Mayka Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #21 Del Skrevet 22. desember 2024 Barnet vil ikke være hos faren sin, så det ble en dagstur på lørdag og er ellers hos meg. Faren som ga etter for ønsket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 24. desember 2024 #22 Del Skrevet 24. desember 2024 Mayka skrev (På 22.12.2024 den 11.11): Barnet vil ikke være hos faren sin, så det ble en dagstur på lørdag og er ellers hos meg. Faren som ga etter for ønsket. Det kan jeg jo skjønne at han ikke ville. Han er vel ikke vant med å være så mye med far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 26. desember 2024 #23 Del Skrevet 26. desember 2024 Hvordan har første del av julen gått for dere, @Mayka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayka Skrevet 26. desember 2024 Forfatter #24 Del Skrevet 26. desember 2024 MøllersTran skrev (1 time siden): Hvordan har første del av julen gått for dere, @Mayka? Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare alt uten å bli gjenkjent, men av diverse årsaker flytter han nå tilbake. Den boligen jeg ønsker meg er ikke klar og det er ikke annet å finne per dags dato. Jeg leter nærmest febrilsk, det er derfor jeg fremdeles er våken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayka Skrevet 26. desember 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 26. desember 2024 For å forklare nærmere manglende bolig. De nye store husene har jeg ikke råd til alene. Det andre som er til salgs her er større gård med 2-3 boliger, kan bare tenke meg strømregningene der - i tillegg til kjøpsprisen. Det er en bolig jeg kunne tenkt meg, men man må ha 4x4 for å kunne bo der. Mao det vil uansett ta tid for meg å kunne flytte herfra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 31. desember 2024 #26 Del Skrevet 31. desember 2024 Mayka skrev (På 27.12.2024 den 0.31): Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare alt uten å bli gjenkjent, men av diverse årsaker flytter han nå tilbake. Den boligen jeg ønsker meg er ikke klar og det er ikke annet å finne per dags dato. Jeg leter nærmest febrilsk, det er derfor jeg fremdeles er våken. Uff, så kjipt at han flytter tilbake. Da fortsetter han vel som før da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dame8 Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden Hvordan går det med deg nå da? Kom du deg ut/fant du deg bolig? Og hvordan ble det med han hjemme igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå