Gå til innhold

Hva ville dere rådet henne i denne situasjonen? Grenseoverskridende sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra vi adresserer makt og traumer og sex her. Jeg opplevde dette for mange år siden, med en ons. Han tok kvelertak på meg ut av det blå, siden det sikkert var noe han tente på. Jeg som ikke visste hva f som skjedde ble selvfølgelig livredd, og realiteten er at i det øyeblikket der så vet en kvinne veldig godt at en mann er uendelig mye sterkere enn henne og han kan gjøre hva han vil - og forresten hvordan kan man vite hva han er kapabel til, egentlig ,i sin aller mest dyriske tilstand? Kanskje motstand gjør det verre, best å ikke provosere, bare være helt medgjørlig så man kommer seg fortest mulig ut av den farlige situasjonen, osv. Kvinner har blitt drept av menn før, det vet vi jo, så helt irrasjonelt er det vel ikke å bli redd i en sånn situasjon. 

Alle menn forvalter det der ansvaret for trygghet og tillit, fordi hvis en mann plutselig tar kvelertak på deg så vet du umiddelbart at han kan drepe deg hvis han vil eller han mister kontrollen. Alle kvinner som har følt seg utrygg i en sånn situasjon vet det. 

Han som praktiserer BDSM skal absolutt vite det, og ja, rimelig forstyrrende om han vet det og gjør det likevel. 

Anonymkode: 79a25...fc2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymbruker*** skrev (På 4.12.2024 den 20.56):

Hva faen? Så fordi traumer knyttet til sex er noe mange opplever blir det mer tilgivelig? Hvordan ser du på vold under krangling? Lett å glemme seg i kampens hete da og. Fatter ikke at seksualisert vold liksom skal være mindre alvorlig enn annen fysisk vold... 

Har man krysset grensen for vold en gang så kan det skje igjen...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...