Gå til innhold

Hvor åpen er du om sex til barna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt en kvinne i det siste, og stusset litt over noe hun sa. Den 8år gamle datteren spurte moren sin før hun la seg om vi skulle sexe, ja det skulle vi sa hun 😅

Er det ikke litt rart å dele om sexlivet til barn? 

Anonymkode: f91be...d34

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er veldig rart og det ville jeg reagerte negativt på. Herlighet, man deler da virkelig ikke info om sexlivet sitt til barna! 

Jeg ville faktisk seriøst ha stilt spørsmålstegn rundt denne damas vurderingsevne. 

Anonymkode: 7f1c8...4f2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, det er veldig rart og det ville jeg reagerte negativt på. Herlighet, man deler da virkelig ikke info om sexlivet sitt til barna! 

Jeg ville faktisk seriøst ha stilt spørsmålstegn rundt denne damas vurderingsevne. 

Anonymkode: 7f1c8...4f2

Ja er ikke det merkelig🤔 Jeg sa ingenting. Jenta sa bare Ok, også ble det natta. Tenke bare hun ikke helt visste hva hun skulle si 

Nesten så jeg lurer om jenta er litt vant til at det går div menn inn og ut av soverommet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja er ikke det merkelig🤔 Jeg sa ingenting. Jenta sa bare Ok, også ble det natta. Tenke bare hun ikke helt visste hva hun skulle si 

Nesten så jeg lurer om jenta er litt vant til at det går div menn inn og ut av soverommet 

Men så ta det opp med henne da!

Er jo merkelig at du også har truffet barnet hvis du knapt kjenner moren. 

Anonymkode: 4a985...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen med barna mine om sex, men ikke om mitt personlige sexliv og erfaringer. 

Hadde jeg fått det spørsmålet, hadde jeg svart nei. De vet at mennesker også har sex fordi det er hyggelig, og ikke bare for å lage barn. Men de trenger ikke å vite når jeg har sex. Det er ekkelt.

Endret av Iðunn
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er åpen ja. Men forteller ikke at jeg og pappaen har sex nei. Men men jeg svarer på det dem måtte lure på om sex ja. No er dem voksen i tillegg da. Men dem kommer hvis dem lurer på noe. Hun ene sliter med urinveisinfeksjoner. Så da spurte jeg om hun går på do etter sex f.eks. 

Anonymkode: f2f54...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som et veldig spesielt tilfelle. Kanskje jenta har hørt lyder før, og spurt om lydene, og kanskje det er defor hun spurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Møtt en kvinne i det siste, og stusset litt over noe hun sa. Den 8år gamle datteren spurte moren sin før hun la seg om vi skulle sexe, ja det skulle vi sa hun 😅

Fantastisk! Her er vi også veldig åpne om sex. Begge barna onanerer og koser seg, mens vi voksne har sex. Vi snakker om sex som det skulle vært verdens mest naturlige ting, noe det er. Barna kan høre når vi har sex, og vi kan også høre når døtrene våre på 13 og 17 onanerer. Ingen av oss tenker på det. 

Anonymkode: 6e39d...bc9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fantastisk! Her er vi også veldig åpne om sex. Begge barna onanerer og koser seg, mens vi voksne har sex. Vi snakker om sex som det skulle vært verdens mest naturlige ting, noe det er. Barna kan høre når vi har sex, og vi kan også høre når døtrene våre på 13 og 17 onanerer. Ingen av oss tenker på det. 

Dette er ulovlig i følge straffeloven. Håper virkelig at noen griper inn dersom dette stemmer. 

Anonymkode: 4a985...db0

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

062673ef-554e-492d-8ff2-4739c2a15b15-small.png.093a1fcb30bb4c3bfd4fc4f9815b365e.png

Anonymkode: d0d02...e2a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke normalt, i det hele tatt. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Troll. Håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt åpne om hva sex er og alt sånt der. De får svar på alle spørsmål de måtte ha som sex, samliv, kjærlighet, alt mulig. Men vi deler ikke detaljer om -vårt- sexliv med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og det var nok Kvinneguiden for i dag

Anonymkode: 26358...14f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt rart. Det korrekte svaret er i følge meg som pleier å vite hva som er korrekt i alle situasjoner:

«Det er noe folk pleier å holde hemmelig. Men vi skal si fra hvis du får en bror eller søster»

Anonymkode: 9a2b1...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke taklet en sånn åpenhet, nei. Synes det er helt grenseoverskridende å inkludere barnet i sitt eget sexliv på den måten. 

Kan du ikke spørre henne litt om det? Personlig hadde jeg også tenkt at denne moren bringer med seg en del menn hjem... Men det kan jo være feil, så best å undersøke litt først, Ts.

Anonymkode: 82b75...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid vært åpen om sex, og svart på de spørsmålene ettersom de kommer. Men jeg har ikke vært åpen om eget sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...