Gå til innhold

Hva er en typisk date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så rart at man kan være så forskjellig. Kjemi for meg har ingenting med øyekontakt å gjøre. Så jeg vil si at å gå tur er superviktig for å føle på kjemi, siden man kan snakke samtidig som kroppene beveger seg i nærheten av hverandre, uten klein øyekontakt og liksom-seriøsitet. 

Nå sitter jeg stort sett aldri i ro uansett da, så en aktivitet der man beveger seg er ganske naturlig, og sjelden man kan ha øyekontakt da 😅

Anonymkode: 3b329...31e

Skal man få en connection med noen er øyekontakt og kroppsspråk kjempeviktig! Vi uttrykker så mye med øyne, ansikt og kropp at det er veldig viktig i startfasen av nye relasjoner.

Tur kan absolutt være hyggelig det, men da går man ved siden av hverandre og går glipp av mye viktig. 

Anonymkode: 68254...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal man få en connection med noen er øyekontakt og kroppsspråk kjempeviktig! Vi uttrykker så mye med øyne, ansikt og kropp at det er veldig viktig i startfasen av nye relasjoner.

Tur kan absolutt være hyggelig det, men da går man ved siden av hverandre og går glipp av mye viktig. 

Anonymkode: 68254...5b3

Uenig. Man får nok til å vite om man vil treffes igjen. Man kan jo vende seg mot hverandre for det. Du gjør jo det når du går tur med andre og

Anonymkode: e1ba3...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...