AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Mistenker at jeg er blokkert. For vedkommende åpner ikke mld min på messenger. Men vi er venner på FB og jeg kan se alle hennes innlegg. Så da er jeg kanskje ikke blokkert på FB, men bare messenger ? Noen andre tegn på at man er blokkert på messenger? Anonymkode: 78310...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Jupp, man kan blokkere på messenger uten å blokkere på selve facebook. Anonymkode: f85f1...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jupp, man kan blokkere på messenger uten å blokkere på selve facebook. Anonymkode: f85f1...009 Ja det ante meg. Hva er tegnene på at man blir blokkert på messenger? Anonymkode: 78310...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #4 Del Skrevet 6. desember når du søker opp vedkommende så får du opp at "vedkommende er ikke tilgjengelig i messenger" eller no i den duren. Kan få opp bilde og sånn, men ikke mer tror jeg Anonymkode: a36f3...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå