AnonymBruker Skrevet 4. desember #1 Del Skrevet 4. desember Jeg har vært forkjølet og har nå hatt sår gals i over en uke. Ingenting hjelper, har prøvd alt, både Zyx og Strefen, te med honning etc. har dere noen råd?? Det er veldig plagsomt. Greier ikke å svelge mitt eget spytt en gang. Har også «mistet» stemmen. Anonymkode: 3b7b8...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #2 Del Skrevet 4. desember Høres ut som du bør gå til legen Anonymkode: cc625...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 4. desember #3 Del Skrevet 4. desember Gå til legen, kanskje du trenger antibiotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 4. desember #4 Del Skrevet 4. desember Høres ut som streptokokker, trenger behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #5 Del Skrevet 4. desember Kjøp deg en lime-frukt og gurgle halsen med safta. Takk meg etterpå. God bedring:) Anonymkode: 9f11b...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #6 Del Skrevet 4. desember Hvis det er streptokokker, så bør det behandles med antibiotika. Har du mulighet til å sjekke svelget ditt i et speil med lommelykt? Kjennetegn på streptokokker er hvitt belegg/flekker i svelget. Uansett, be om en time hos legen i morgen, ta en crp og strep-test, også får du svar ganske kjapt. Jeg gikk med streptokokker i 5 uker i fjor høst, det var grusomt. Måtte ha 3 antibiotika-kurer før vi tok knekken på bakterien.. Anonymkode: a7ad1...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #7 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært forkjølet og har nå hatt sår gals i over en uke. Ingenting hjelper, har prøvd alt, både Zyx og Strefen, te med honning etc. har dere noen råd?? Det er veldig plagsomt. Greier ikke å svelge mitt eget spytt en gang. Har også «mistet» stemmen. Anonymkode: 3b7b8...d06 Gurgle saltvann. du kan koke opp vann med sakt selv, avkjøle og gurgle. Jeg tror jeg bruker ca 2 ts til 1 liter vann. Anonymkode: cdce0...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #8 Del Skrevet 4. desember Gurgle med Corsodyl fra apoteket morgen og kveld. Ikke rett etter tannpuss, for da får du midlertidig misfarging av tenner. Råd jeg fikk av lege da jeg hadde langvarig halsbetennelse av virus. I alle år etter det har jeg gurglet Corsodyl så fort jeg får vondt i halsen. Den tar knekken på det 9 av 10 ganger 🙂. Jeg pleier å blande med litt vann i korka, fordi den er så sterk. Ingenting smaker noe særlig godt etter gurgling, men bedre det enn å ha vondt 🙃 Anonymkode: 5b327...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå