Gå til innhold

Blir snart gal. Klør intens inne i håndflate og under fotbladet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns du skal få deg en legetime fort. Det kan høres ut som leversykdom. 

Anonymkode: 174ba...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det ville jeg ikke tro når det kun er snakk om håndflater og fotblad. Har hatt skabb og det klødde oppå hender og føtter (og flere andre stedet), ikke inni og under 

Anonymkode: 2c831...7c3

Nåja, når jeg hadde skabb klødde det noe hinsides inni håndflatene. Jeg kunne våkne midt på natten av at jeg lå å klødde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan være problem med bukspyttkjertelen, legevakt umiddelbart!

Anonymkode: 9b0a1...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette i snart to år, men kun på et punkt i høyre hånd og et punkt under høyre fot. Til å bli sprø av, men jeg har for tiden en kropp som sender BARE feilsignaler pga tidlig overgangsalder. Jeg får medisiner for det, og ble bedre en periode. Typisk et at jeg ikke tenker over at det er borte, men legger GODT merke til at det er tilbake. Lurer på når jeg ser tilbake om det har vært bedre i pollensesongen- da tar jeg jo tabletter mot det. Jeg tok masse blodprøver (gynekolog ville ha sjekket stoffskifte etc ved oppstart av hormonbehandling) i fjor, og da var leverprøver inkludert. Legen skrev den gang "alle prøver tipp topp". Mulig vi burde gå og få sjekket gallesykdom begge to, tror jo ikke det er inkludert i blodprøver hos lege 😅 Dere som vet litt innen dette, ville leverprøvene vist sykdom på gallesystemet? 

Anonymkode: 196a4...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...