AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Del Skrevet 4. desember 2024 Plutselig ikke et pip, ingen svar. Som om han falt fra jordens overflate. Men pga read receipts vet jeg at mine meldinger er lest. Betyr det at han er muligens gift/ har dame? Syns sånn oppførsel er ganske kjipt og teit pussig Anonymkode: 62dd0...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Del Skrevet 4. desember 2024 Mest sannsynlig møtt en annen, må si det er litt merkelig å ligge med en du ikke engang kjenner sivilstatus til. Anonymkode: 52b39...202 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mest sannsynlig møtt en annen, må si det er litt merkelig å ligge med en du ikke engang kjenner sivilstatus til. Anonymkode: 52b39...202 Han påsto å være singel, men det har jeg ingen mulighet til å vite om han lyvet om eller ikke. Anonymkode: 62dd0...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Del Skrevet 4. desember 2024 Han fant en annen han likte bedre. Anonymkode: 3d68f...608 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #5 Del Skrevet 4. desember 2024 Det kan være fem millioner grunner. Anonymkode: e020b...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #6 Del Skrevet 4. desember 2024 Det kan være sykdom, en annen pulevenn, kjæreste, generelt opptatt, lei av deg, eller bare mista telefonen. Anonymkode: 9f5e4...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. desember 2024 #7 Del Skrevet 4. desember 2024 Mest sannsynlig ny partner. Hvorfor risikere å bli "ferska" i å ha kontakt med en gammel pulevenn når det er enklere å bare droppe kontakten og slette historikk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #8 Del Skrevet 4. desember 2024 Uansett andre grunner: Hvis du ser at han leser så vet du at han ikke svarer fordi han velger å ikke svare. Selv om du ikke vet hvorfor, så vet du at han bevisst velger å ikke svare deg. Da er det på tide å gi slipp og komme seg videre. Spekulasjoner videre er bare bortkasta tid og energi. Anonymkode: 07be2...45a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #9 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han påsto å være singel, men det har jeg ingen mulighet til å vite om han lyvet om eller ikke. Anonymkode: 62dd0...87b Joda, men du gjorde vel noen forundersøkelser? Du spurte folk du kjenner om hvordan han er, du googla han, du kjørte bildesøk etc? Hvordan ellers kom du frem til at risikoen for at han kom til å myrde deg var lav nok til at det var verdt å treffe han alene (som jeg antar dere må ha gjort for å ha sex)? Anonymkode: 75aa3...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #10 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Joda, men du gjorde vel noen forundersøkelser? Du spurte folk du kjenner om hvordan han er, du googla han, du kjørte bildesøk etc? Hvordan ellers kom du frem til at risikoen for at han kom til å myrde deg var lav nok til at det var verdt å treffe han alene (som jeg antar dere må ha gjort for å ha sex)? Anonymkode: 75aa3...a54 Jeg kjenner ikke folk dessverre, nettopp flyttet til østlandet fra lengere tids opphold andre steder. Har ingen å spørre. Vel jeg tok mord risikoen, fordi fyren ville vært ganske dum morder, siden det er masse spor på mobilen min. Men det var nok en del ting dom skurret fra start, så han kunne ha vært hvem som helst- tok den risikoen. Tok en del unødvendig risiko sånn det hender noen gjør når de ikke kjenner folk. Anonymkode: 62dd0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #11 Del Skrevet 5. desember 2024 Det betyr at du var akkurat ok nok til å ha veldig casual sex med. Og at fyren kan ganske enkelt få bedre damer enn deg til sex. Han svarer deg ikke for han knuller noen som ser bedre ut enn deg. Anonymkode: 0beea...97b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #12 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det betyr at du var akkurat ok nok til å ha veldig casual sex med. Og at fyren kan ganske enkelt få bedre damer enn deg til sex. Han svarer deg ikke for han knuller noen som ser bedre ut enn deg. Anonymkode: 0beea...97b Tviler på det. Anonymkode: 62dd0...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #13 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Betyr det at han er muligens gift/ har dame? Syns sånn oppførsel er ganske kjipt og teit pussig Anonymkode: 62dd0...87b Pulevenn varer ikke evig. Finn deg en ny en. Anonymkode: 743e3...88b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #14 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pulevenn varer ikke evig. Finn deg en ny en. Anonymkode: 743e3...88b 🤣 jeg vil ikke ha noe pulevenn lenger.. det opplegget passer meg ikke... Anonymkode: 62dd0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #15 Del Skrevet 5. desember 2024 Han fant vel en annen han foretrakk🤷♂️blir fort sånn med pulevenner Anonymkode: f2f5d...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #16 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kjenner ikke folk dessverre, nettopp flyttet til østlandet fra lengere tids opphold andre steder. Har ingen å spørre. Vel jeg tok mord risikoen, fordi fyren ville vært ganske dum morder, siden det er masse spor på mobilen min. Men det var nok en del ting dom skurret fra start, så han kunne ha vært hvem som helst- tok den risikoen. Tok en del unødvendig risiko sånn det hender noen gjør når de ikke kjenner folk. Anonymkode: 62dd0...87b Har du nettopp sluppet ut av soning? Får den vibben av å lese ditt svar. Anonymkode: 94367...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #17 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han fant vel en annen han foretrakk🤷♂️blir fort sånn med pulevenner Anonymkode: f2f5d...f55 Ja han var muslim også, så han fant seg sikkert ei i fra sin egen religiøse bakgrunn. Anonymkode: 62dd0...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #18 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Plutselig ikke et pip, ingen svar. Som om han falt fra jordens overflate. Men pga read receipts vet jeg at mine meldinger er lest. Betyr det at han er muligens gift/ har dame? Syns sånn oppførsel er ganske kjipt og teit pussig Anonymkode: 62dd0...87b Ghost meg her, og ghost meg der... At det går an å bli så krenket av at en ikke svarer på en melding... Anonymkode: a8ee7...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #19 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 🤣 jeg vil ikke ha noe pulevenn lenger.. det opplegget passer meg ikke... Anonymkode: 62dd0...87b Flaks at han ikke kontakter deg lengre da. Anonymkode: 743e3...88b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #20 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja han var muslim også, så han fant seg sikkert ei i fra sin egen religiøse bakgrunn. Anonymkode: 62dd0...87b Til at han bare var en pulevenn virker du veldig fornærmet over å ha bli bytta ut. Anonymkode: 52b39...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå