AnonymBruker Skrevet 4. desember #1 Del Skrevet 4. desember Kjøpte en vare på fiks ferdig. Pengene er betalt, men selger får ikke opp noe og fiks ferdig er forsatt aktiv. Selger vil jeg skal prøve igjen, men da vil jeg ha pengene tilbake først. Hvordan får jeg det? Anonymkode: ec72f...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #2 Del Skrevet 4. desember Det er noe kluss på Finn.no leste jeg. Vent til i kveld å se om det er i orden Anonymkode: 89134...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #3 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøpte en vare på fiks ferdig. Pengene er betalt, men selger får ikke opp noe og fiks ferdig er forsatt aktiv. Selger vil jeg skal prøve igjen, men da vil jeg ha pengene tilbake først. Hvordan får jeg det? Anonymkode: ec72f...784 Ser du feilmeldingen på Finn.no? Tror du folk på kg kan trylle for deg? Anonymkode: dfa66...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå