AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #61 Del Skrevet 6. desember 2024 Fordi sex er så lett tilgjengelig nå etter kvinners "seksuelle frigjøring". Før hadde jeg kanskje villet være i et forhold, men nå som jeg kan få meg sex så enkelt uten noen forpliktelser ser jeg ikke poenget. Foretrekker heller da å ha et par fuckfriends på rundgang. Anonymkode: 58a75...053 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oumon23 Skrevet 6. desember 2024 #62 Del Skrevet 6. desember 2024 Mange vandrende røde flagg i denne tråden😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6. desember 2024 #63 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For meg er det uaktuelt å ha sex med noen jeg ikke er glad i. Men opplever at de mennene som liker meg, oftest kun er ute etter lettvint sex. Derfor velger jeg å leve et liv uten sex og venter til jeg finner en som vil ha hele meg. Og finner jeg han ikke, så går det helt greit. Orker ikke dette bruk og kast samfunnet der sex er det aller viktigste. Anonymkode: 825d6...281 Ja, samme her. Det lengste jeg har gått uten sex er 7 år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #64 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skille vekk at den de ligger med kanskje er menneskehandlet og lever i tortur, for at noen andre skal utnytte traumene deres for å tjene gode penger på dem. Anonymkode: a4e4e...b76 Gjør det lovlig, så løses veldig mye av dette av seg selv. Forbudet gjør situasjonen mye verre for de som selger. Anonymkode: 85915...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6. desember 2024 #65 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vanskelig for å tro at 90% av mennene kun vil tømme seg. Jeg var ikke sånn som singel, og de fleste mannlige vennene mine var/er heller ikke slik. Dvs, mange (de fleste) er åpne for et hyggelig seksuelt møte hvis det er det som ligger i kortene, men de fleste later til å ønske et monogamt, godt forhold. Mange av dem har endt opp i nettopp et slikt forhold i min alder. Kanskje problemet er de mennene du velger, eller signalene du sender til dem? Anonymkode: e0e21...5f0 Hva jeg hører fra venner så handler dette litt om hvilken aldersgruppe du leter i og hvor du bor i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #66 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gjør det lovlig, så løses veldig mye av dette av seg selv. Forbudet gjør situasjonen mye verre for de som selger. Anonymkode: 85915...3de Det finnes ikke et eneste sted i verden hvor det at det er lovlig har løst problemer. Det gjør det bare vanskeligere for politiet å bryte inn. Å si at et problem ikke er et problem, endrer ikke effekten de "ikke lenger problemene" har på de involverte og samfunnet. Slutt å vær naiv. Det er mennesker det er snakk om, det vil aldri gå bra, fordi det er så mange forstyrrede folk. Og forstyrrende folk kan også være noen i makt posisjoner. Stoler ikke et sekund på at de bryr seg om mennesker på ekte. Å frivillig tillate sårbares kropper å bli kjøpt av gjengen som er for det, sykelig, direkte sadistisk. Aldri om de ville blitt rørt av dem selv. Anonymkode: a4e4e...b76 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 6. desember 2024 #67 Del Skrevet 6. desember 2024 Phitta Phjong skrev (10 timer siden): Fordi man noen ganger bare vil ha pikk og ikke masse annet mas i tillegg. Jeg blir også fort lei av menn, så jeg liker å skifte de ut ofte. Når det kommer til menn, hva er det som er mas? Og hvorfor blir du fort lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #68 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ren hedonisme. Hva skal jeg med en mann egentlig? Kun 0,005% av menn er kjæreste-materialet. Hvis jeg en dag finner en mann som ser bra ut, tjener godt, er emosjonelt stabil, m.m., ser jeg meg villig til å inngå et forhold. Men det er så få av disse mennene at jeg bevisst velger å ikke gå rundt med noen forhåpninger. Hvis han er kjekk og ressurssterk, er han som oftest en drittsekk. Hvis han er ressurssterk og emosjonelt stabil, er han som oftest en tøffel. Hvis han er kjekk og emosjonelt stabil, er han samtidig også borderline fattig. De mennene som har "alt", har allerede kjæreste, eller så ønsker de ikke å ha kjæreste, evt. jobber de 24/7 og er emosjonelt utilgjengelig for et langsiktig forhold. Jeg tror ikke menn flest helt forstår hvor ettertraktet en velbalansert og avrundet mann egentlig er i godt voksen alder (25+). Anonymkode: fa7d3...994 Du har sikkert rett i mye, men det virker ikke helt som kjærlighet er din sterkeste side. Hedonisme er nok heller din greie, så tilpasser du kravlisten for rettferdiggjøre deg selv, eller? Ingenting galt i det, og du trenger ingen unnskyldning for å være hedonist. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenkte på dette en dag etter å ha tilbringe en ekstra fin dag med familien. Har en som ikke har typisk god jobb, men han er en fantastisk god person. Jeg tror dem som går gjennom livet og kun ser etter en slik liste du håper på, vil gå glipp av svært mye. Anonymkode: a4e4e...b76 Det samme tenkte jeg om dem som ikke vil ha barn, at de går glipp av noe ufattelig stort. Men dette er jo bare å se andre utifra meg selv. De, slik som kvinner som hun du kommenterte, klarer seg nok helt fint uvitende om hva som kunne vært. De er nok fullt kapable til å manøvrere livet sitt slik de ønsker, enda så enig jeg er med deg. Anonymkode: a58b7...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 6. desember 2024 #69 Del Skrevet 6. desember 2024 Fordi jeg klarer meg fint uten forhold, ønsker det ikke pr nå. Ikke er det bruk og kast relasjoner, det er uforpliktende sex med noen faste og relasjonene har vært stødige, ukompliserte, ryddige i lang lang tid... Uten at det er dating, romantiske følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 6. desember 2024 #70 Del Skrevet 6. desember 2024 HemmeligSpion skrev (2 timer siden): Når det kommer til menn, hva er det som er mas? Og hvorfor blir du fort lei? Blir lei av å ha samme mannen for lenge bare. Det er ikke at jeg er så kresen eller at de ikke er gode nok. Jeg får bare lyst på noe nytt liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå