AnonymBruker Skrevet 4. desember #1 Del Skrevet 4. desember Er det noen som har tilgang til Dagbladet + som vil avsløre hvilket pinnekjøtt som var best i test i år? Skal snart kjøpe inn 😄🎄 Anonymkode: bfcfa...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #2 Del Skrevet 4. desember Nei, men jeg leste i BT at det har vært sykt opp og ned med disse testene, de noen har gitt en produsent terningkast 1 og andre har gitt terninkast 6. Artikkelen ble avsluttet med at Vossakjøt har kommet best ut, men det stod ikke noe om det var røkt eller urøkt (jeg er ikke glad i røkt, ogndet er vanlig i Vosseområdet). Anonymkode: e403d...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #3 Del Skrevet 4. desember Hele greia er så latterlig at det finnes ikke ord. Folk forstår ikke at det er sau av forskjellig alder, opprinnelse og foring som er i pakkene. Også behandling og tørketid for hvert enkelt parti Om en tester én pakke, kan neste være helt ulik. Anonymkode: 2fb56...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #4 Del Skrevet 4. desember Det er vel så også fordi noen damper det alt for lite, og da blir det deretter. I de fleste oppskrifter på nettet står det at man skal dampe i 2-3 timer. Det er altfor lite. Pinnekjøtt krever minst 4 timer. Anonymkode: bd131...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #5 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, men jeg leste i BT at det har vært sykt opp og ned med disse testene, de noen har gitt en produsent terningkast 1 og andre har gitt terninkast 6. Artikkelen ble avsluttet med at Vossakjøt har kommet best ut, men det stod ikke noe om det var røkt eller urøkt (jeg er ikke glad i røkt, ogndet er vanlig i Vosseområdet). Anonymkode: e403d...339 Slike tester kan man aldri stole på uansett. Med mindre man får tak i eksakt samme parti som de har testet. Og selv der er man aldri garantert noe som helst, da en pakke kan inneholde kjøtt fra 8 ulike slakt. Anonymkode: 89f7a...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå