AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #41 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Politisk korrekt svar: Ja, såklart. Estetisk korrekt svar: Ja, hvis du kler det/har fine bein. Alderen er ikke det viktigste her. Jeg bruker ikke korte skjørt. Er normalt slank, men har tjukke bein, så det ser ikke bra ut på meg. Jeg kler meg for å fremheve mine gode sider og skjuler de dårlige, så jeg bruker heller klær som fremhever midjen/bysten enn beina. Anonymkode: 22daa...657 hva er fine bein? Det finns ulike meninger om det Anonymkode: 3d86e...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #42 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg er over 50 og har penere legger enn mange på 23. Bar mage syns jeg er litt verre da, etter 3 fødsler Anonymkode: cb353...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #43 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): hva er fine bein? Det finns ulike meninger om det Anonymkode: 3d86e...825 Går det ikke an å lese hva som står? Om man bruker strømper som dekker det meste, spiller det noen rolle hvordan beina ser ut i utgangspunktet? Er jo det som er så glimrende, at man ved å bruke strømper kan skjule skavanker? Anonymkode: 72f32...92b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #44 Del Skrevet 4. desember 2024 Selvsagt! Men uansett harry om du er 19 eller 91, eller alt imellom... Du kan gå i hva enn du vil. Anonymkode: 83126...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #45 Del Skrevet 4. desember 2024 Ja man kan såklart velge å gå i alt, men det betyr ikke at man er fritatt fra at andre ikke liker det du går i. Jeg personlig ville syntes det var veldig harry hvis jeg så en dame på 45 + i kort skjørt. På samme måte som jeg ville syntes det var uber-harry å se en mann på 45+ med skinnyjeans og tight skjorte/tskjorte Anonymkode: e4396...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #46 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja man kan såklart velge å gå i alt, men det betyr ikke at man er fritatt fra at andre ikke liker det du går i. Jeg personlig ville syntes det var veldig harry hvis jeg så en dame på 45 + i kort skjørt. På samme måte som jeg ville syntes det var uber-harry å se en mann på 45+ med skinnyjeans og tight skjorte/tskjorte Anonymkode: e4396...1e0 Men det er mye finere å gå med korte skjørt + strømpebukse en å gå i stramme tights uansett alder Anonymkode: 72f32...92b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #47 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du får bare lov til å gjøre barna flaue før 45 tenker du? Man blir ikke en asekssuell, amish kvinne i klesveien, med en gang man bikker 45 år. Hvor kommer disse holdningene fra? Anonymkode: 28e27...e0c Jeg er 45 og prøvde et skjørt til midt på knærne med tynne stømpebukser før jeg skulle ut. Var litt usikker helt til datteren min på 8 år og ei venninne av henne som var på besøk, sier av seg selv "oj, nå var du fin". Da valgte jeg å bruke det, og tenkte at av barn får man høre sannheten😊 Anonymkode: 68cae...b51 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #48 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Politisk korrekt svar: Ja, såklart. Estetisk korrekt svar: Ja, hvis du kler det/har fine bein. Alderen er ikke det viktigste her. Jeg bruker ikke korte skjørt. Er normalt slank, men har tjukke bein, så det ser ikke bra ut på meg. Jeg kler meg for å fremheve mine gode sider og skjuler de dårlige, så jeg bruker heller klær som fremhever midjen/bysten enn beina. Anonymkode: 22daa...657 Har fine bein? Hvis du leser, så var det jo akkurat det som var argumentet for å kunne ha gleden av å gå i et kort sort skjørt, nemlig ved å bruke en 100 den sort strømpebukse under, slik at man skjuler sine litt stygge bein. Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 5. desember 2024 #49 Del Skrevet 5. desember 2024 Alle kan jo gå i det de vil. Om det blir fint eller ikke, synes jeg som regel kommer mer an på kropp enn alder, for å være helt ærlig. Synes man bør være forholdsvis slank for å se bra ut i kort skjørt, uansett om man er 20 eller 45. