AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #21 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg vil heller at barnet mitt får en pepperkake enn popkorn. Anonymkode: b1edf...0db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #22 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg vet ikke hva som er vanlig hos dere mtp på planlegging, men jeg ville selv foreslått dato i god tid og spurt om det passer. Det kan være grunner for at noen dager passer bedre enn andre. Feks avhengig av hvor mange ansatte som er på jobb, evt møter, kontortid osv. Ellers virker som tradisjoner står sterkt. Jeg hadde aldri invitert mannen til å være nisse uten å avklare det. Hvorfor kan ikke en av de ansatte være det? Ellers er det vel regler for hvem som for lov å "jobbe" i barnehage, også har dere jo taushetsplikt. Når det gjelder mat syns jeg det er merkelig at det ikke kan være risgrøt en dag. Trodde alle barnehager serverte risgrøt minst en dag i løpet av desember. Dere har sikkert et matbudsjett, men det burde styrer opplyst om i forkant. Uansett, jeg ville nok lagt frem planen i forkant selv. Bare for å informere. Men det kunne også styrer etterspurt, spesielt om de likevel ønsker å detaljstyre. Anonymkode: 7428f...c7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #23 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Anonymkode: 1336d...58d Så du mener samboeren har allerede dukket opp i nissedrakt til et arrangement som er neste uke? Du skjønner vel av resten av innlegget at nissefesten ikke har vært enda, selv om ts’ bruk av verbformer er litt «kreativ»? Anonymkode: 05ad3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 5. desember 2024 #24 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tilfeldig, ukjent, mann i nissedrakt dukker opp foran barna lederen din har ansvar for. Uten at du har informert om hvem, hva, når. Hadde jeg vært leder ville det blitt gitt skriftlig advarsel av noe slikt. Du mangler noen antenner for hva som er normal atferd på en arbeidsplass. Anonymkode: 1336d...58d Ts er jo leder selv! Som leder skal man jo faktisk ha noe handlingsrom. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om du hadde vært ped.leder vet du at du skal avklare at fremmede besøker barnehagen med styrer, og at de andre ansatte skal være informert. Sannsynligvis troller du. Ellers - all sympati med de du må jobbe med. Anonymkode: 1336d...58d Ts har jo informert og avklart - og avklaringen er at det er en som ikke er leder for avdelingen som bestemmer. 🙄 Ts, dette må du ta opp med styrer uten den andre ped.lederen tilstede. Dette er ræva ledelse fra styrer og det må hun få høre. Styrer må avklare rollene tydelig. Og så vurdere å skifte jobb, hadde aldri orka det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå