Meowmere Skrevet 6. desember 2024 #21 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er både enkelt og vanskelig på samme tid. Det er lett å finne par som har lyst, men det er ikke så lett å finne par man har lyst til å møte. Veldig ofte sitter man med følelsen av at det er mannen i det andre forholdet som har mest lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #22 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med striper? For meg så kan sex vær kos, heller du som virker som en urolig teit person! Anonymkode: 59730...474 Det er ingenting galt med striper i håret, men det er litt mer typisk for enkelte miljøer enn andre. Litt som man forbinder veganere med rosa og blått hår. Det går bra du, jeg trives som teit. Anonymkode: 39fbf...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #23 Del Skrevet 6. desember 2024 Meowmere skrev (Akkurat nå): Det er lett å finne par som har lyst, men det er ikke så lett å finne par man har lyst til å møte. 😄 godt sagt. Anonymkode: 39fbf...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 6. desember 2024 #24 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 17.34): Det er ikke så vanskelig, hvis dere ser ut som folk, og har normal hygiene. Spicy Match, Cupido, og Jodel, er mine tips. Eller dra på klubb. Anonymkode: c56d1...091 Hva er jodel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 6. desember 2024 #25 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Å kalle sex for kos er ekkelt ja 🤮 Anonymkode: df981...7da 'Jeg koser meg når jeg har sex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #26 Del Skrevet 6. desember 2024 Ikke alle som synes det er en god idé, men... Vi fleipet om det med et vennepar og det viste seg at de var super gira! Vi er enda bedre venner i dag 🥰 Anonymkode: 832eb...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #27 Del Skrevet 6. desember 2024 Jeg dro på swingersklubb med en tidligere kjærest. Der fann vi oss et par å ha sex med. Dessverre var han jeg var i lag med og meg ikke helt gode for hverandre følelsesmessig, noe denne turen viste oss ganske tydelig. Dere finner sikkert noen etterhvert, og så håper jeg dere styrker forholdet av opplevelsen. Anonymkode: 9b11a...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #28 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 0.39): Jeg dro på swingersklubb med en tidligere kjærest. Der fann vi oss et par å ha sex med. Dessverre var han jeg var i lag med og meg ikke helt gode for hverandre følelsesmessig, noe denne turen viste oss ganske tydelig. Dere finner sikkert noen etterhvert, og så håper jeg dere styrker forholdet av opplevelsen. Anonymkode: 9b11a...3d5 Hva skjedde? Anonymkode: 59730...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #29 Del Skrevet 8. desember 2024 Men er det liksom vanlig at par har sex med andre par osv? Eller er dette for spesielt interesserte? Anonymkode: 59730...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #30 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 19.51): Føler det er så mye ekle mennesker på slike nettsider, vanskelig å sile ut noen som er normale Anonymkode: 59730...474 Det er kun Tinder, Hinge, Raya som har attraktive folk. De andre sidene/appene har stortsett folk som ikke får seg noe på de normale app’ene eller i det hele og store. Mye boomers og triste sjeler Anonymkode: d0770...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #31 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er kun Tinder, Hinge, Raya som har attraktive folk. De andre sidene/appene har stortsett folk som ikke får seg noe på de normale app’ene eller i det hele og store. Mye boomers og triste sjeler Anonymkode: d0770...20d Virker som en håpløs oppgave syns jeg Anonymkode: 59730...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 9. desember 2024 #32 Del Skrevet 9. desember 2024 Dra på swingers. Trondheim, Gøteborg, Aalborg, København. Der treffer man mange. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #33 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men er det liksom vanlig at par har sex med andre par osv? Eller er dette for spesielt interesserte? Anonymkode: 59730...474 Du spør jaggu rare spørsmål. Ja, det er for spesielt interesserte. Bare en liten andel av befolkningen opplever trekanter, gruppesex, og partnerbytte i løpet av en hel livstid. De som gjør dette på regulær basis, er en liten del av dette igjen. Den gemene hop, ser på dette som såpass sært, at det lønner seg å holde kjeft om hva du gjorde i helga. Anonymkode: c56d1...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 9. desember 2024 #34 Del Skrevet 9. desember 2024 Blir mange kjedelige seksuelle hendelser.. Noen gjør mer ut av det og det kan nærmest koke i lyst fra begge i et forhold, også etter 20 år, om man tillater seg å slippe løs på trange grenser. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #35 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du spør jaggu rare spørsmål. Ja, det er for spesielt interesserte. Bare en liten andel av befolkningen opplever trekanter, gruppesex, og partnerbytte i løpet av en hel livstid. De som gjør dette på regulær basis, er en liten del av dette igjen. Den gemene hop, ser på dette som såpass sært, at det lønner seg å holde kjeft om hva du gjorde i helga. Anonymkode: c56d1...091 Hadde nok ikke turt å fortalt det til noen, he he. Anonymkode: 59730...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. desember 2024 #36 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men er det liksom vanlig at par har sex med andre par osv? Eller er dette for spesielt interesserte? Anonymkode: 59730...474 I det miljøet der det er akseptert så er nok dette vanlig vil jeg tro. For de miljøene finnes jo. Likesinnede finner hverandre som det heter. Hverdagslig er det ikke, og vil du ikke bli dømt nord og ned så er dette et ikke-tema for mange... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2024 #37 Del Skrevet 9. desember 2024 Irak skrev (29 minutter siden): I det miljøet der det er akseptert så er nok dette vanlig vil jeg tro. For de miljøene finnes jo. Likesinnede finner hverandre som det heter. Hverdagslig er det ikke, og vil du ikke bli dømt nord og ned så er dette et ikke-tema for mange... Forstår at dette ikke er et tema å snakke om. Vil jo du utvalget for slikt på Tinder er veldig lite også. Kanskje 1/100 profiler. Anonymkode: 59730...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9. desember 2024 #38 Del Skrevet 9. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår at dette ikke er et tema å snakke om. Vil jo du utvalget for slikt på Tinder er veldig lite også. Kanskje 1/100 profiler. Anonymkode: 59730...474 Er ikke på Tinder så det vet jeg ingenting om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 9. desember 2024 #39 Del Skrevet 9. desember 2024 Ville vært fint med flere innlegg her fra par som har denne frihet i paret som jeg etterlyser. For den ene eller begge. Fortell litt om hvorfor dere har det slik. Hvorfor la sin kjære kose med andre men ha en godt samliv utenom det. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå