AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Som overskriften sier: noen som har sluttet med snus ved bruk av nikotinplaster og som kan dele erfaring. Ja, jeg har prøvd nikotinfri snus, men trenger en annen strategi da jeg har feilet flere ganger Anonymkode: d6b5d...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SosialIntrovert Skrevet 6. desember 2024 #2 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er rart denne ikke har fått noen svar enda. Jeg skulle gjerne svart deg, men er på samme stadiet. Uansett hva jeg prøver så gjør ytre faktorer at jeg må fortsette. Har forsøkt å slutte mange ganger, men får abstinenser som ikke er heldig. Jeg klarte å slutte ved hjelp av medisiner. husker ikke hva de het, men da fantes det to typer. Den som ikke heter Champix. Det tok under en uke før snus ikke var fristende i det hele tatt. Begynte desverre på igjen etter ett år for å klare meg igjennom tøffe tider. Forsøkte på nytt med den medisinen som virker men fikk noen hinsides bivirkninger og måtte slutte. Legen fortalte meg at han skulle hjelpe meg, men nå var ikke rette tiden. Slutte uten fungerer ikke for meg, så om noen har erfaring med nikotinplaster og snuseslutt kunne også jeg tenke meg et svar. Bruker epok no 7, så tips til hvilken styrke på plasteret hadde også vært fint. Til TS vil jeg ønske deg masse hell og lykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #3 Del Skrevet 7. desember 2024 Takk for svar! ja, hadde håpet på noen med erfaring, gjerne i disse tider da man nærmer seg nyttårsforsetter. Takk for tips ang legemiddel. Skal sjekkes ut Anonymkode: d6b5d...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå