Gå til innhold

Får jeg bytte en råtten agurk fra Bunnpris når jeg ikke har kvittering?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjøpte en agurk på Bunnpris på mandag som jeg skulle åpne i dag, og ser at hele agurken er halvråtten. Jeg betalte nesten 30 kroner for agurken men har ikke tatt vare på kvitteringen, så lurer jeg på om jeg får byttet den?

Agurken har plast på og en strekkode, så jeg regner med at de ser at den er kjøpt på Bunnpris.

Anonymkode: 0d700...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei du burde sjekket bedre når du kjøpte den. 

Anonymkode: 3b83e...fe4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og 30,- kroner... Er det noe å styre med? Lær deg å ta vare på kvitteringen i fremtiden.

Anonymkode: 23a7c...2ee

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv, jeg fikk ikke, derfor passer jeg på å alltid få kvittering nå. Det er lureri av butikkene å spørre om du vil ha kvittering istedenfor å bare gi deg den, de gjør det fordi de tjener penger på det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp en ny, fin agurk. Ta med kvittering. Gå tilbake og bytt den råtne. Du må bare spise dobbelt så mye agurk.

Anonymkode: c25c8...718

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve. Mange er veldig hyggelige og vil gi best mulig service til kunden. Da jeg jobbet i butikk lot vi alltid kunden bytte/eller få pengene tilbake om de ikke var fornøyd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som tidligere bunnpris-ansatt ville jeg latt deg bytte uten problem. 

Anonymkode: 91750...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den agurken kan du like gjerne ha kjøpt for 14 dager siden, eller i en annen bunn pris butikk. Så det kan du ikke regne med du får

Anonymkode: f7153...716

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kjøpte en agurk på Bunnpris på mandag som jeg skulle åpne i dag, og ser at hele agurken er halvråtten. Jeg betalte nesten 30 kroner for agurken men har ikke tatt vare på kvitteringen, så lurer jeg på om jeg får byttet den?

Agurken har plast på og en strekkode, så jeg regner med at de ser at den er kjøpt på Bunnpris.

Anonymkode: 0d700...2a0

Derfor tar jeg ALLTID kvittering, ALLTID. Og samtidig som jeg handler sjekker jeg dato og kvalitet på varen. For 30 kroner ville jeg latt det gå, og lært til neste gang. 

Anonymkode: 0bd59...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke godtatt dette om jeg jobbet i butikk.

Med mindre jeg husket at vedkommende var der i dag eller i går.

Hvordan skulle man ellers hindre at folk sniker til seg gratis ny mat ved å finne random råtten mat i søpledunkene i borettslaget?

Anonymkode: 3cb0c...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I min faste kiwi butikk er det ingen problem å få ny vare, trenger ikke kvittering, trenger heller ikke å ta med den råtne varen. De som jobber der stoler på kundene sine og er alltid veldig hyggelige og hjelpsomme. 

Anonymkode: d124a...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...