Blåtrå Skrevet 4. desember 2024 #41 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil finne ut, skjønner at han ikke er noen Disney prins ☺️ Men det skal vel mye til å være voldelig? Da hadde jeg vel allerede merket det? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Det er allerede psykisk vold, men du vil finne ut hvor lang tid det tar før han blir fysisk voldelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #42 Del Skrevet 4. desember 2024 Blåtrå skrev (10 minutter siden): Det er allerede psykisk vold, men du vil finne ut hvor lang tid det tar før han blir fysisk voldelig. Alle blir vel ikke fysisk voldelig? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #43 Del Skrevet 4. desember 2024 Maia70 skrev (30 minutter siden): Hvis du ikke vet hva du vil finne ut så bare slenger du ut ting for å få tråden til å bli lengre. Det er jo bare tullesvar fra deg hele veien. Skrev egentlig for å høre andre sine erfaringer med liknende relasjoner. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 4. desember 2024 #44 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle blir vel ikke fysisk voldelig? Anonymkode: 3ab4c...8a2 🙄🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #45 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skrev egentlig for å høre andre sine erfaringer med liknende relasjoner. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Men når du har fått erfaringer, min f.eks, om han jeg dessverre fikk barn med også, så svarer du med blunkefjes-emoji og at han "kanskje bare er useriøs", så du troller bare. Du skjønner veldig godt at fyren er en tulling, spørsmålet er om du er det også. Anonymkode: f590f...e7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. desember 2024 #46 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Traff en fyr på Tinder tidligere i år. Han i 40 - årene, jeg i 30 - årene. Ingen har barn. Jeg tror jeg ble utsatt for «love bombing». Vil påstå at jeg er endel penere og mere attraktiv en han. Han løy på høyden blant annet 🙉 allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Vil si jeg er et normalt oppegående menneske. Han er høyt utdannet. Han har sakt både at han ønsker å flytte med meg, og få barn, men så er det noe som skurrer. Han er til tider manipulerende, og prøver å få med meg blant annet på å ha sex med et annet par. Virker som han prøver å strekke strikken lengst mulig. Hva hadde dere tenkt? Klarer ikke å få helt taket på han. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Jeg hadde tenkt t han ikke vr noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #47 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men når du har fått erfaringer, min f.eks, om han jeg dessverre fikk barn med også, så svarer du med blunkefjes-emoji og at han "kanskje bare er useriøs", så du troller bare. Du skjønner veldig godt at fyren er en tulling, spørsmålet er om du er det også. Anonymkode: f590f...e7c Var det slik det startet med xen din? Hvordan kom du deg ut? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #48 Del Skrevet 4. desember 2024 Lurer på om hvordan inteligens påvirker hvordan noen opplever en vanskelig og mulig traumatisk opplevelse. Anonymkode: 132c2...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #49 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var det slik det startet med xen din? Hvordan kom du deg ut? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Hvordan kom du deg ut? Lurer du på hvordan du skal komme deg ut? Du har ikke kommet deg inn engang. Kom deg inn først, så spør hvordan komme seg ut etterpå. Jeg har begynt å tro du er tilbakestående… Anonymkode: b04cc...2f7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #50 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tenker du troller. Jeg tenker at du selv vet svaret på ditt eget spørsmål gitt det du skriver. 0/10 Anonymkode: bba6a...539 Det er sikkert samme TS som starter tråd nr 300 der man skal tolke og forutse hvordan et vilt fremmed menneske kommer til å oppføre seg i fremtiden slik at hun blir validert og fordi det er gøy for henne å lese, bare gi opp. Når man anser seg selv være et oppegående menneske og kommuniserer på den måten er der litt dødfødt å nå fram🤷♀️ Anonymkode: 3e7a9...cc6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #51 Del Skrevet 4. desember 2024 Hva jeg tenker om denne mannen? At han er skikkelig ekkel, og prøver å teste grensene dine. Det kommer ingenting godt ut av dette. Anonymkode: 8b013...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #52 Del Skrevet 5. desember 2024 Sikkert bare en player, som liker å leke! Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #53 Del Skrevet 8. desember 2024 Beklager at jeg opprettet denne tråden, har vært i kun lange forhold, og har ikke så mye erfaring med dating. Skjønt at det er mye rart man kan treffe på Tinder. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #54 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 12.57): Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil finne ut, skjønner at han ikke er noen Disney prins ☺️ Men det skal vel mye til å være voldelig? Da hadde jeg vel allerede merket det? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Nei, vold er dessverre ganske vanlig. Og nei, du hadde ikke allerede merket det. Hvordan tror du folk ender opp i voldelige forhold? Men uansett, vold eller ikke vold, du oppretter tråden fordi du kjenner at noe skurrer. Og det er noen røde flagg. Jeg ville droppet det😊 Anonymkode: 4d6d5...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #55 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 12.48): Forstår hva dere mener, er bare litt nysgjerrig av meg Anonymkode: 3ab4c...8a2 Det er forskjell på å være nysgjerrig og la seg tråkke på. Hvis du synes det er ok å bli behandlet sånn, så bør du gå i terapi. Anonymkode: 75472...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #56 Del Skrevet 8. desember 2024 Dette er en fyr det er gøy å se på hvis man er psykolog, men ikke som kjæreste. Anonymkode: 75472...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #57 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er en fyr det er gøy å se på hvis man er psykolog, men ikke som kjæreste. Anonymkode: 75472...0bd Ja, mulig det! Føler på en måte at han fikk meg litt rundt lillefingeren. I utgangspunktet så er han ikke min type i det hele tatt faktisk. Så det er jo skummelt med slike mennesker. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #58 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei, vold er dessverre ganske vanlig. Og nei, du hadde ikke allerede merket det. Hvordan tror du folk ender opp i voldelige forhold? Men uansett, vold eller ikke vold, du oppretter tråden fordi du kjenner at noe skurrer. Og det er noen røde flagg. Jeg ville droppet det😊 Anonymkode: 4d6d5...607 Trodde på en måte at en voldelig person viste tegn til dette ganske tidlig i forholdet, han ser ikke ut som en voldelig person. Men manipulerende er han 100%. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2024 #59 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde på en måte at en voldelig person viste tegn til dette ganske tidlig i forholdet, han ser ikke ut som en voldelig person. Men manipulerende er han 100%. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Og det har han vært i fra start, bare at jeg ikke merket det med en gang. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 8. desember 2024 #60 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 9.18): Jeg tror jeg ble utsatt for «love bombing». allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Han er til tider manipulerende, og prøver å få med meg blant annet på å ha sex med et annet par. Klarer ikke å få helt taket på han. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Du utsetter deg selv for dette, ta ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå