Gå til innhold

Hvordan få bedre selvtillit ved dating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal møte en mann som jeg har et veldig godt inntrykk av. Vi er like gamle, i slutten av 30-årene, og begge uten barn. 

Jeg begynner som alltid å tenke at jeg ikke er fin nok, ikke pen nok, ikke god nok. Han kan jo f.eks finne en dame som er litt yngre, ift sjansen for barn. Jeg vil gjerne ha barn, men tiden begynner jo å renne ut. 

Jeg tviler på alt ved meg selv. Ikke er jeg spesielt spennende eller interessant, ikke morsom heller. Men jeg vet at jeg har mange gode kvaliteter også. Jeg er snill og god, omsorgsfull og omtenksom. 

Men hvorfor skal vedkommende velge meg fremfor en annen, det er noe jeg ikke kan skjønne. 

Hvordan kan jeg snu tankegangen? De fleste mennesker er jo helt vanlige, så jeg vet ikke hvorfor jeg er så negativ og hard mot meg selv. 

Anonymkode: 6d736...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror kanskje det lureste kan være å ikke ha så veldig høye forventninger når man ikke har møtt noen før, det er en date, ikke et ekteskap, ta det som det kommer. Jeg pleide å se det litt som et jobbintervju, man skal bare se ann kjemien, ikke løse de store spørsmålene der og da. 

Anonymkode: b171f...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke ta det så seriøst. Det er første møte. Vær deg selv og ha det gøy

Anonymkode: a9b2e...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare spørre hvorfor du er mer opptatt av om han liker deg, enn det viktigste at du liker ham?

Tenk på at du skal bli bedre kjent med en venn og at det er hyggelig og at du skal kose deg.

Endret av exictence
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vil uansett ha en som vil ha deg for akkurat den du er.

Så hev hodet og vær deg selv. 

Jeg møtte drømmemannen min på Happn. Vi var begge rett frem om hvem vi var. Verdier, livssyn, syn på økonomi og barneoppdragelse. Hva vi ønsket og forventet i en partner og i et forhold.

Vi kjente raskt at vi var trygg på hverandre og kunne være akkurat som vi var med hverandre. Han er bestevennen min.

Vær trygg på at du er god nok som du er og at du fortjener det beste. Og stol på magefølelsen. Den sier ifra for en grunn.

Anonymkode: 96ff5...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svarene deres! Jeg skal ta dette til meg, det hjelper veldig:-)

Anonymkode: 6d736...ee1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...