AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #21 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn eldes som vin, men kvinner eldest som melk. Anonymkode: 30f44...9cc Dette gjelder svært få menn. Noen få eldes veldig godt, mens de fleste menn gjør ikke det. Anonymkode: 6f381...846 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #22 Del Skrevet 5. desember 2024 Hjernedød setning. Uinteressert i folk som kommer med sånt. Anonymkode: 4f315...168 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #23 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kvinner er fruktbare fram til 40. Menn hele livet. Dette er jo biologi. Anonymkode: 6c842...cc0 Ifølge noen studier avtar sannsynligheten for naturlig unnfangelse etter fylte 40 år hos menn, selv om det fortsatt er mulig å bli gravid. Denne nedgangen reduserer ikke bare sjansene for naturlig unnfangelse, men øker også risikoen for genetiske abnormiteter hos deres avkom. Det er imidlertid viktig å merke seg at menns fruktbarhet kan variere mye fra person til person, og noen menn kan lykkes med å bli gravide etter fylte 40 år, mens andre kan oppleve vanskeligheter. Anonymkode: fc2d0...9f8 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #24 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg tenker jo kvinners lengre levetid er en klar indikasjon på at kvinner har biologiske fortrinn framfor menn, vi er rett og slett litt mer vitale. Lurt å skaffe seg litt yngre mann også, eller i hvert fall å styre unna eldre menn. Vil jo helst ha glede av en bra mann så lenge man lever. Anonymkode: 5b7cf...1fa 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #25 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg har alltid syntes «eldre menn» har vært mer attraktive. Har aldri hatt yngre eller like gammel partner. Jeg er 37 og mannen min er 46. Gutter i 20 årene feks fremstår for meg mer som ungdom. De mangler denmaskuline fremtoningen jeg liker. Anonymkode: c5abd...96a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #26 Del Skrevet 5. desember 2024 Kvinner er mye vakrere enn menn når de er unge og fruktbare. Anonymkode: 4c918...1b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 5. desember 2024 #27 Del Skrevet 5. desember 2024 Generelt stemmer det antagelig at menn i en avgrenset periode av livet blir kjekkere samtidig som kvinner blir mindre attraktive, men en snakker nok da heller om en noe forskjøvet "topp" der "gutter" trenger noe mer tid på å bli "menn", der en del vokser på seg "mandige" trekk. "Summen under kurven" er nok ganske lik,. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #28 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker jo kvinners lengre levetid er en klar indikasjon på at kvinner har biologiske fortrinn framfor menn, vi er rett og slett litt mer vitale Anonymkode: 5b7cf...1fa En vesentlig grunn til at menn har kortere forventet levetid enn kvinner er at vi dør når vi er 15-25 (risiko-oppførsel). Anonymkode: b00b5...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #29 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En vesentlig grunn til at menn har kortere forventet levetid enn kvinner er at vi dør når vi er 15-25 (risiko-oppførsel). Anonymkode: b00b5...557 Man snakker om forventet levealder på gamle mennesker. Ikke snittalder generelt. Og menn har ca 4 år mindre enn kvinner i snitt Anonymkode: 6ce76...362 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #30 Del Skrevet 5. desember 2024 Tror det gjelder det samme som attraksjon generelt gjelder, du liker noen og andre ikke. Jeg er ikke i nærheten så tiltrukket dem mye eldre enn meg, som jeg et i dem på min alder. Men det er individer jeg kan syns er attraktive. Anonymkode: febb8...faa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #31 Del Skrevet 5. desember 2024 Føler også at det er menn som prøver å sosialt kontrollere at det er oppfatningen, manipulere oss til å like eldre menn altså. Men det endrer jo ikke en kropps reaksjon at noen sier du skal like dem. Anonymkode: febb8...faa 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #32 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Føler også at det er menn som prøver å sosialt kontrollere at det er oppfatningen, manipulere oss til å like eldre menn altså. Men det endrer jo ikke en kropps reaksjon at noen sier du skal like dem. Anonymkode: febb8...faa Sånn, vi hører det er menn som fannt på, melk og vin. Men er det menn som skal avgjøre hva kvinner syns om dem? Nei det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: febb8...faa 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #33 Del Skrevet 5. desember 2024 Million skrev (2 timer siden): tenke på hvordan tennene og innsiden av munnen hans ser ut etter førti års snusing 🤩🥰❤️ Anonymkode: f66eb...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #34 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner er mye vakrere enn menn når de er unge og fruktbare. Anonymkode: 4c918...1b1 Ikke enig. Jeg føler vi ser verden med rose malede briller og glemmer hva vi faktisk opplever. Om du er hetero og liker kvinner.. da er det jo også et åpenbart element til hvorfor du føler det sånn. Men når jeg vokste opp gikk jeg aldri å tenkte kvinner er så vakkre, menn er ikke. Individet er individet. Det finnes ekstremt vakker menn. Anonymkode: febb8...faa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #35 Del Skrevet 5. desember 2024 Dette er også min erfaring. En mann ser mye bedre ut med litt rynker og grått hår enn en dame ville gjort. Så lenge han holder seg slank Anonymkode: ca9cb...27f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #36 Del Skrevet 5. desember 2024 Jeg er 50 og dater. Jeg synes definitivt ikke menn eldes bedre enn kvinner. Liker begge kjønn og de fleste 50 år gamle kvinner er hot. De fleste menn over 40 år forfaller lynraskt, og virker ikke spesielt godt heller om du forstår hva jeg mener. Menn eldes som takras, kvinner som diamanter er det nye ordtaket. Anonymkode: 499d9...7a0 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #37 Del Skrevet 5. desember 2024 herzeleid skrev (1 time siden): Generelt stemmer det antagelig at menn i en avgrenset periode av livet blir kjekkere samtidig som kvinner blir mindre attraktive, men en snakker nok da heller om en noe forskjøvet "topp" der "gutter" trenger noe mer tid på å bli "menn", der en del vokser på seg "mandige" trekk. "Summen under kurven" er nok ganske lik,. Gutter trenger ikke mye mer enn å bli til menn. De ser ut som menn når de mister valpefettet. Det er for de fleste menn lenge før de blir 30. Ellers er mandige trekk ofte fremelsket ved trening og vellaget skjeggvekst, og ellers: trygghet i seg selv. Anonymkode: 4f315...168 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #38 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler også at det er menn som prøver å sosialt kontrollere at det er oppfatningen, manipulere oss til å like eldre menn altså. Men det endrer jo ikke en kropps reaksjon at noen sier du skal like dem. Anonymkode: febb8...faa Dette er riktig. Anonymkode: 4f315...168 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #39 Del Skrevet 5. desember 2024 Når jeg ser på jevnaldrende vennepar av mine foreldre, som nå er rundt 64, så ser mennene og kvinnene line gamle ut. Ikke sånn at damene ser mer forfallet ut Anonymkode: 80372...4c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. desember 2024 #40 Del Skrevet 5. desember 2024 Elsker jeg mannen så blir han kjekkere og kjekkere for hvert år uansett ❤️. Det er en mann med sjarm ❤️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå