AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #1 Del Skrevet 5. desember 2024 Altså, han sier flere ganger han kaller seg selv en feminist og er enig i feminister? Men idag så sa han at han VET jeg ikke liker mørk humor (voldtekt, pedofili, sexisme) og derfor stopper han seg selv fra å kødde om sånne ting foran meg.....han prøver også å gaslighte meg med å si at det ikke er så seriøst Hva gjør jeg? Hva skal jeg si? Heg er veldig sjokkert og litt lei meg fordi jeg finner ikke disse tingene morsomt, tvert imot traumatisk og har aldri spøket om dette - jeg synes det er kvalmende.... Overreagerer jeg? Anonymkode: 6e3da...ae0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. desember 2024 #2 Del Skrevet 5. desember 2024 Kvalmende. For en "humor" som ikke er humor. Dette er et grenseoverskridende type personlighetstrekk som er et klart nei fra min side. Så jeg synes ikke du overreagerer. Jeg skjønner ikke at du orker å omgås han. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #3 Del Skrevet 5. desember 2024 Hva legger han i at han er "enig i feminister"? 😅 Folk er forskjellig, for meg hadde slike "spøker" vært grunn til å ikke være sammen med ham. Anonymkode: 864c8...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #4 Del Skrevet 5. desember 2024 altså han er enig i at kvinner skal ha like rettgheter og frihet som alle andre.....men å samtidig kødde om voldtekt, det virker jo litt ironisk for meg.. :(( trodde han var en søt god mann TS Anonymkode: 6e3da...ae0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5 Del Skrevet 5. desember 2024 Min har også en sånn type humor med kompisene i guttegjengen, men ALDRI med meg og ALDRI utenfor den sfæren der. Tror kanskje det er lett å lage litt storm i vannglass her, humor trenger ikke være forankret i de faktiske verdiene. Anonymkode: c9fec...2d9 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #6 Del Skrevet 5. desember 2024 TS HER: han pleide også å sende memes om familievold FULLT VITENDE at jeg har opplevd mye slik som barn og finner det traumatiserende Anonymkode: 6e3da...ae0 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 5. desember 2024 #7 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) Det kalles å teste grensene dine på noe du ikke godtar. Han liker ikke at du ikke godtar det. Han VIL FÅ LOV å "kødde" med dette. Han har nok litt voldtekts fantasi også. Spør om han kunne tenkt seg CNC(consencual non-concensual). Endret 5. desember 2024 av ufiltrert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #8 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg tenker at dersom du, søsteren hans eller andre nær ham hadde fortalt om en selvopplevd grov voldtekt og hvor jævlig det var og hvor maktesløs han står i forhold til å gjenopprette hennee skade, psyke og verdighet så ville han kanskje ikke synes det var så morsomt lengre. Anonymkode: 45bfe...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Altså, han sier flere ganger han kaller seg selv en feminist og er enig i feminister? Men idag så sa han at han VET jeg ikke liker mørk humor (voldtekt, pedofili, sexisme) og derfor stopper han seg selv fra å kødde om sånne ting foran meg.....han prøver også å gaslighte meg med å si at det ikke er så seriøst Hva gjør jeg? Hva skal jeg si? Heg er veldig sjokkert og litt lei meg fordi jeg finner ikke disse tingene morsomt, tvert imot traumatisk og har aldri spøket om dette - jeg synes det er kvalmende.... Overreagerer jeg? Anonymkode: 6e3da...ae0 Det der tror jeg ikke på i det hele tatt. I spøk ligger det alltid litt sannhet i. Det er som er morsomt med humor, er når det er sannhet i det. Jeg ville faktisk antatt at han kamuflerer sine virkelige holdninger med spøk. Jeg hadde ikke blitt med han. Det er en eks i mine øyne. Anonymkode: 28e3e...918 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #10 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): altså han er enig i at kvinner skal ha like rettgheter og frihet som alle andre.....men å samtidig kødde om voldtekt, det virker jo litt ironisk for meg.. :(( trodde han var en søt god mann TS Anonymkode: 6e3da...ae0 Hva slags vitser og kødding er det snakk om da? Anonymkode: 864c8...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Del Skrevet 5. desember 2024 Men er han morsom, da? Eller er det bare kjipt og kleint? I min verden kan man tulle om mye, så lenge det ikke er representativt for hva man faktisk mener, og så lenge det faktisk er morsomt. Men jeg ville funnet en fyr som vræka ut av seg kvinnediskriminerende og krenkende utsagn og trodde han var "morsom" ganske turn-off. Anonymkode: ec554...e72 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 5. desember 2024 #12 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS HER: han pleide også å sende memes om familievold FULLT VITENDE at jeg har opplevd mye slik som barn og finner det traumatiserende Anonymkode: 6e3da...ae0 Skjønner ikke at dere kvinner blir værende med sånne søpplefolk. Tuller om voldtekt og vold i nære familier. Jada. Fin fyr. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #13 Del Skrevet 5. desember 2024 Hmm, syns ikke han høres noe grei ut. Han har ikke mye omsorg for deg, når han vet hva du har opplevd. Anonymkode: ef6e9...c2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #14 Del Skrevet 5. desember 2024 Å han har dårlig humor. Anonymkode: ef6e9...c2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #15 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er han morsom, da? Eller er det bare kjipt og kleint? I min verden kan man tulle om mye, så lenge det ikke er representativt for hva man faktisk mener, og så lenge det faktisk er morsomt. Men jeg ville funnet en fyr som vræka ut av seg kvinnediskriminerende og krenkende utsagn og trodde han var "morsom" ganske turn-off. Anonymkode: ec554...e72 det er vanligvis kleint og jeg viser ham klart og tydelig hvor lei det gjør meg men han skyver det bare vekk??? og jeg vet at jeg ikke kan forandre hans mening ved å vise hvor bekymret det gjør meg - det gjør det enda verre. det er bare det at han er den snilleste fyren jeg har møtt, og han bryr seg vanligvis om meg....men hver gang slike ting skjer så stopper det opp i hodet mitt og jeg har lyst til å forlate han, men jeg gjør det aldri Anonymkode: 6e3da...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #16 Del Skrevet 5. desember 2024 Slå opp. Anonymkode: 6e3da...ae0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #17 Del Skrevet 5. desember 2024 Alt kan spøkes med, ikke vær så krenka! Anonymkode: 75159...db4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #18 Del Skrevet 5. desember 2024 Folk er forskjellige, tåler du det ikke så får du vurdere om du vil være med han eller ikke. I mitt forhold spøker vi med sånt ofte, spesielt Arne Bye saken går igjen, og vi syns begge det er skikkelig morsomt. Anonymkode: 91ec3...3cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodbeforelong Skrevet 5. desember 2024 #19 Del Skrevet 5. desember 2024 Sett det i kontekst. Mange som har morbid humor. Spørs hvem, hva og hvor. Dersom du synes mannen ellers er bra, skal du virkelig lage drama om folks humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #20 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): TS HER: han pleide også å sende memes om familievold FULLT VITENDE at jeg har opplevd mye slik som barn og finner det traumatiserende Anonymkode: 6e3da...ae0 Kjæresten? Virkelig trådstarter? Er du sammen med en mann som er stygg mot deg? Herregud, få deg litt ryggrad - si kraftig ifra! Og stikk. Anonymkode: 865aa...88e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå