AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvem her har utilsiktet sett sine foreldre ha sex! jeg husker at jeg snublet over dette da jeg gikk på mellomtrinnet en eller annen gang. Der og da var det mest en veldig god historie jeg slang ut i tide og utide. Ga meg et par ekstra populærpoeng husker jeg. Skjedde av og til at noen kom bort til meg og titulerte meg som "han som hadde sett foreldrene pule". Veldig rart å tenke på sine foreldre som seksuelle dyr i den alderen der husker jeg. Er alltid ekstra påpasselig selv slik at det ikke skjer med meg! Anonymkode: 75aca...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Tror jeg var 6-7 år og for å komme på doen måtte jeg gå via foreldrenes soverom. Åpnet døren forsiktig og der så jeg den nakne rumpa til pappa opp på mamma. Skjønte dette var litt "hemmelig", så jeg lusket ned til doen i 1. etasje. Har aldri nevnt dette til noen... før nå 😂 Anonymkode: caf76...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden De hadde sex i sengen mens jeg lå der og "sov", våkna til det... Husker detaljene så godt. Helt jævlig. Jeg prøvde å vri meg til kanten av sengen og vurderte om jeg kunne klare å liste meg ned på gulvet utrn at de merka det men det turte jeg aldri 😔 Anonymkode: 894c6...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De hadde sex i sengen mens jeg lå der og "sov", våkna til det... Husker detaljene så godt. Helt jævlig. Jeg prøvde å vri meg til kanten av sengen og vurderte om jeg kunne klare å liste meg ned på gulvet utrn at de merka det men det turte jeg aldri 😔 Anonymkode: 894c6...d6f Dette vil jeg nesten klassifisere som overgrep Anonymkode: bb251...fa8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette vil jeg nesten klassifisere som overgrep Anonymkode: bb251...fa8 Ikke i det hele tatt. De trodde jeg sov i et annet rom i huset. Har ikke voksne lov til å ha et sexliv selv om de har barn? Da hadde de fleste familiene bare hatt ett barn 🙄. Noe helt annet hadde det vært om jeg sov i samme rom som dem. Anonymkode: caf76...0a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke i det hele tatt. De trodde jeg sov i et annet rom i huset. Har ikke voksne lov til å ha et sexliv selv om de har barn? Da hadde de fleste familiene bare hatt ett barn 🙄. Noe helt annet hadde det vært om jeg sov i samme rom som dem. Anonymkode: caf76...0a4 Det var jo ikke din historie vedkommende anså som overgrep, men den om at foreldrene hadde sex mens barnet lå i samme seng og "sov". Altså ikke i et annet rom. Anonymkode: e45e2...a07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke i det hele tatt. De trodde jeg sov i et annet rom i huset. Har ikke voksne lov til å ha et sexliv selv om de har barn? Da hadde de fleste familiene bare hatt ett barn 🙄. Noe helt annet hadde det vært om jeg sov i samme rom som dem. Anonymkode: caf76...0a4 Hvorfor svarer du på vegne av andre? Anonymkode viser at det ikke er deg? Hvilken motivasjon har du for det? Det virker ikke særlig oppegående og er ødeleggende og veldig dårlig gjort. Dessuten mister du troverdighet og troen på at folk snakker sant Anonymkode: 30445...d99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor svarer du på vegne av andre? Anonymkode viser at det ikke er deg? Hvilken motivasjon har du for det? Det virker ikke særlig oppegående og er ødeleggende og veldig dårlig gjort. Dessuten mister du troverdighet og troen på at folk snakker sant Anonymkode: 30445...d99 Det er ikke alle som legger merke til kodene. Ta deg noe beroligende. Anonymkode: 0f7fc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Jeg gikk i gang med å undersøke hvor mine foreldre var (jeg var voksen) en dag de hadde pratet om at det var veldig viktig at de var våken og i gang tidlig på dagen, noe de ikke var. Så jeg banker på døra til soverommet deres. Får et usammenhengende svar fra mamma og jeg tenker, ok. Det tar vi senere. Men så fortsetter hun å prate uten at jeg hører det, så jeg tenker, greit, da får jeg gløtte på døra. Der var det action! Så det var bare å lukke døra igjen og konstaterte at der var kjærlighet i utfoldelse på 50 året. Anonymkode: bc362...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden 27 minutter siden, AnonymBruker said: Dette vil jeg nesten klassifisere som overgrep Anonymkode: bb251...fa8 Jeg har aldri turt å fortelle det til noen. Jeg har mange symptomer som tyder på overgrep uten at jeg har minner om direkte overgrep, men jeg har aldri turt å tenke at det kan ha noe sammenheng. Har veldig vanskelig forhold med mine foreldre men utad er vi liksom den "perfekte" familie.. Anonymkode: 894c6...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden 17 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke i det hele tatt. De trodde jeg sov i et annet rom i huset. Har ikke voksne lov til å ha et sexliv selv om de har barn? Da hadde de fleste familiene bare hatt ett barn 🙄. Noe helt annet hadde det vært om jeg sov i samme rom som dem. Anonymkode: caf76...0a4 Vedkommende siterte jo mitt svar... Ikke ditt.. Anonymkode: 894c6...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke alle som legger merke til kodene. Ta deg noe beroligende. Anonymkode: 0f7fc...392 Det er jo det man ser på når man svarer noen som er anonym. Det første jeg registrerer når jeg går inn på en tråd er koden til trådstarter, slik at jeg vet hvem det er senere i tråden, og det regner jeg med veldig mange andre gjør. Ellers vet man jo ikke hvem man svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå