AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #1 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg fikk blødning 2-3 dager etter bruk av dette. Så jeg regner ikke med at jeg er gravid. Men samtidig er jeg meget kvalm og trøtt nå, og det kommer væske fra puppene mine. Er dette normalt? Anonymkode: f7f05...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #2 Del Skrevet 4. desember 2024 Primolut er jo ikke prevensjon, så hvis du har hatt ubeskyttet sex så bør du jo ta test. Anonymkode: 3287f...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #3 Del Skrevet 4. desember 2024 Det er vanlig å få mensen 2-3 dager etter man slutter med de. Men de beskytter jo ikke mot graviditet. Men får du væske fra brystene bør du snakke med legen. Anonymkode: 61d5a...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #4 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Primolut er jo ikke prevensjon, så hvis du har hatt ubeskyttet sex så bør du jo ta test. Anonymkode: 3287f...805 Det vet jeg. Jeg brukte det for å forskyve mensen. Anonymkode: f7f05...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå