AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Har en niese. Skal kjøpe julegave til ca 600. Tips? Anonymkode: fab61...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #2 Del Skrevet 7. desember Er litt noen år eldre men er nok innenfor samme kategori😍 Ønsker meg omtrent alt fra Caia cosmetics, øredobber fra sno of sweden, frisørshampo/balsam/Hårkur, gavekort på frisør eller restutante, påfyll av hudpleien/sminken jeg bruker, parfyme, uggs kopi, julepynt, duftlys, ullsokker, morgenkåpe, ullsett fra cubus, koseklær/pysjamas. Jeg er ikke vanskelig å kjøpe gave til iallefall😂 Anonymkode: 86bd4...8a3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #3 Del Skrevet 7. desember Mummikopper, spiselige gaver og stearinlys er en hit blandt meg og mine venninner på samme alder😊 Anonymkode: 552c4...b7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #4 Del Skrevet 7. desember Tøfler, ullpledd, god termos, gavekort, noen spesifikke bøker, pysjer, joggebukse, college genser, pynteputetrekk, julepynt, termokopp, stor bakebolle, fine skåler, vaser, blomsterpotter, påfyll av penner og tusjer (student) Det aller beste er nok å spørre om ønskeliste, det setter jeg pris på når andre spør meg, i stedet for å få ting man ikke trenger/bruker som kanskje heller ikke er så lette å bytte i noe man vil ha Anonymkode: 120f5...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #5 Del Skrevet 8. desember Jeg og mange av mine venninner er 25. Dette er hva vi ønsker oss(rundt 600,- og mindre): Hjemmelagde ting(f.eks votter eller genser), gavekort, kosedress, te, EarPods, skåler, pledd, kosesokker eller tøfler. Anonymkode: 4eeaf...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember #6 Del Skrevet 8. desember Jeg er 27. Ullpledd, brødboks med integrert skjærefjøl, støler til bunadbelte, bakeboller i rustfritt stål, brødformer, bivoksduker, fuktighetsgivende ansiktsmaske fra Origins. Anonymkode: 59e31...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #7 Del Skrevet 10. desember Superundertøy, ullsokker, pledd, sengetøy, håndduker, spiselige gaver, abonnement på streaming. Ønsker meg overhode ikke ha skapfyll som kopper, fat, blomstervaser/potter, julepynt og annet nips. Og ikke hudpleie med mindre det er de produktene jeg bruker fra før. Anonymkode: 8b931...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember #8 Del Skrevet 10. desember Kan du ikke heller bare spørre henne? Anonymkode: cc968...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 10. desember #9 Del Skrevet 10. desember Et bidrag til Leger uten grenser, merket med Gaza. Ikke siter meg om du har tenkt å være anonym, din pyse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:44 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:44 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 23.33): Tøfler, ullpledd, god termos, gavekort, noen spesifikke bøker, pysjer, joggebukse, college genser, pynteputetrekk, julepynt, termokopp, stor bakebolle, fine skåler, vaser, blomsterpotter, påfyll av penner og tusjer (student) Det aller beste er nok å spørre om ønskeliste, det setter jeg pris på når andre spør meg, i stedet for å få ting man ikke trenger/bruker som kanskje heller ikke er så lette å bytte i noe man vil ha Anonymkode: 120f5...590 Snakker vi om gavekort i matbutikk da? Anonymkode: dfa0c...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå