Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som røyker cannabis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som ikke helt skjønner dette folk sier om lukta? Om man dusjer, skifter klær, pusser tenna og spiser noe forsvinner mesteparten av lukta, og det lille som sitter igjen fortsetter å dabbe av i løpet av noen timer. Henda er største problemet.
Tobakk setter seg mye lettere i hår og klær i min erfaring, og det skal mer til for å bli kvitt lukten..

Eller er det bare slik at de som nevner lukten så mye har vært rundt folk som ikke fatter tiltakene jeg nevnte over?

Anonymkode: e7a82...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det bare jeg som ikke helt skjønner dette folk sier om lukta? Om man dusjer, skifter klær, pusser tenna og spiser noe forsvinner mesteparten av lukta, og det lille som sitter igjen fortsetter å dabbe av i løpet av noen timer. Henda er største problemet.
Tobakk setter seg mye lettere i hår og klær i min erfaring, og det skal mer til for å bli kvitt lukten..

Eller er det bare slik at de som nevner lukten så mye har vært rundt folk som ikke fatter tiltakene jeg nevnte over?

Det lukter ganske mye allikevel. Jeg synes det er en ganske sterk og motbydelig lukt, selv etter at personen har vasket seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (6 minutter siden):

Det lukter ganske mye allikevel. Jeg synes det er en ganske sterk og motbydelig lukt, selv etter at personen har vasket seg. 

Så rart, var det snakk om en sporadisk eller jevn bruker? Tydeligvis kan lukten sette seg i svetten hos tunge brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så rart, var det snakk om en sporadisk eller jevn bruker? Tydeligvis kan lukten sette seg i svetten hos tunge brukere.

Både og. Tunge brukere vil jeg ikke beskrive disse som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, null stress. Mye bedre enn en som f.eks. drikker alkohol jevnlig. 

røyker lett selv noen jointer i uken om jeg får lyst på. Heldigvis er samboeren enig i at det er deilig med ett lite avbrekk i hverdagen. 

Anonymkode: 0d677...021

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. En ting er at det er ulovlig. Men er i mot bruk av rusmiddler generelt, men ekstra spesielt de som er ulovlige.

Anonymkode: 300a9...349

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En joint i helga, null stress. Daglig rusbruk er ikke interessant, samme hva slags rus det er. 

Anonymkode: 82381...10a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helg iblant er null problem, som er sammme syn jeg har på alkohol. Ser egentlig på alkohol som mer destruktivt,- spesielt for forhold. Daglig bruk er uakseptabelt uavhengig av rusmiddel.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cannabis er lovlig der vi bor, og både jeg og kona røkte av og til da vi møttes, men det gikk etter hvert over av seg selv. For å være helt ærlig har jeg begynt å synes rusen er ganske ubehagelig etter at jeg ble voksen, og da er det liksom ikke noe poeng.

Om hun vil røyke av og til skal jeg på ingen måte sette ned foten for det, men jeg synes egentlig det er greit at ingen av oss gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden cannabis finnes i andre former enn røyk, så er jeg for bruk i ny og ne. Har helt klart blitt påvirket av Real Housewives of Beverly Hills/Orange County, hvor slikt inntas på en veldig edruelig måte. Gleder meg til den dagen man kan gå på polet og kjøpe seg edibles, for så å ha en hyggelig lørdagskveld med eller uten andre edibles-spisere. 

Anonymkode: 15d91...1e8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hasj lukter spesielt. Det sitter i huden.

Alkohol lukter også gjennom huden, og lenger enn et par timer. 

Rusmidler lukter rett og slett. 

Anonymkode: f57f2...00d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det lukter jo uansett når folk røyker. Jeg bor et sted der weed er vanligere og langt mer akseptert enn i Norge, man kjenner lukta overalt hele tida - fordi folk røyker overalt hele tida. Det har en helt annen lukt enn tobakk. En slags søtlig, kvalmende lukt, en blanding mellom røkelsespinner og død kropp. 

Jeg jobber med folk som røyker daglig, også på kontoret sitt. Lukta siver jo ut. 

Anonymkode: 084d3...a7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 5.12.2024 den 17.06):

Nei, vil ikke ha en partner som ruser seg, unntaket er hvis det er til medisinsk bruk.

Anonymkode: 07fd4...662

Så du blir ikke ruset av medisinsk cannabis?

Anonymkode: bf924...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Vi har barn, så det samme gjelder selvsagt for alkohol også.

Anonymkode: 06654...875

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,kona bruker CBD for smerter i form av salve,tinktur.Ville aldri falt med inn å dumpe henne pga en plante som benyttes som medisin.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...