AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #21 Del Skrevet 7. desember 2024 Blir alene her også. Er alene ellers også, lite kontakt med familie, singel og ingen venner. Skulle ønske jeg klarte det dere andre gjør; å glede seg i eget selskap. Jeg synes det er kjempe tøft. Desember er en vond og tøff måned. Skulle så gjerne greid å snu det til å bli en fin måned. Anonymkode: 072fa...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #22 Del Skrevet 7. desember 2024 Jeg er i slutten av 30-årene, singel og uten barn, og er generelt mye alene. Jeg har foreldre og et søsken, og ellers en storfamilie som jeg alltid har feiret med. I år velger jeg å dra utenlands til varmere strøk alene i julen, og skal være der på julaften. Jeg tror det blir en kjempefin reise. Og jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye om julaften lenger. Så jeg skal ligge på stranda på julaften, med en drink eller to Det verste er egentlig å fortelle folk at jeg skal alene, fordi «alle» spør hvem jeg skal reise sammen med. Jeg er alene omtrent hele året, det er ikke verre for meg å være alene på julaften. Anonymkode: 8a1bf...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå