AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #41 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ukesvis med konstant bruk er neppe det TS har blir enig med legen om. TS er så redd for å ta Sobril at hun må spørre på KG først. Kommer aldri til å forstå folks behov for å skremme opp noen som allerede er redd og sliter. Jeg brukte Sobril i over 6 måneder, sporadisk etter avtalen jeg hadde med legen. Hadde aldri abstinenser og var aldri i nærheten av noen avhengighet. Det gjorde at jeg klarte å stå i jobb frem til jeg fikk time på DPS, at jeg fikk sove om natta, at jeg greide å spise og at livet mitt ikke var et levende mareritt. Tenk over hva dere gjør når dere fraråder noen å bruke medisiner de har fått av legen sin. Konsekvensene kan bli store! Man skal tross alt være ganske syk før man får dette utskrevet. Anonymkode: 00d1c...e25 Og mange av oss har historier som går andre vei. Det er en god grunn til at vi advarer mot bruk av benzo. Du vet heller ikke om du er en av de som blir å like det for godt, har en dårlig lege som skriver ut til du er fysisk avhengig eller du kan som meg, bruke det sporadisk i flere år før det går galt og avhengigheten kommer. Benzo skal man ha stor respekt for og bør unngåes om man kan. Anonymkode: 14907...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. desember 2024 #42 Del Skrevet 7. desember 2024 Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg