Gå til innhold

Svaret jeg fikk tilbake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han fra Stavanger? :D 

Tenker at han vil han prøver bare ikke å virke for ivrig.

Anonymkode: e76b0...1c4

Nei han er ikke fra stavanger

Anonymkode: 33578...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helikopter skrev (3 minutter siden):

Mennen min sa det da vi deitet. Fant ut at det betydde «Vil gjerne finne på noe!» ☺️ Han er sørlending.

Jeg er også sørlending, og det er en helt fint svar, men det mangler oppfølging. 
Skal ts sitte og vente til helgen før de kan legge planer? Det virker som om han legger opp til at ts skal dra i gang noe, og det er det jeg reagerer på. 
Ts tok første skritt og nå må han også bidra med noe.

Anonymkode: 3508f...28f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei… «det kan vi godt» er faktisk et skikkelig slapt svar. Motsatt av entusiastisk.

Anonymkode: 49615...ecc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at han vil treffe deg. Du fikk til og med et smilefjes. Hvordan kan dette tolkes negativt? Kjære vene...

Anonymkode: 9e862...f15

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er også sørlending, og det er en helt fint svar, men det mangler oppfølging. 
Skal ts sitte og vente til helgen før de kan legge planer? Det virker som om han legger opp til at ts skal dra i gang noe, og det er det jeg reagerer på. 
Ts tok første skritt og nå må han også bidra med noe.

Anonymkode: 3508f...28f

Mannen min er litt initiativløs, så du har nok rett :) Men han er snill og bra, verdens beste. Så ts må kanskje bare vurdere om hun vil heller ha en som kommer til å ta mer initiativ ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kompis som er gutt sier at dette er en care måte å svare på, liksom mer slik at jeg skal komme med forslag omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette krever ikke tolkning. Han har lyst til å treffes! 

Ok og kanskje det er lunkent og uinteressert. Vi kan godt treffes er da en helt normal måte å svare på? Kanskje det er noen dialekt forskjeller her? 

Jeg bruker godt istedenfor gjerne. 

Anonymkode: f0595...c1d

Men høres litt ut som han egt ikke vil for min del, men jeg aner ikke!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Oslo og kan godt finne på å si noe slikt. Det betyr at jeg gjerne vil. For min del er det ikke negativt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han vil gjerne finne på noe sammen med deg!

Han har ikke noe forslag, det har jo ikke du heller. Hva har du lyst til?

Gå en tur i skogen? På kino? Bowling? Restaurant? Hjemme hos en av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er østlending, og hvis noen svarer muntllig, er det helt vanlig å si «ja, det kan vi godt», med et entusiastisk smil og tonefall. Det er ikke er lunkent svar!

Anonymkode: 783fe...29c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?! Snakk om å overfortolke ting, TS er et kjemperødt flagg i min bok om dette er standarden. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 1a3e6...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må nesten se det litt an, tror jeg. Men hvis han kommer med flere sånne små "forbeholdsord", så hadde jeg kanskje lagt ballen i hendene hans en periode for å se hvor gira han egentlig er. 

Anonymkode: ce0ed...5fc

PÅ min dialekt er ikke " vi kan godt..." forbehold, men veldig positivt. Så slapp helt av og se fre mtil treffet du, ts

Anonymkode: 191ea...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er vanskelig i dag. Sorry Ts, men her må det nok jobbes en del med seg selv og få tanker og usikkerhet under kontroll. Evt. kan du bare avslutte det fordi han ikke svarte slik du hadde ønsket, selv om innholdet er det samme.

Anonymkode: e393b...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men hvis du tenker deg om…

Hvis han egentlig ikke ville…

Kunne han ikke bare løyet om at han dessverre var opptatt hele helga? Eller bare ghostet? Eller.. for eksempel.. sagt, du jeg kjenner ikke helt på den rette kjemien her så jeg ønsker deg masse lykke til videre..

Men du har altså bestemt deg for at vi kan godt treffes betyr noe helt annet enn.. vi kan godt treffes..

Du synes ikke det er litt rart? 

Er det noe annet som indikerer at han ikke har lyst? Har du mye erfaringer med menn som sier en ting og gjør noe annet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du tenker deg om…

Hvis han egentlig ikke ville…

Kunne han ikke bare løyet om at han dessverre var opptatt hele helga? Eller bare ghostet? Eller.. for eksempel.. sagt, du jeg kjenner ikke helt på den rette kjemien her så jeg ønsker deg masse lykke til videre..

Men du har altså bestemt deg for at vi kan godt treffes betyr noe helt annet enn.. vi kan godt treffes..

Du synes ikke det er litt rart? 

Er det noe annet som indikerer at han ikke har lyst? Har du mye erfaringer med menn som sier en ting og gjør noe annet? 

Nei egt ikke, men har fått for meg at han kanskje prøver bare å være snill.. og liker meg men vil ikke nor seriøst, kanskje det, men jeg vet ikke.. kanskje det bare er hodet mitt, han snapper jo ikke like mye som før liksom så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei egt ikke, men har fått for meg at han kanskje prøver bare å være snill.. og liker meg men vil ikke nor seriøst, kanskje det, men jeg vet ikke.. kanskje det bare er hodet mitt, han snapper jo ikke like mye som før liksom så. 

Det finner du ikke ut av før du treffer han.

Men har du egentlig ikke så lyst til å treffe han mer så er det jo bare å avslutte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finner du ikke ut av før du treffer han.

Men har du egentlig ikke så lyst til å treffe han mer så er det jo bare å avslutte 

Jeg har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo brått et nytt innlegg på KG om kort tid... 😂

"Hun spurte om vi skulle finne på noe i helgen, jeg svarte at det kunne vi godt. Så avlyste hun hele greia, og mente jeg ikke svarte entusiastisk nok. Hva mener hun med det? Hvordan ville dere tolket dette?"

Anonymkode: a30f7...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette blir jo brått et nytt innlegg på KG om kort tid... 😂

"Hun spurte om vi skulle finne på noe i helgen, jeg svarte at det kunne vi godt. Så avlyste hun hele greia, og mente jeg ikke svarte entusiastisk nok. Hva mener hun med det? Hvordan ville dere tolket dette?"

Anonymkode: a30f7...949

Hahaha ja kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...