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #50 Del Skrevet 5. desember 2024 Uanonym bruker skrev (39 minutter siden): Alle kan jo gå i det de vil. Om det blir fint eller ikke, synes jeg som regel kommer mer an på kropp enn alder, for å være helt ærlig. Synes man bør være forholdsvis slank for å se bra ut i kort skjørt, uansett om man er 20 eller 45. Ja, men man kan jo fortsatt være slank selv om man snart er 50. Var snakk om å skjule litt stygge bein (åreknuter). Med litt tykkere strømper, i alle fall 40 den+ så synes ikke skavankene så lett lenger. Anonymkode: 72f32...92b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 5. desember 2024 #51 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fine bein? Hvis du leser, så var det jo akkurat det som var argumentet for å kunne ha gleden av å gå i et kort sort skjørt, nemlig ved å bruke en 100 den sort strømpebukse under, slik at man skjuler sine litt stygge bein. Anonymkode: 72f32...92b Hvis man er hjulbent eller kalvbent, kan ikke bena skjules om man har på et kort skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #52 Del Skrevet 5. desember 2024 Hermosa skrev (2 minutter siden): Hvis man er hjulbent eller kalvbent, kan ikke bena skjules om man har på et kort skjørt. Ja, og så? Gjør det noe om andre ser det? Ingen er perfekte og alle bør vi være stolte av den kroppen vi har! Anonymkode: 3d86e...825 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #53 Del Skrevet 5. desember 2024 Hermosa skrev (4 minutter siden): Hvis man er hjulbent eller kalvbent, kan ikke bena skjules om man har på et kort skjørt. Har aldri i mitt liv tenkt om noen er kalv eller hjulbeint. Ikke en eneste gang. Ikke vær redd for skjørt. Jeg har skikkelig stygge blodårer som jeg er flau over, men går i skjørt. Anonymkode: 05761...f5d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #54 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, og så? Gjør det noe om andre ser det? Ingen er perfekte og alle bør vi være stolte av den kroppen vi har! Anonymkode: 3d86e...825 Tror hun har problemer med å lese hva som var problemet? Det var verken hjulbeint eller tjukke legger det var snakk om, men derimot å skjule litt åreknuter. Er dette vanskelig å forstå, eller er du en mann? Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #55 Del Skrevet 5. desember 2024 Ja, jeg synes det er veldig fint. Anonymkode: cdab6...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #56 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror hun har problemer med å lese hva som var problemet? Det var verken hjulbeint eller tjukke legger det var snakk om, men derimot å skjule litt åreknuter. Er dette vanskelig å forstå, eller er du en mann? Anonymkode: 72f32...92b Det var da voldsomt da! Åreknuter er heller ikke noe man MÅ skjule. Anonymkode: 3d86e...825 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 5. desember 2024 #57 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har aldri i mitt liv tenkt om noen er kalv eller hjulbeint. Ikke en eneste gang. Ikke vær redd for skjørt. Jeg har skikkelig stygge blodårer som jeg er flau over, men går i skjørt. Anonymkode: 05761...f5d Barlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #58 Del Skrevet 5. desember 2024 Selvsagt er vi forskjellige, og noen føler sikkert sterkt for å skule litt åreknuter også. Men samme det, blir man glad og lykkelig av å bruke noen litt tykkere strømpebukse, så gjør det med glede! Anonymkode: 72f32...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #59 Del Skrevet 5. desember 2024 Nei, ikke greit for deg som ikke klarer å bestemme selv hvordan du kler deg i en alder av 45+. Det er hvem du er, og til dels hvordan du er skapt og ivaretatt, som bestemmer hva du kler deg i, ikke alderen. Spør du en tenåring så er svaret nei, spør du en mann på gamlehjemmet er svaret ja. Ingen av dem bestemmer over DEG. Utallige kvinner i din alder kler mye fint, har mye fint å vise fram, som kler dem, skal de dekke over alt etter en viss dato? Anonymkode: 10f85...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 5. desember 2024 #60 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, men man kan jo fortsatt være slank selv om man snart er 50. Var snakk om å skjule litt stygge bein (åreknuter). Med litt tykkere strømper, i alle fall 40 den+ så synes ikke skavankene så lett lenger. Anonymkode: 72f32...92b Selvfølgelig. Det var det jeg mente - kort skjørt er fint hvis man er slank, uansett om man er 20 eller 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå