AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #21 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg tror du bør revurdere den evalueringen, ts. Jeg vil si du er et lett bytte. Menn som han du har valgt å helse deg fast i seg etter lette bytter. Og du stod ut som ett. Så slutt å tenke at du er en selvstendig kvinne som ikke lar deg pelle på nesa (eller altså «normalt oppegående» som du selv sier, det er samme sak) og begynn å tenke at du trenger veiledning til å bli en slik kvinne. I mellomtiden? Ikke date. Fordi du utgjør et lett bytte. også: hvor pen noen er og hvor attraktiv de er som livspartner er to vidt ulike ting. Man velger ikke mennesker man skal tilbringe måneder og år med for deres estetiske verdi. Da kan man jo bare kjøpe seg et maleri eller noe. Anonymkode: cd1b2...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 4. desember 2024 #22 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traff en fyr på Tinder tidligere i år. Han i 40 - årene, jeg i 30 - årene. Ingen har barn. Jeg tror jeg ble utsatt for «love bombing». Vil påstå at jeg er endel penere og mere attraktiv en han. Han løy på høyden blant annet 🙉 allikevel så har han klart å få litt rundt lillefingeren. Vil si jeg er et normalt oppegående menneske. Han er høyt utdannet. Han har sakt både at han ønsker å flytte med meg, og få barn, men så er det noe som skurrer. Han er til tider manipulerende, og prøver å få med meg blant annet på å ha sex med et annet par. Virker som han prøver å strekke strikken lengst mulig. Hva hadde dere tenkt? Klarer ikke å få helt taket på han. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Jeg tenker du er din egen lykkes smed og i dette tilfelle betyr det at du metaforisk sett sitter ned for å kartlegge hva du virkelig trenger. Hva er mine minumskrav for å føle deg trygg, sett og respektert.. på en god dag. Ikke kompromiter standarden om du er i en sårbar fase. Hvordan liker du egentlig å bli behandlet, hvilke typer kommunikasjon responderer du godt på, hva er ditt bilde på et forhold, hva ser du etter osv? Det er et engelsk utsagn jeg syntes er fint. Se dette med dine briller og tolk det slik at det passer for deg. "You may feel something about someone. They may be attractive, smart, charming and the most intelligent person ever. But how do they make you feel? If they make you feel lonely, taken for granted, sad and not wanted, then that is the nature of the relationship" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #23 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke statistikk? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Overgrep, fysikk og/eller psykisk vold. Statistikken til politiet. Anonymkode: 132c2...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #24 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er faktisk ikke troll Vet jeg kanskje er dum i denne situasjonen, men har litt lyst til å finne ut av hvordan han er. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Du har funnet ut hvordan han er. Så kan du bare gange det med 10 når du er gravid! IKKE finn ut av mer! Kom deg bort! Anonymkode: b04cc...2f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #25 Del Skrevet 4. desember 2024 På tide å vokse ut av bad boy fasen, ellers blir det klagetråd på KG om få år 😅 Anonymkode: d1614...f28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #26 Del Skrevet 4. desember 2024 Hva hvis jeg blir gravid med han da? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #27 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis jeg blir gravid med han da? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Da kan du skrive en tråd om hvor miserable du er i livet og vi kan rådføre deg om å dra ifra han. Anonymkode: 132c2...f0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #28 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): På tide å vokse ut av bad boy fasen, ellers blir det klagetråd på KG om få år 😅 Anonymkode: d1614...f28 He he, kanskje det blir det Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #29 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva hvis jeg blir gravid med han da? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Blir du smigret av at han vil flytte sammen å få barn? Det er svært skjeldent at menn vil ha barn å flytte sammen etter noen mnd. Du er et enkelt bytte, dette vet han 100%. Han er smart! Anonymkode: b04cc...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #30 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir du smigret av at han vil flytte sammen å få barn? Det er svært skjeldent at menn vil ha barn å flytte sammen etter noen mnd. Du er et enkelt bytte, dette vet han 100%. Han er smart! Anonymkode: b04cc...2f7 Han har ikke barn i fra før, så det er jo naturlig hvis han ønsker seg det Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #31 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er faktisk ikke troll Vet jeg kanskje er dum i denne situasjonen, men har litt lyst til å finne ut av hvordan han er. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Du har lyst til å finne ut hvor lavt du kan synke/la deg manipulere? Kan skissere hvor dritt det kan gå for deg; du flytter sammen med ham, det viser seg at han er en lat, utro taper, han begynner å trigge deg med manipulasjon og dårlig fordekte trusler samtidig som han gaslighter deg så du tror det er du som gjør alt feil og blir redd for at han skal forlate deg (noe som egentlig er det beste som kan skje, men du frykter det etter å ha blitt trykket ned i måneder/år) og så, gjerne mens han gjør det klart at du aaaldri ville finne noen som orket å holde ut med -deg-, er du gravid og vipps er både du og et uskyldig barn stuck med denne idioten resten av livet enten du greier å komme deg unna eller ikke. Det er et reellt scenario med en som lyver før du har møtt ham, og som presser og manipulerer deg før du har rukket å kjenne ham et helt år engang. Skulle ønske jeg ikke var alvorlig deprimert og medisinert når jeg møtte min, for de årene der får jeg aldri tilbake. Kos deg med å leke med ilden forøvrig, hvis du vet det er dumt så burde du innta full skjerpings:) Anonymkode: f590f...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #32 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke barn i fra før, så det er jo naturlig hvis han ønsker seg det Anonymkode: 3ab4c...8a2 Ja, men ikke etter så kort tid. Og du vil flytte sammen og bli gravid med han snart? Anonymkode: b04cc...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #33 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du har lyst til å finne ut hvor lavt du kan synke/la deg manipulere? Kan skissere hvor dritt det kan gå for deg; du flytter sammen med ham, det viser seg at han er en lat, utro taper, han begynner å trigge deg med manipulasjon og dårlig fordekte trusler samtidig som han gaslighter deg så du tror det er du som gjør alt feil og blir redd for at han skal forlate deg (noe som egentlig er det beste som kan skje, men du frykter det etter å ha blitt trykket ned i måneder/år) og så, gjerne mens han gjør det klart at du aaaldri ville finne noen som orket å holde ut med -deg-, er du gravid og vipps er både du og et uskyldig barn stuck med denne idioten resten av livet enten du greier å komme deg unna eller ikke. Det er et reellt scenario med en som lyver før du har møtt ham, og som presser og manipulerer deg før du har rukket å kjenne ham et helt år engang. Skulle ønske jeg ikke var alvorlig deprimert og medisinert når jeg møtte min, for de årene der får jeg aldri tilbake. Kos deg med å leke med ilden forøvrig, hvis du vet det er dumt så burde du innta full skjerpings:) Anonymkode: f590f...e7c Kan jo være han bare er en useriøs fyr også, som er ute etter å ha det gøy Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 4. desember 2024 #34 Del Skrevet 4. desember 2024 TS forsvarer denne mannen hun tilsynelatende er skeptisk til. La hun gå videre i forholdet med han. Hun hører ikke på rådene fra oss likevel. Da får hun bare lære på den harde måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. desember 2024 #35 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han har ikke barn i fra før, så det er jo naturlig hvis han ønsker seg det Anonymkode: 3ab4c...8a2 Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Jeg spurte hva du mener med at du vil finne ut hvordan han er? Hva er det du vil finne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #36 Del Skrevet 4. desember 2024 Blåtrå skrev (5 minutter siden): TS forsvarer denne mannen hun tilsynelatende er skeptisk til. La hun gå videre i forholdet med han. Hun hører ikke på rådene fra oss likevel. Da får hun bare lære på den harde måten. Forstår hva dere mener, er bare litt nysgjerrig av meg Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 4. desember 2024 #37 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår hva dere mener, er bare litt nysgjerrig av meg Anonymkode: 3ab4c...8a2 Nei, du er smigret og verpesyk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #38 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er faktisk ikke troll Vet jeg kanskje er dum i denne situasjonen, men har litt lyst til å finne ut av hvordan han er. Anonymkode: 3ab4c...8a2 Du har lyst til å finne ut hvor manipulerende han kan bli? Eller vil du finne ut om han snur fra å være manipulerende drittsekk til disney prins om dere bare blir kjærester? Om han kanskje går fra å være manipulerende til å behandle deg som en prinsesse? AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan det verste være da tro? Vold? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Vold, psykisk mishandling, drap, voldtekt, ett liv i fangenskap, fullstendig ødeleggelse av psyken din, rasering av økonomien din... Anonymkode: b70b9...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #39 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har lyst til å finne ut hvor manipulerende han kan bli? Eller vil du finne ut om han snur fra å være manipulerende drittsekk til disney prins om dere bare blir kjærester? Om han kanskje går fra å være manipulerende til å behandle deg som en prinsesse? Vold, psykisk mishandling, drap, voldtekt, ett liv i fangenskap, fullstendig ødeleggelse av psyken din, rasering av økonomien din... Anonymkode: b70b9...9b7 Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil finne ut, skjønner at han ikke er noen Disney prins ☺️ Men det skal vel mye til å være voldelig? Da hadde jeg vel allerede merket det? Anonymkode: 3ab4c...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 4. desember 2024 #40 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil finne ut, skjønner at han ikke er noen Disney prins ☺️ Anonymkode: 3ab4c...8a2 Hvis du ikke vet hva du vil finne ut så bare slenger du ut ting for å få tråden til å bli lengre. Det er jo bare tullesvar fra deg hele veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå