Gå til innhold

Mister man muskelmasse med dårlig matlyst for en periode?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ,jeg driver og skal ned 10 kg , lite matlyst for tiden. Går på vektreduksjonskurs på senteret jeg trener på og skal spise 3 måltid med tilsammen 1500 kalorier.Jeg klarer ikke få I meg så mye kalorier og får i meg toppen 2 måltid om dagen. Startet på kurset på mandag .veiing neste mandag. Jeg ønsker jo å miste fett,men redd det er muskelmasse som vises at jeg har mistet på vekta på kurset:(. Når man spiser for lite,tærer det på muskelmassen med en gang ? Tusen takk for svar . Hilsen kvinne 37.

Anonymkode: 8361f...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener du litt styrke? Da kan du unngå at kroppen går løs på musklene, men tar fettet istede.

Anonymkode: 2ad9e...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trener du litt styrke? Da kan du unngå at kroppen går løs på musklene, men tar fettet istede.

Anonymkode: 2ad9e...eb5

Trener styrke 2 ganger i uken og 1 gang spinning. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke på så kort tid. Ikke legg på deg ekstra stress og jobb heller med å holde oppe litt aktivitet og spise nok protein i det du spiser. 

Vektnedgang er en prosess og ikke en kvikkfiks, du har sikkert brukt noen år på å gå opp i vekt, og da løser det seg heller ikke på noen måneder. 

Anonymkode: e1cbb...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke på så kort tid. Ikke legg på deg ekstra stress og jobb heller med å holde oppe litt aktivitet og spise nok protein i det du spiser. 

Vektnedgang er en prosess og ikke en kvikkfiks, du har sikkert brukt noen år på å gå opp i vekt, og da løser det seg heller ikke på noen måneder. 

Anonymkode: e1cbb...7e5

Ja husker på å ha både protein og karbo og sunt fett til de måltidene jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...