 5. desember #14 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fordi han tror han bestemmer. Anonymkode: 129d3...33e Han bestemmer ingenting. Om du ikke ønsker å date ham lenger, har du din fulle rett til å bare avslutte det. Han kan jo ikke tvinge deg til å fortsette å treffe ham. Med mindre han truer deg eller lignende, men det er i så fall straffbart og bør anmeldes. Og ja, det kan du gjøre selv om han jobber i politiet. Om det er din eller hans skyld at han er sur og kjeftete og grinete og du føler du må gå på eggeskall, er egentlig irrelevant. Dere passer tydeligvis ikke sammen, det er ingen som skal ha det slik i et forhold. Avslutt det, ikke kast bort mer tid på det. Normale mennesker som er riktige i hodet kjefter heller ikke for småting, og slik behandling bør du aldri akseptere, selv hvor søt fyren er når han er i godt humør. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #15 Del Skrevet 5. desember kommodevaran skrev (22 minutter siden): Han bestemmer ingenting. Om du ikke ønsker å date ham lenger, har du din fulle rett til å bare avslutte det. Han kan jo ikke tvinge deg til å fortsette å treffe ham. Med mindre han truer deg eller lignende, men det er i så fall straffbart og bør anmeldes. Og ja, det kan du gjøre selv om han jobber i politiet. Om det er din eller hans skyld at han er sur og kjeftete og grinete og du føler du må gå på eggeskall, er egentlig irrelevant. Dere passer tydeligvis ikke sammen, det er ingen som skal ha det slik i et forhold. Avslutt det, ikke kast bort mer tid på det. Normale mennesker som er riktige i hodet kjefter heller ikke for småting, og slik behandling bør du aldri akseptere, selv hvor søt fyren er når han er i godt humør. Neida,jeg vet. Han ble forbannet av et enkelt spørsmål jeg stilte her om dagen....Jeg vil ikke ha det sånn. Anonymkode: 129d3...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #16 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida,jeg vet. Han ble forbannet av et enkelt spørsmål jeg stilte her om dagen....Jeg vil ikke ha det sånn. Anonymkode: 129d3...33e Men herregud da da må du jo ta ansvar for deg selv. Anonymkode: 9d3f5...591 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #17 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men herregud da da må du jo ta ansvar for deg selv. Anonymkode: 9d3f5...591 Jeg skal og vil jo det. Men bare søker råd i overgangen. Hvordan kan jeg gjøre dette uten at han blir forbanna over dette også? Anonymkode: 129d3...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 5. desember #18 Del Skrevet 5. desember Du sier «jeg ønsker ikke lengre at vi dater» så går du og blokkerer han på alle sosiale medier, telefon og andre steder han kan finne på å kontakte deg på. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #19 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skal og vil jo det. Men bare søker råd i overgangen. Hvordan kan jeg gjøre dette uten at han blir forbanna over dette også? Anonymkode: 129d3...33e Hva spiller det for noen rolle om han blir forbanna? Du skal jo ikke ha noe mer med han å gjøre. Anonymkode: 9d3f5...591 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #20 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han tror han bestemmer. Anonymkode: 129d3...33e Han gjør jo åpenbart det 😅 Anonymkode: 465e1...ecb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå