Gå til innhold

Hvorfor sitter ikke fillers (Restylane) i leppene mine??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt fillers to ganger nå, 1 ml begge gangene. Begge gangene så leppene supre ut i to-tre dager etterpå, og så gikk de tilbake til normal størrelse. Altså hadde det null effekt. Det ble tatt før og etter bilder begge gangene, og begge behandlerne sa de ikke hadde vært borti noe slikt før. 
 Jeg har ekstremt tynn overleppe, så 1 ml burde gjort stor forskjell. Når behandleren kjente i leppen min konstanterte hun at det ikke var noe igjen (1 uke etter behandling).

behandlingene ble gjort med tre ukers mellomrom.

Anonymkode: db43d...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi leppene dine er fornuftige og avviser stoffet. Neida, jeg har smal overleppe selv også og har hatt komplekser for det i alle år. Jeg har aldri tatt Restylane (tør ikke, er redd for at det skal migrere eller klumpe seg og det å få andenebb). Jeg bruker lip plumper av og til, det gir i hvert fall en illusjon av litt større overleppe. I tillegg bruker jeg kun lyse/nude farger på leppeprodukter. Mørke farger får leppene til å virke smalere, det er noe å tenke på. 

Anonymkode: 15f3a...358

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 16.25):

Fordi leppene dine er fornuftige og avviser stoffet. Neida, jeg har smal overleppe selv også og har hatt komplekser for det i alle år. Jeg har aldri tatt Restylane (tør ikke, er redd for at det skal migrere eller klumpe seg og det å få andenebb). Jeg bruker lip plumper av og til, det gir i hvert fall en illusjon av litt større overleppe. I tillegg bruker jeg kun lyse/nude farger på leppeprodukter. Mørke farger får leppene til å virke smalere, det er noe å tenke på. 

Anonymkode: 15f3a...358

Jeg  var også redd for å få duck lips, derfor tok jeg minst mulige mengde, men det sitter altså ikke i det hele tatt… jeg er skuffet de edel og turte jeg å prøve det etter å ha tenkt på det i flere år, men det ga altså nads resultat😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det samme problemet. Min sykepleier sa at det er immunforsvaret i huden min som bryter det ekstra fort ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.15):

Går du på noen medisiner?

Anonymkode: 897ea...d76

Ja, jeg bruker litt diverse medisiner. Er det noen spesielle medisiner som ikke er kompatible?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 22.26):

Finnes det fortsatt kvinner som bruker restylane?

Anonymkode: 8e864...955

Heter det ikke Restylane? Jeg trodde det😬 de kalte det bare fillers. Hva heter det, jeg vil gjerne google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Heter det ikke Restylane? Jeg trodde det😬 de kalte det bare fillers. Hva heter det, jeg vil gjerne google

Restylane er merkenavnet på den globalt markedsledende filleren. Finnes flere typer, men de fleste klinikker bruker den. Virkestoffet er uansett hyaluronsyre, altså hudens egen fuktbinder.

Anonymkode: 70f2c...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke noe, da må du bare beholde de fine, smale og naturlige leppene du har. Det er jo kjempefint. 

Anonymkode: 12fc5...c95

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut hvilken filler klinikken bruker og eventuelt bytte klinikk. Noe er bedre enn annet, og noen er flinkere enn andre. Der stemmer at alder har noe å si, jo yngre du er, jo fortere bryter du ned. Jeg har ikke tatt fillers på over et år, men det det er fortsatt mye igjen (blitt gammel). Og det bygger seg også opp over tid, og arrene som dannes inni leppene av sprøytespissen vil også være med på å rett og slett lage større lepper. 

Men så mye brutt ned etter én uke har jeg aldri hørt om, og jeg synes også det er uprofesjonelt å sette så mye på en så (tilsynelatende) smal leppe. Det må bygges rolig opp, det er ikke verken pent eller usynlig å gå fra 0 til 100.

Anonymkode: 34a4c...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja, jeg bruker litt diverse medisiner. Er det noen spesielle medisiner som ikke er kompatible?

Vet ikke akkurat hvilke, men leste at enkelte medisiner kan påvirke det.

Anonymkode: 897ea...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris deg lykkelig. Nå har det akkurat kommet ut ny forskning på fillers som viser at de kan blokke lymfesystemet så hadde holdt meg langt unna. Hadde dårlig følelse på det da det kom på markedet, kan ikke forstå at noen kan ta sjansen, de vet ingenting om bivirkningene 20år frem i tid. 

Anonymkode: f8720...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 17.36):

Jeg har forsøkt fillers to ganger nå, 1 ml begge gangene. Begge gangene så leppene supre ut i to-tre dager etterpå, og så gikk de tilbake til normal størrelse. Altså hadde det null effekt. Det ble tatt før og etter bilder begge gangene, og begge behandlerne sa de ikke hadde vært borti noe slikt før. 
 Jeg har ekstremt tynn overleppe, så 1 ml burde gjort stor forskjell. Når behandleren kjente i leppen min konstanterte hun at det ikke var noe igjen (1 uke etter behandling).

behandlingene ble gjort med tre ukers mellomrom.

Du er sikkert kjempefin...

Anonymkode: d1af7...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...