AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg falt og slo kneet på isen forrige uke, og siden har kneet vært «bedøvd» når man tar på det. Ellers er det vondt å vri og holde kneet strakt ut. Er det noen som har vært borti det samme av leddbånd/korsbåndsskader? Anonymkode: e798d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg falt og slo kneet på isen forrige uke, og siden har kneet vært «bedøvd» når man tar på det. Ellers er det vondt å vri og holde kneet strakt ut. Er det noen som har vært borti det samme av leddbånd/korsbåndsskader? Anonymkode: e798d...9af Jepp. Hos meg var det korsbånndskader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Rosa Gnom skrev (17 minutter siden): Jepp. Hos meg var det korsbånndskader. Takk for svar! Helt av eller delvis? Anonymkode: e798d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Helt av eller delvis? Anonymkode: e798d...9af Helt av desverre.. Måtte operasjon til. jeg håper at du slipper det samme. Du burde også gå til en lege. En uke er litt lenge syntes jeg til at det går over av seg selv. Da jeg skadet kneet mitt,så var det nesten dobbelt så stort også. Føltes det ut som kneet knekker / hopper / glir ut av ledd på en måte når du strekker det ut? Litt vanskelig å forklare kjenner jeg,men det var også litt sånn det føltes ut. At det det går helt i lås på en måte og da var det ekstremt smertefullt å strekke det ut igjen. Endret 8 timer siden av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå