Anononyma Skrevet 6. desember 2024 #61 Del Skrevet 6. desember 2024 Pilleville skrev (1 time siden): Trur du guttungen husker tilbake på gode juleminner med mamma når han blir voksen? Han har så mye annet fint med mamma at jeg tror det går helt fint om pappa skaper julemagien 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #62 Del Skrevet 6. desember 2024 Barnet vårt er 2 år og dette er første julen hun er stor nok til å forstå ting og vi skal feire hjemme hos oss selv. Mannen min har selv tatt intiativ til pepperkakebaking og lage pepperkakehus, så gjenstår det å se om han faktisk blir med på det når vi skal gjøre det. Han bærer frem pynt og satt på litt pynt sammen med datteren vår, jeg pyntet det meste i huset. Alle gaver til alle er det jeg som står for, tror egentlig ikke han tenker kjøpe gave til meg en gang fordi vi i fjor ble enige om at vi skulle skippe gaver til hverandre det året, men i år har jeg kjøpt. Han har også ønsket jeg skal bake kanelknuter og har sagt han skal hjelpe til. Så jeg kan kanskje ikke klage så mye, men føler logistikk messig så er det jeg som har ansvaret for det meste. Har også betalt og kjøpt mye julepynt , mest for datteren vår sin del siden jeg synes det blir kjedelig om vi skal ha så minimalistisk jul som han ønsker. Huset er ikke nedlesset med nisser men litt mer enn vi pleier å ha. Anonymkode: dbeae...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #63 Del Skrevet 6. desember 2024 just saying : De fleste her inne har valgt feil mann! Hva med å sjekke litt, drive litt research før dere velger mannen fra helvette🤣 Anonymkode: b9d69...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6. desember 2024 #64 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke vanlig at menn driter i å lage minner og tradisjoner for barna sine. Jeg har heldigvis gode juleminner om oss og faren min, som var mer opptatt av at vi skulle ha det fint og kvalitetstid enn å leke macho. Anonymkode: 91311...9aa Man kan lage minner og tradisjoner med ungene sine uten å være et jule-menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #65 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 19.35): Kona mi er som deg. Mye mas hele jævla tiden. Hvis du er så opptatt av jul så kan du ta ansvar for det! Jeg gidder ikke å drive å pynte og bake pepperkaker, synes det er drit kjedelig og har null interesse for det Synes egentlig hele greia er bortkasta penger. Anonymkode: e9b6f...832 Jeg synes også sånt er dritkjedelig, men jeg tar meg sammen og gjør det for ungene. Det er sånne ting de kommer til å huske når de blir større. Knekk overalt, far som måtte bruke knappenåler for å holde pepperkakehuset sammen mens det tørket fordi jeg synes knekk smakte vondt. Og så videre. Ikke vær en Grinchen, ta deg sammen! Anonymkode: 93ddb...a78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #66 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): just saying : De fleste her inne har valgt feil mann! Hva med å sjekke litt, drive litt research før dere velger mannen fra helvette🤣 Anonymkode: b9d69...312 Mange av oss finner mennene som studenter og pynting, barn og egen julefeiring kommer ikke frem med det første. Mannen min og jeg var sammen i 10 år før vi fikk barn og vi reiste hjem til foreldre og pyntet ikke såå mye til jul i etterhvert felles bolig. Vi delte på oppgaver i hjemmet. Så kom barna, mer jul, bursdager hjemme og ting for barna, og det har visstnok vært for mye å håndtere når behovet for å komme opp og frem på jobben og har ikke økt oppgavene sine mye siden vi var alene. At jeg valgte feil tok det litt for lang tid å innse. Bo alene orker jeg ikke, han gjør jo tross alt noen oppgaver i huset jeg hater. Anonymkode: 52b58...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #67 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 19.11): Er gift og har to barn på 8 og 4 år. Føler meg veldig alene om å lage jul her hjemme. Føler mannen er veldig uengasjert og «soner ut» med mobiltelefonen sin når vi for eksempel baker pepperkaker eller pynter juletre med barna. I fjor satt jeg alene på lille julaften og så på julefilm mens mannen gikk og la seg tidlig. Har prøvd å ta det opp med mannen, men da føler han seg bare kritisert og blir irritert. Er det flere som har det sånn? Er det jeg som er altfor kravstor? 😅 Anonymkode: 65533...8e8 Står alene meg julen hvert år og barna er snart voksen. Men gjør det for barna! Anonymkode: 68678...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #68 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 19.35): Kona mi er som deg. Mye mas hele jævla tiden. Hvis du er så opptatt av jul så kan du ta ansvar for det! Jeg gidder ikke å drive å pynte og bake pepperkaker, synes det er drit kjedelig og har null interesse for det Synes egentlig hele greia er bortkasta penger. Anonymkode: e9b6f...832 Fy for en mann, hvilke verdier,gleder og minner gir du videre til barna dine? Jul skal være koslig. Du valgte å få barn,skjerp deg og gjør en innsats! Anonymkode: 68678...e01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå