AnonymBruker Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser utelukkende etter et langvarig forhold, og det har jeg alltid gjort. Problemet er jo at 90% av menn på dating-apps er useriøse skuespillere som kun vil tømme seg og gå over til neste. Anonymkode: 6ef0f...428 Jeg tror ikke du skal lete etter kjærligheten på dating apper. Anonymkode: 4ca00...15c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke du skal lete etter kjærligheten på dating apper. Anonymkode: 4ca00...15c Det tror jeg faktisk du har rett i. Historiene man hører om at folk finner kjærlighetenpå Tinder er heller unntaket. Anonymkode: 6ef0f...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #23 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tror ikke du skal lete etter kjærligheten på dating apper. Anonymkode: 4ca00...15c Men man finner det heller ikke andre steder, så da er man litt låst. Anonymkode: 26268...d10 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #24 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men man finner det heller ikke andre steder, så da er man litt låst. Anonymkode: 26268...d10 Ta kontroll over livet ditt og let begge steder. Du er låst fordi du har tenkt du er det. Prøv å åpne deg litt mer og ikke tenk at alt du har opplevd avgjør hva du vil oppleve i fremtiden. Det kan skje både i og utenfor app. Men i app er det en liggekultur. Anonymkode: a4e4e...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember Ikke sexy bilder. Noen sa at det var sånn de fikk seriøse matcher, de måtte ikke hinte til noe sexyhet i profilen sin. Anonymkode: a4e4e...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #26 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men man finner det heller ikke andre steder, så da er man litt låst. Anonymkode: 26268...d10 Er ikke det virkelige liv et alternativ lenger? Anonymkode: 127c5...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #27 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er ikke det virkelige liv et alternativ lenger? Anonymkode: 127c5...094 Menn og kvinner under 30 er ekstremt sosialt tilbakestående i dag. TikTok-brainrot hos nesten hele gjengen. Anonymkode: fa7d3...994 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 6. desember #28 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg lurer på hvorfor så mange vil helst ha bruk og kast forhold og sex? Hva er årsaken. Er flusst med useriøse tilbud overalt. Ingen vil ha kjærlighet og kjæreste, langvarig. Hvorfor? Anonymkode: cc517...e04 Det er ingen automatikk i at kun sex og «bruk og kast» henger sammen. Sist jeg var singel hadde jeg intet ønske om å gå uten sex, det er altfor godt til det. Så hadde en FWB, men som F’en i ordet antyder var vi jo venner og. Spiste iblant middag/så film, sendte hverdagssnapper, kunne hjelpe hverandre med noe vanskelig. Cluet var at begge var innforstått og enig i at det ikke var noe mer. Vi kan fint si hei og skravle litt om vi møtes på butikken, selv om vi har gått videre og fått kjærester. For de som søker veldig flyktig og helst ingen relasjon/kontakt utenom sex’en så er det vel fysiske behov som gjør det. Synes ikke det er så problematisk det heller, selv om det ikke er noe for meg. La folk få gjøre som de vil med sitt liv. Det viktige er ærlighet. Ikke late som man er interessert i noe mer for å få et ligg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #29 Del Skrevet 6. desember Fordi jeg kan leve med noe useriøst mens jeg venter på noe som kan bli seriøst. Skjønner ikke helt hvorfor det ene skal måtte utelukke det andre. Anonymkode: d2a68...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #30 Del Skrevet 6. desember Jeg undrer hvor mye av dette som hadde stoppet dersom prostitusjon var sosialt akseptert. Anonymkode: 85915...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #31 Del Skrevet 6. desember Interessante svar. Mange har ikke tid og overskudd til kjæreste/kjærlighet. Jeg er nok sånn at jeg ikke skjønner slikt helt. Fordi jeg ofrer alt for kjærligheten om det skulle komme min vei. Anonymkode: cc517...e04 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #32 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg undrer hvor mye av dette som hadde stoppet dersom prostitusjon var sosialt akseptert. Anonymkode: 85915...3de Jeg lurer på hvor lite du tror menn bryr seg om gjensidig attraksjon og samtykke? Om de ikke gjør, er de ikke verdt det. Anonymkode: a4e4e...b76 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. desember #33 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fordi jeg kan leve med noe useriøst mens jeg venter på noe som kan bli seriøst. Skjønner ikke helt hvorfor det ene skal måtte utelukke det andre. Anonymkode: d2a68...fd9 Er ikke det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. desember #34 Del Skrevet 6. desember Druid skrev (11 timer siden): Det forpliktende samlivet er nå egentlig begrenset til ett behov : ønsker man barn. Hvis ikke det er premisset for relasjonen, er det få som ser verdien av kompromissene et forhold krever. Dette er jo rett og slett feil. Det er da mange som ønsker et forpliktende forhold uten å ønske barn. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 6. desember #35 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg undrer hvor mye av dette som hadde stoppet dersom prostitusjon var sosialt akseptert. Anonymkode: 85915...3de Neppe alt. Prostitusjon krever ytterligere en evne, nemlig å mentalt skille vekk at sexen handler om penger. Det går sikkert bra for de som primært tenner på å bli tilfredstilt, men fungerer ikke fult så bra for de som ønsker å tilfredstille og der noe av selvtilliten handler om evnen til å fungere i senga. Og det er de samme som ofte har store problemer i samliv med partnere som har reflektiv seksualitet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #36 Del Skrevet 6. desember Jeg tror mange har liten kontakt med følelsene sine og/eller er redde for følelser. Derfor kjører de heller på med uforpliktende forhold. Det finnes alltid unntak, så klart, men jeg tror mange som lever slik, egentlig er triste mennesker. Anonymkode: 002e1...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #37 Del Skrevet 6. desember Fordi jeg trives best uten kjæreste, men fortsatt har seksuelle behov.. Derfor. Anonymkode: a7b27...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #38 Del Skrevet 6. desember Fordi det eneste som er brukandes på en mann er kuken. Hvis den er stor nok, såklart. Anonymkode: 1b7a7...1f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #39 Del Skrevet 6. desember Druid skrev (8 minutter siden): Neppe alt. Prostitusjon krever ytterligere en evne, nemlig å mentalt skille vekk at sexen handler om penger. Det går sikkert bra for de som primært tenner på å bli tilfredstilt, men fungerer ikke fult så bra for de som ønsker å tilfredstille og der noe av selvtilliten handler om evnen til å fungere i senga. Og det er de samme som ofte har store problemer i samliv med partnere som har reflektiv seksualitet. Skille vekk at den de ligger med kanskje er menneskehandlet og lever i tortur, for at noen andre skal utnytte traumene deres for å tjene gode penger på dem. Anonymkode: a4e4e...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #40 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg undrer hvor mye av dette som hadde stoppet dersom prostitusjon var sosialt akseptert. Anonymkode: 85915...3de Antagelig ikke mye. Husk at folk flest vil ha sex med en som vil ha sex med deg og ikke en som gjør det for pengene dine samtidig som hun kaster opp i munnen sin mens du gjør deg ferdig. De fleste ser på sex med en hore som noe veldig stusselig, usexy og avtennende og vil langt heller gå uten sex, en å ha seg med en hore. Anonymkode: 0f56f...fdd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå