AnonymBruker Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker ikke skjerm, og tenker det blir vanskelig. Skal prøve å være mer sosial når jeg er klar for det. Vi har makt over hvordan vi ønsker å leve livet pg jeg velger å tro at det er håp å fortsatt kunne forelske seg andre steder ansikt til ansikt. Kroppen har ikke sluttet å kunne respondere når vi er nær noen, så hvorfor skulle det ikke gå? Det vil kreve mot, men vi blir jo dum modige når vi forelsker oss, så det går sikkert 😊 Er ikke egentlig bekymret. Har ikke lyst til å ha noe med app situasjonen å gjøre, så skal ikke inn dit. Anonymkode: 1db5a...579 Bruker såklart skjerm. Mente i dating 😅 Anonymkode: 1db5a...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bruker ikke skjerm, og tenker det blir vanskelig. Skal prøve å være mer sosial når jeg er klar for det. Vi har makt over hvordan vi ønsker å leve livet pg jeg velger å tro at det er håp å fortsatt kunne forelske seg andre steder ansikt til ansikt. Kroppen har ikke sluttet å kunne respondere når vi er nær noen, så hvorfor skulle det ikke gå? Det vil kreve mot, men vi blir jo dum modige når vi forelsker oss, så det går sikkert 😊 Er ikke egentlig bekymret. Har ikke lyst til å ha noe med app situasjonen å gjøre, så skal ikke inn dit. Anonymkode: 1db5a...579 Jeg har vært ekstremt sosial med hobbyer og venner i flere år, har ikke sett snurten av en singel mann som er tilgjengelig for dating 😅 Anonymkode: fff0d...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #23 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært ekstremt sosial med hobbyer og venner i flere år, har ikke sett snurten av en singel mann som er tilgjengelig for dating 😅 Anonymkode: fff0d...6ec Veldig kjipt. Kanskje det er kulturelt? Håper det bare er tilfeldig. Har du vært sosial på mange arenaer med mange ulike grupper? Det kan jo hende det ikke vil skje på et arrangement men i en tilfeldig situsjon, som på en busstur på reise og lignende også. Jeg skal holde på drømmen min til jeg kjenner det blir vanskelig. Er bare en gang jeg har angret på å ikke ha app, å det var når jeg var på butikken og hadde en innbilning av at den kjekke mannen som stresset og stirret på meg bladde på app og lette 😅 Anonymkode: 1db5a...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #24 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig kjipt. Kanskje det er kulturelt? Håper det bare er tilfeldig. Har du vært sosial på mange arenaer med mange ulike grupper? Det kan jo hende det ikke vil skje på et arrangement men i en tilfeldig situsjon, som på en busstur på reise og lignende også. Jeg skal holde på drømmen min til jeg kjenner det blir vanskelig. Er bare en gang jeg har angret på å ikke ha app, å det var når jeg var på butikken og hadde en innbilning av at den kjekke mannen som stresset og stirret på meg bladde på app og lette 😅 Anonymkode: 1db5a...579 Jeg driver i hvert fall med en hobby der nesten alle er menn, men alle på min alder er opptatt. Og resten er 20 år for unge eller for gamle 🤷♀️ Har ellers flere vennegjenger som jeg gjør mye forskjellig med, og der det dukker opp en del menn. Men de er opptatte 😝 Lykke til, kan hende du har mer hell enn meg 😊 Anonymkode: fff0d...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #25 Del Skrevet 5. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg driver i hvert fall med en hobby der nesten alle er menn, men alle på min alder er opptatt. Og resten er 20 år for unge eller for gamle 🤷♀️ Har ellers flere vennegjenger som jeg gjør mye forskjellig med, og der det dukker opp en del menn. Men de er opptatte 😝 Lykke til, kan hende du har mer hell enn meg 😊 Anonymkode: fff0d...6ec Hmm, men da høres det ut som det kanskje er rom for at du er med på enda mer varierte ting og kanskje går litt utenfor gruppen du er i også? Jeg har lite venner å må gå solo. Takk, men jeg har tro på ditt hell også. Om det er på app også 😊 Det MÅ gå. Anonymkode: 1db5a...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå