Rosa Gnom Skrevet 4. desember 2024 #21 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har alltid også sakt at ved utroskap så avsluttes forholdet der og da, men når du plutselig stå midt oppi det selv så er det ikke så svart hvitt. Jeg hater det han har gjort mot meg og familien vår, men samtidig så har vi alltid hatt det bra sammen på alle måter. Jeg elsker han og har alltid gjort det. Klarer ikke se for meg at det vi har hatt sammen og bygget opp over mange år nå skal måtte avsluttes, men aner ikke hvordan jeg skal klare å stole på han igjen eller komme videre etter dette Anonymkode: 7fc3a...78e Jeg mener at når det kommer til utroskap så er det ganske så svart / hvitt jo. Bortforklaringer og unnskyldninger er bare teit. Det virker som om du allerede har bestemt deg for å bli,så da forstår jeg ikke helt hva du vil med tråden din heller. Du har heller ikke kontroll på hvilke kjønnsykdommer han kanskje kan dra med seg hjem heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 4. desember 2024 #22 Del Skrevet 4. desember 2024 Det er mulig å fortsette, men da må du tåle og akseptere at han kommer til å være utro igjen. Klarer du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #23 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier han elsker meg og det er meg han vil leve sammen med, men hvordan kan man gjøre sånn mot noen man virkelig elsker? Anonymkode: 7fc3a...78e Han tenker tydeligvis mest med det andre hodet sitt da… Han liker sikkert å være gift med deg. Sikkert mange fordeler. Du gir han sikkert mat på bordet, rent hus, rene klær osv. Nå har han vært utro mange ganger. Hva tenker du om det? Hvorfor skal han liksom endre seg nå? Er det ikke et klart og tydelig mønster her? Det blir opp til deg å ta valget: aksepter du stadige sidesprang? Eller tro du han endrer seg nå? Anonymkode: b7e45...2dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #24 Del Skrevet 4. desember 2024 "Jeg elsker mannen min og har alltid gjort det, men er det mulig å komme seg videre sammen etter dette? Vi har egentlig et veldig godt ekteskap. Han sier han elsker meg og det er meg han vil leve sammen med, men hvordan kan man gjøre sånn mot noen manvirkelig elsker" Elsker du ham som han har vist seg å være, en løgnaktig kødd,eller han du trodde han var? Anonymkode: 9aeb1...aa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. desember 2024 #25 Del Skrevet 4. desember 2024 Det kommer an på mange ting. Men tror ikke jeg hadde stolt på ham igjen. Og jeg vet ikke om jeg hadde villet ha sex med ham igjen. Så kjærester hadde nok kanskje ikke gått. I hvert fall ikke før han hadde bevist over lang tid at han var til åå stole på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddee Skrevet 4. desember 2024 #26 Del Skrevet 4. desember 2024 Svaret er nei det er ikke mulig. Han har vært utro, da er det ingen vei tilbake.. tro meg når jeg sier det, jeg er separert og skal skilles nettopp pågrunn av utroskap. Du kommer aldri til å klare å stole på den mannen igjen, å nei man gjør ikke sånt mot noen man virkelig elsker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #27 Del Skrevet 4. desember 2024 Man kan sikkert fortsette ekteskapet, men for min del nå ville det vært umulig. Det forholdet jeg har med mannen min ekskluderer andre. Et sidesprang her hadde tydet på at relasjonen ikke er det jeg tror den er, og da hadde jeg ikke ønsket å være i relasjonen. Nærheten vi har er så dyp, og på så mange plan, og det er ikke plass til andre. I mitt tidligere forhold kunne jeg nok lagt det bak meg. Jeg var i mange år gift med en mann som var på papiret en bra mann og far, men selv etter mange år hadde vi aldri et ordentlig dypt forhold. Vi kranglet aldri, hadde bra sex, logistikken fungerte. Jeg kjente ham godt, men han kjente egentlig ikke meg. Han var aldri interessert i å bli kjent med mine tanker og følelser, mens jeg leste ham som en åpen bok. Siden tilknytningen ikke var dyp, kunne jeg kommet over utroskap og fortsatt forholdet. Anonymkode: 8e81b...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #28 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg tilga min eks-kone for utroskap (det ble slutt av helt andre grunner), men da var det snakk om én gang og hun tilsto uoppfordret rett etter at det hadde skjedd. Jeg tror ikke jeg hadde orket å tilgi vedvarende utroskap. En ting er sexen, det bryr jeg meg ikke så mye om, men jeg må kunne stole på partneren min. Jeg skal slutte nå som jeg er oppdaget må være den dårligste unskyldningen i historien. Anonymkode: bb6fd...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #29 Del Skrevet 4. desember 2024 Du har ikke gått på dagen, så da kan du ta litt mer tid, og kjenne på det. Jeg har ikke vært i dine sko, men min mann hadde en emosjonell «fling» for et halvt år siden. Det sliter like mye på meg nå som da. Jeg vet ikke om forholdet overlever, men jeg har vært villig til å prøve, pga historien vår og barna. Tilliten er knust, og jeg har blitt kontrollerende og til tider sint. Kan du leve et fredelig samliv videre etter det din mann har gjort? Kan du ha et sexliv uten å tenke på de andre, kan du «slippe han ut» og ikke bekymre deg? Anonymkode: 44d77...1f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 4. desember 2024 #30 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann har vært utro mot meg flere ganger i forholdet vårt. Han har selv nå innrømmet alt (jeg visste ikke noe fra før). Det var ei han lå med ett par helger etter hverandre før vi ble gift og fikk barn (mange år siden). Han var også utro en gang ca ett år etter vi giftet oss (vi hadde da felles barn). I tillegg har han nå vært utro igjen. Dette ble avslørt da han kom i en situasjon som tvang han til å fortelle det til meg. Han sier han aldri kommer til å gjøre det igjen og at alt ble annerledes etter at han ble avslørt. Er ikke det sånn alle sier? Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne stole på han igjen. Vi har vært gift i over 10 år så han har jo faktisk løyet til meg over veldig mange år da første gangen var noen år før vi giftet oss. Jeg elsker mannen min og har alltid gjort det, men er det mulig å komme seg videre sammen etter dette? Vi har egentlig et veldig godt ekteskap. Han sier han elsker meg og det er meg han vil leve sammen med, men hvordan kan man gjøre sånn mot noen man virkelig elsker? Anonymkode: 7fc3a...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #31 Del Skrevet 4. desember 2024 Det eneste du kan stole på fra nå av er at den mannen ikke er til å stole på. Så må du se om du kan leve i ett forhold med en mann du ikke stoler på. Det kan jo fungere om man er kjempe flink til å stikke hodet i sanden eller ikke synes tillit og/eller ekslusivitet i ett forhold er så viktig. Jeg vil si at forholdet kan fungere om dere går over til at han er åpen om at han har sex med andre og at du godtar det som en del av han. Hvis ikke ville jeg latt dette gå, for han er åpenbart ikke villig til endring. Det er ikke ett svik dette, men mange. Anonymkode: c2f66...83c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå