Gå til innhold

Forstørret nakkefold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da var jeg ikke gravid mer 😢 Skulle ta fostervannsprøve på fredag men hjertet hadde stoppet. Mandag var det inn på sykehus for medisinsk abort, fosteret kom ut etter 7 timer,dessverre var det rester igjen av morkaken så måtte på utskraping i går.  

Anonymkode: 40e80...4c1

Så leit og høre. Selv om det ikke hjelper nå, så husk at du ikke er alene ❤️. Vi er mange som har opplevd MA. Hadde selv en i uke 17. Mange klemmer til dere i denne vonde tiden ❤️

Anonymkode: 0142c...912

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da var jeg ikke gravid mer 😢 Skulle ta fostervannsprøve på fredag men hjertet hadde stoppet. Mandag var det inn på sykehus for medisinsk abort, fosteret kom ut etter 7 timer,dessverre var det rester igjen av morkaken så måtte på utskraping i går.  

Å nei, så vondt. 💔 styrkeklemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så trist! Men da var det nok definitivt noe alvorlig galt med fosteret, kanskje det kan bli en slags trøst når det verste sjokket har gitt seg… 

Anonymkode: dffe6...c75

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk ❤️ Blei litt “lettere" at hjertet hadde stoppet selv enn at jeg måtte ta det valget. Hadde allerede distansert meg fra hele graviditeten selv om det blei tøft når det kom ut. Ønsket ikke å se fosteret selv om jordmor sa at hun ikke kunne se noe misdannelser. Men har bedt om obduksjon for å få svar. 

• Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var og tøft å ver på barsel og høre baby skrik mens jeg aborterte.  Blei ikke bedre når jeg kom tilbake på avdelingen etter utskraping og en jordmor hadde tatt feil av meg og en annen pasient og gratulerte meg 😢

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Blei litt “lettere" at hjertet hadde stoppet selv enn at jeg måtte ta det valget. Hadde allerede distansert meg fra hele graviditeten selv om det blei tøft når det kom ut. Ønsket ikke å se fosteret selv om jordmor sa at hun ikke kunne se noe misdannelser. Men har bedt om obduksjon for å få svar. 

💙💙 kondolerer 💙💙💙

Anonymkode: c8697...f63

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var og tøft å ver på barsel og høre baby skrik mens jeg aborterte.  Blei ikke bedre når jeg kom tilbake på avdelingen etter utskraping og en jordmor hadde tatt feil av meg og en annen pasient og gratulerte meg 😢

Hjerteskjerende 💔

Stor klem ❤️

Anonymkode: 349a7...f56

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei, så ufattelig trist du mistet din lille skatt❤️ Kondolerer med tapet:hjerte: Mange klemmer og varme tanker sendes din vei:trøst:❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kondolerer masse ❤️❤️ Håper du har ett godt støtteapparat rundt deg nå❤️

Akkurat vært gjennom en MA selv i uke 11. 

Skal dere prøve igjen? 

Anonymkode: 6071e...a59

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kondolerer masse ❤️❤️ Håper du har ett godt støtteapparat rundt deg nå❤️

Akkurat vært gjennom en MA selv i uke 11. 

Skal dere prøve igjen? 

Kondolerer til deg og ❤️ 

Sånn så jeg føler nå så vil jeg ikke prøve igjen. Har mistet to ganger på ett halvt år. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så leit å høre. Forstår godt at dere valgte obduksjon, det gjorde vi også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Uff, kvinner som tar abort eller opplever spontanabort/dødfødsel skulle virkelig sluppet å være på vanlig fødeavdeling/barsel. 😨 
Bra du ba om obduksjon, kanskje får du noen svar. Og hvis ikke har du i alle fall prøvd.

Anonymkode: dffe6...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kondolerer til deg og ❤️ 

Sånn så jeg føler nå så vil jeg ikke prøve igjen. Har mistet to ganger på ett halvt år. 

Det forstår jeg godt. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei forrige gang? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det forstår jeg godt. Kan jeg spørre hvor langt du var på vei forrige gang? ❤️

Var 9 uker, men hjertet hadde stoppet i uke 7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forferdelig lei meg på dine vegne. Vet hvor grusomt det er. Har hatt et tosifret antall ufrivillige aborter. Den ene i uke 24 der jeg måtte dra hjem fra sykehuset med melk og alt, men uten babyen. Det er virkelig helt forferdelig, jeg unner ingen å oppleve disse tingene. 

Jeg fikk ingen svar fra obduksjonen, de fant ingenting feil med meg. MEN jeg har fått tre barn i mellom all elendigheten. Ikke gi opp ❤️

Anonymkode: 4819e...b74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Forferdelig lei meg på dine vegne. Vet hvor grusomt det er. Har hatt et tosifret antall ufrivillige aborter. Den ene i uke 24 der jeg måtte dra hjem fra sykehuset med melk og alt, men uten babyen. Det er virkelig helt forferdelig, jeg unner ingen å oppleve disse tingene. 

Jeg fikk ingen svar fra obduksjonen, de fant ingenting feil med meg. MEN jeg har fått tre barn i mellom all elendigheten. Ikke gi opp ❤️

Anonymkode: 4819e...b74

Uke 24 er ikke abort. 

Anonymkode: a5c13...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Uke 24 er ikke abort. 

Anonymkode: a5c13...5ef

Du forstår nok godt hva vedkommende mente, men så ville du bare flisespikke.

Anonymkode: 349a7...f56

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...