AnonymBruker Skrevet 5. desember #1 Del Skrevet 5. desember Har sett at det er blitt populært hos menn med frasen: "Menn blir oppdratt til å behandle kvinnen bra, men ikke hva de kan forvente av kvinnen. Kvinnen blir oppdratt til å forvente av mannen, men ikke hvordan å behandle ham". Siden menn har blitt oppdratt til å behandle kvinner bra, altså at de påberoper seg den kunnskapen om hvordan kvinner skal behandles. Kan dere som tror dette dele av deres kunnskap om hvordan dere mener kvinner skal behandles? Og siden kvinner ikke er oppdratt til å behandle menn skikkelig. Regner jo med at dere mener dette er helt feil, at dere mener dere vet hvordan en mann skal behandles. Kan dere fortelle hvordan menn skal behandles? Kan også dele litt om forventningene dere har til en partner. Anonymkode: 8d2d3...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #2 Del Skrevet 5. desember Det varierer fra kvinne til kvinne og mann til mann. Men vi skal samtidig være oss. Så det handler mest om å finne noen vi naturlig kan trives med. Anonymkode: 9a895...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #3 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det varierer fra kvinne til kvinne og mann til mann. Men vi skal samtidig være oss. Så det handler mest om å finne noen vi naturlig kan trives med. Anonymkode: 9a895...c0e Vet ikke engang hvilke forventninger jeg har, men det er sikkert mange. Det tar man som det kommer i samspillet når forelskelsen er der. Anonymkode: 9a895...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #4 Del Skrevet 5. desember Har vokst opp i en standard modernisert familie, og så at mor ikke alltid var snill og forståelsesfull med far. Mens det ble forventet andre veien. Nå var ikke far en perfekt ektemann på alle områder heller altså. Jeg ønsker å behandle mannen med respekt. Jeg ønsker også mer tradisjonelle kjønnsroller. Føles tryggere og mer harmonisk. Men alle menn er dessverre ikke egnet for den tradisjonelle rollen. De har ikke lært å ta ansvar og vil ikke bli en god leder i en familie. Vi kvinner er heller ikke vant til å underordne oss mannen som leder. Er vel fordi vi ikke kan stole på at han gjør en god nok jobb. Anonymkode: 65852...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #5 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Siden menn har blitt oppdratt til å behandle kvinner bra, altså at de påberoper seg den kunnskapen om hvordan kvinner skal behandles. Kan dere som tror dette dele av deres kunnskap om hvordan dere mener kvinner skal behandles? Grunnleggende er med snillhet, respekt, forståelse. Så når man skal gå nærmere inn på det, så handler det jo om hvem hun er. Det klart viktigste for fruen her er at vi er et godt team når det gjelder å være familie. Det vil si at hun, ungene, huset og familien prioriteres foran alt annet. En annen ting damer setter pris på, er å forstå de når de er vage og utydelige. At jeg ser når hun er sliten, noe hun tenker på eller at hun bare vil jeg skal holde rundt henne. Å plukke om de signalene er viktig, selv om det hadde vært hundre ganger enklere om hun bare sa det rett ut. Har også lært å tyde det meste av hennes kroppsspråk og måte å si ting på. Jeg vet når hun sier ja eller ok, men egentlig mener nei. Et eksempel er sosiale ting på jobben eller julebord. Jeg merker på henne når hun mener nei. Det er ikke så viktig for meg, så da lytter jeg til signalene hennes. Det samme gjelder i sexlivet. Handler om små signaler fra henne, som gjør at jeg vet når hun vil ha røff sex, vil ha vanilje, eller når hun egentlig bare vil ha kroppskontrakt. Anonymkode: a38fc...53f 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #6 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grunnleggende er med snillhet, respekt, forståelse. Så når man skal gå nærmere inn på det, så handler det jo om hvem hun er. Det klart viktigste for fruen her er at vi er et godt team når det gjelder å være familie. Det vil si at hun, ungene, huset og familien prioriteres foran alt annet. En annen ting damer setter pris på, er å forstå de når de er vage og utydelige. At jeg ser når hun er sliten, noe hun tenker på eller at hun bare vil jeg skal holde rundt henne. Å plukke om de signalene er viktig, selv om det hadde vært hundre ganger enklere om hun bare sa det rett ut. Har også lært å tyde det meste av hennes kroppsspråk og måte å si ting på. Jeg vet når hun sier ja eller ok, men egentlig mener nei. Et eksempel er sosiale ting på jobben eller julebord. Jeg merker på henne når hun mener nei. Det er ikke så viktig for meg, så da lytter jeg til signalene hennes. Det samme gjelder i sexlivet. Handler om små signaler fra henne, som gjør at jeg vet når hun vil ha røff sex, vil ha vanilje, eller når hun egentlig bare vil ha kroppskontrakt. Anonymkode: a38fc...53f ❤️ Ja! Anonymkode: 9a895...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. desember #7 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har sett at det er blitt populært hos menn med frasen: "Menn blir oppdratt til å behandle kvinnen bra, men ikke hva de kan forvente av kvinnen. Kvinnen blir oppdratt til å forvente av mannen, men ikke hvordan å behandle ham". Siden menn har blitt oppdratt til å behandle kvinner bra, altså at de påberoper seg den kunnskapen om hvordan kvinner skal behandles. Kan dere som tror dette dele av deres kunnskap om hvordan dere mener kvinner skal behandles? Og siden kvinner ikke er oppdratt til å behandle menn skikkelig. Regner jo med at dere mener dette er helt feil, at dere mener dere vet hvordan en mann skal behandles. Kan dere fortelle hvordan menn skal behandles? Kan også dele litt om forventningene dere har til en partner. Anonymkode: 8d2d3...289 Kvinner må få han til å føle seg som en mann! Om man behandler partneren sin slik så vil han føle seg elsket, begjært og ønsket. Hvem vil ikke det? Det er egentlig ikke noe hokus pokus...Om en kvinne behandler en mann som et individ hun vil ha mest mulig av, så tror jeg han vil føle seg ganske så nedkrympet og liten...Det er virkelig ikke bra! Da mister han seg selv til slutt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #8 Del Skrevet 5. desember En deilig dame. Jeg tenker faktisk så lite om dere. Anonymkode: 8697c...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #9 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Har sett at det er blitt populært hos menn med frasen: "Menn blir oppdratt til å behandle kvinnen bra, men ikke hva de kan forvente av kvinnen. Kvinnen blir oppdratt til å forvente av mannen, men ikke hvordan å behandle ham". Siden menn har blitt oppdratt til å behandle kvinner bra, altså at de påberoper seg den kunnskapen om hvordan kvinner skal behandles. Kan dere som tror dette dele av deres kunnskap om hvordan dere mener kvinner skal behandles? Og siden kvinner ikke er oppdratt til å behandle menn skikkelig. Regner jo med at dere mener dette er helt feil, at dere mener dere vet hvordan en mann skal behandles. Kan dere fortelle hvordan menn skal behandles? Kan også dele litt om forventningene dere har til en partner. Anonymkode: 8d2d3...289 Konsistent, ærlig (opptil en grense), empatisk, behersket. Anonymkode: bb7b5...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #10 Del Skrevet 5. desember Verdt å tenke gjennom for dere som klager over at menn bare vil ha sex med dere Anonymkode: 82acf...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #11 Del Skrevet 5. desember Haha, den setningen høres bare tullete ut. Menn behandler damer bra? Sånn generelt? Nei. Kvinner har oftere mer empati og behandler sine medmennesker bedre, da særlig partnere og venner Mens menn vil sitte på rumpa og game (eller mekke bil, fiske eller rydde garasjen. Sett inn hva som passer den mannen) og la både det 2. og 3. skilt falle på dama. Dette er selvfølgelig veldig generaliserende Anonymkode: 6359c...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 5. desember #12 Del Skrevet 5. desember Gjensidig respekt, omsorg, støttende, trygghet, vise kjærlighet, ærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå