AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Lenge siden jeg hadde et ordentlig forhold nå. Har vært på noen dates med en ny fyr, syns han er spennende og liker ham godt. Han er kreativ, morsom, veldig belest, stilig kledd og driver egen bedrift i underholdningsbransjen. I det siste har han sagt at han både kunne tenkt seg noe mer seriøst, og kanskje også gi meg en sentral stilling i bedriften hans i tillegg. Jeg er interessert, men det er noen ting jeg har lagt merke til på dates som gjør meg litt usikker på om han er riktig for et seriøst forhold: - Han snakker litt utydelig og med ganske mye dialekt. Når vi er ute sammen drikker han veldig mye øl og etterhvert mumler og snøvler han så mye at det er nesten umulig å skjønne hva han sier. - Han røyker. Det hender han prøver å røyke inne når vi er ute sammen og reagerer veldig negativt når personale ber ham la være. - Snakker veldig mye stygt om hovedstaden (han er fra nordpå) og andre bedrifter i bransjen han jobber i - Bedriften hans er respektert i bransjen, men jeg har hørt snakk om at det er veldig mye gjennomtrekk og kortvarige ansettelser der - Går alltid med tingene sine i en plastpose, når han har drukket driver han ofte og mister dokumenter fra jobb, sigarettpakker osv ut av den - Veldig rotete hjemme hos ham - Har ikke lappen - Han er litt eldre enn meg og under 180 Hva tenker dere? Er dette noen jeg bør satse på en fremtid med? Anonymkode: 1b821...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Det du irriterer deg over nå, vil du irritere deg over siden. Anonymkode: 4bf7a...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember Bare det at han sier at han vil gi deg en sentral stilling etter bare noen dates hadde fått varsellampene mine til å blinke. Anonymkode: 7ca07...1f2 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Alt du nevner er jo røde flagg. Utenom litt eldre og under 180 😂 hva har det med noe å gjøre? Anonymkode: 1108b...8af 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember Her ser jeg både røde vimpler og røde flagg store som laken . . . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember Han kan ikke oppføre seg, drikker for mye, er ansvarsløs og snakker stygt om folk. Å være morsom, velkledd og belest veier ikke opp for mangel på grunnleggende folkeskikk. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare det at han sier at han vil gi deg en sentral stilling etter bare noen dates hadde fått varsellampene mine til å blinke. Anonymkode: 7ca07...1f2 Ser ikke helt problemet? Vi har funnet tonen veldig, jeg er veldig interessert i bransjen og han mener jeg har mye kvaliteter som kan løfte virksomheten til et nytt nivå. Virker egentlig lovende syns jeg, men som sagt usikker grunnet litt diverse Anonymkode: 1b821...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lenge siden jeg hadde et ordentlig forhold nå. Har vært på noen dates med en ny fyr, syns han er spennende og liker ham godt. Han er kreativ, morsom, veldig belest, stilig kledd og driver egen bedrift i underholdningsbransjen. I det siste har han sagt at han både kunne tenkt seg noe mer seriøst, og kanskje også gi meg en sentral stilling i bedriften hans i tillegg. Jeg er interessert, men det er noen ting jeg har lagt merke til på dates som gjør meg litt usikker på om han er riktig for et seriøst forhold: - 🚩Han snakker litt utydelig og med ganske mye dialekt. Når vi er ute sammen drikker han veldig mye øl og etterhvert mumler og snøvler han så mye at det er nesten umulig å skjønne hva han sier. Mangler selvinnsikt ang rusmidler. - Han røyker. Det hender han prøver å røyke inne når vi er ute sammen og reagerer veldig negativt når personale ber ham la være. Om du ikke liker en mann som røyker så er det et rødt flagg for deg. At han ikke tar hensyn synes jeg er et rødt flagg 🚩. -🚩 Snakker veldig mye stygt om hovedstaden (han er fra nordpå) og andre bedrifter i bransjen han jobber i -🚩 Bedriften hans er respektert i bransjen, men jeg har hørt snakk om at det er veldig mye gjennomtrekk og kortvarige ansettelser der - Går alltid med tingene sine i en plastpose, når han har drukket driver han ofte og mister dokumenter fra jobb, sigarettpakker osv ut av den - Veldig rotete hjemme hos ham - Har ikke lappen - Han er litt eldre enn meg og under 180 Hva tenker dere? Er dette noen jeg bør satse på en fremtid med? Anonymkode: 1b821...469 Jeg har valgt å markere på det jeg tenker er røde 🚩. Jeg synes det som omhandler respekt og menneskeverd er tydelige røde flagg. De jeg ikke har kommentert er mer subjektive i forhold til deg, og dine preferanser. Så hva tenker du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser ikke helt problemet? Vi har funnet tonen veldig, jeg er veldig interessert i bransjen og han mener jeg har mye kvaliteter som kan løfte virksomheten til et nytt nivå. Virker egentlig lovende syns jeg, men som sagt usikker grunnet litt diverse Anonymkode: 1b821...469 Han blander roller. Han kjøper deg litt. Han lokker deg med noe du ønsker, for å få hold i deg på privaten. Det er ikke lurt. Anonymkode: 4bf7a...87b 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember Men å snakke negativt om hovedstaden, handler det om å ikke trives? Det er ekstreme forskjeller mellom å gå fra mindre steder til et pottefullt til randen av mennesker på et nivå hvor man blir ør i hodet. Jeg kommer fra et lite sted, Oslo er kjempe stressende og utrygt for meg. Noen steder er fine og det er mer å finne på, men det er skikkelig mange folk og mye kriminalitet. Anonymkode: 4bf7a...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men å snakke negativt om hovedstaden, handler det om å ikke trives? Det er ekstreme forskjeller mellom å gå fra mindre steder til et pottefullt til randen av mennesker på et nivå hvor man blir ør i hodet. Jeg kommer fra et lite sted, Oslo er kjempe stressende og utrygt for meg. Noen steder er fine og det er mer å finne på, men det er skikkelig mange folk og mye kriminalitet. Anonymkode: 4bf7a...87b Det er forskjell på å ikke trives og å snakke stygt om et sted - for mange er det å snakke stygt om Oslo nærmest en sport. Å snakke stygt om noe som betyr noe for den andre (siden TS reagerer, antar jeg at hun, som meg, er herfra) er ufint uansett. Jeg trivdes ikke på bygda, men snakket ikke stygt om stedet likevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #12 Del Skrevet 5. desember han er en dass. Anonymkode: 44779...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #13 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt du nevner er jo røde flagg. Utenom litt eldre og under 180 😂 hva har det med noe å gjøre? Anonymkode: 1108b...8af Å snakke dialekt er objektivt sett ikke et rødt flagg. Det er kanskje ikke i tråd med preferansene til enkelte, men det er en annen sak. Anonymkode: 589ce...495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #14 Del Skrevet 5. desember Jeg synes han høres veldig rotete ut og ikke noe jeg ville ønsket å satse på, med mindre jeg var ekstremt og voldsomt forelsket. Anonymkode: b9b95...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #15 Del Skrevet 5. desember Jobbtilbud, ‘en sentral rolle’, ville jeg ikke hatt. Det er en rolleblanding og ikke aktuelt. Kan tyde på en ustabil bedrift. Kan virke som han har et alkoholproblem. Det er et rødt flagg Røyking er et rødt flagg, og at han reagerer på personalet som nekter han å røyke inne er et stort rødt flagg. Hvem faen tror han at han er?? Man må alltid se på hvordan de behandler personalet når man er ute. Drittslenging er et rødt flagg At han mistet ting i fylla, går tilbake til alkoholproblemet hans. Han evner ikke å lære av sine feil siden dette tydeligvis gjentar seg. Rotet hjemme hos han: lav boevne. Rødt flagg! Ikke lappen kan fungere greit når man bor sentralt og har råd til taxi når kollektiv ikke er alternativ. Høyden hans er irrelevant. Men generelt vil jeg si at han som en partner virker som bortkasta tid. Anonymkode: 8be26...e7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #16 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det hender han prøver å røyke inne når vi er ute sammen og reagerer veldig negativt når personale ber ham la være. Anonymkode: 1b821...469 Han er ikke eksentrisk. Han er en drittsekk. Løp! Anonymkode: 49b30...372 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #17 Del Skrevet 5. desember I en av 100 tilfeller så treffer du på en sånn type og er en sånn dame som gidder, vil og klarer å "rydde opp" fyren. Jeg kjenner til ett sånt tilfelle; alkis som ble dratt ut av rennesteinen av en grepa dame og nå er tørrlagt, økonomisk sterk etter konkurs(er) og fikk tilbake kontakt med barna sine som hadde gitt opp. Alle de andre tilfellene jeg kjenner? Skilt/brudd. Hvor mye vedder du på å være hun 1%-ern? Anonymkode: 5b50c...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #18 Del Skrevet 5. desember Høres ut som eksen min. Løp! Anonymkode: 2d123...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #19 Del Skrevet 5. desember Herregud. Nå er jeg mann, hadde jeg møtt en slik kvinne så hadde ikke hun kjent meg i mange minutter. Høres ikke helt god ut Anonymkode: eb909...0eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #20 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I en av 100 tilfeller så treffer du på en sånn type og er en sånn dame som gidder, vil og klarer å "rydde opp" fyren. Jeg kjenner til ett sånt tilfelle; alkis som ble dratt ut av rennesteinen av en grepa dame og nå er tørrlagt, økonomisk sterk etter konkurs(er) og fikk tilbake kontakt med barna sine som hadde gitt opp. Alle de andre tilfellene jeg kjenner? Skilt/brudd. Hvor mye vedder du på å være hun 1%-ern? Anonymkode: 5b50c...d35 Dette er ekstremt sjeldent. Kvinner som prøver å endre en mann vil feile 99% av gangene. Liker man ikke personen for hvem de er, så er det bedre å gå videre enn å prøve å endre noen Anonymkode: eb909...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå