AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg øver meg på å bli flinkere sosialt. Nå er det snart juleavslutninger og sosialt med andre foreldre. Tips til hva man kan snakke om? Spørre om, sånn helt konkret? Om man setter seg ved noen man har snakket svært lite med (men nok til at man vet hva barna driver med og bor etc.) hva er typisk man kan snakke om? Anonymkode: 20e76...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Begynner dere å nærme dere ferdige til jul, da? Hva pleier dere å gjøre i jula? Har dere vært og stått på skøyter på *** enda? Hvordan var føret/parkeringa/stemninga? Har dere flere barn? Har de gått i samme bhg alle tre? Åh, dere flytta hit? Fra? Trives dere her da? Osv. Intetsigende smalltalk, også ettersom årene går kjenner man plutselig folk og man kommer helt naturlig i småprat. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Det er og viktig at det ikke blir et avhør av andre. Fint å snakke om barna, se så flink den og den er,tenk så store de har blitt og så koselig at de gjør sånn og sånn det husker jeg vi gjorde da jeg var barn. Jeg er så glad for at ...... har en hyggelig klasse/barnehage, med flink lærere/pedagoger og fine fasiliteter ute og inne (forutsatt at du er nogenlunde enig her da) Det blir spennende når de skal over på stor avdeling/skolen/mellomtrinnet/ungdomstrinnet. Og så er det vel innafor å trutle litt om jula og om forberedelser og forventninger. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 Og så er det bare se an hvem du setter deg med. Ikke tvinge frem noe...noen vil kanskje ikkje bli snakket så mye med. Noen elsker å prate og du får ikke ord inn he he. Kjenner du noen av de? Ikke som venner... men har du liksom fått en vibe om hvordan de forskjellige foreldre er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #5 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg liker ikke spm om jeg trives her for hva skal jeg si liksom. Anonymkode: 07f99...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #6 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg liker ikke spm om jeg trives her for hva skal jeg si liksom. Anonymkode: 07f99...eee Hva mener du? Ingen spør om du trives på juleavslutningen vel? Anonymkode: 8bb50...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #7 Del Skrevet 6. desember 2024 Har hatt to unger gjennom ungdomsskolen og aldri engang tenkt på å komme på temaer å prate om. Ser jeg tilbake så pratet vi vel om litt huletradisjoner, hvor man skal i jula, hva ungene ønsker seg i gave, været så klart, litt om julebakst, om barna skal fortsette på samme aktivitet, hvem barna leker med. Anonymkode: 30110...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå