AnonymBruker Skrevet 4. desember #1 Del Skrevet 4. desember Hvis man har på en tett strømpebukse på 100 den under? Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #2 Del Skrevet 4. desember Hvor kort og hvor skal det brukes? Anonymkode: 932dc...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #3 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor kort og hvor skal det brukes? Anonymkode: 932dc...f94 Midt på låret og på et juleverksted Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #4 Del Skrevet 4. desember Jeg gjør det av og til, har et miniskjørt og noen dress-shorts jeg fortsatt bruker (er 48). Jeg kler meg i det jeg føler for, uansett alder. Må se grei ut da, jeg har ikke kropp til magetopp lenger f.eks., og vil helst at tenåringsdøtrene mine ikke blir flaue 😄 Anonymkode: f8ff4...46b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4. desember #5 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Midt på låret og på et juleverksted Anonymkode: 72f32...92b Mitt på låre er da ikke så kort... Jeg synes helt klart du kan gå med kort skjørt, men jeg ville hat litt tyk strømpebukse (som du selv skriver) og en genser eller litt "påkled" topp. Ikke på grun av alder, men fordi for tynn eller somerslig bekledning blir rart på juleverksted. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 4. desember #6 Del Skrevet 4. desember Med tette strømper syns jeg det er greit å gå med skjørt midt på låret uansett alder ☺️ 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #7 Del Skrevet 4. desember 💯! Selvfølgelig kan du bruke kort skjørt! Det kan du gjøre hele livet 😀 Anonymkode: e6b7a...3f9 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #8 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvis man har på en tett strømpebukse på 100 den under? Anonymkode: 72f32...92b hva har tjukkelsen på strømpebukse med alder å gjøre? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gjør det av og til, har et miniskjørt og noen dress-shorts jeg fortsatt bruker (er 48). Jeg kler meg i det jeg føler for, uansett alder. Må se grei ut da, jeg har ikke kropp til magetopp lenger f.eks., og vil helst at tenåringsdøtrene mine ikke blir flaue 😄 Anonymkode: f8ff4...46b Vel, er problemet med magetopp at du ikke lenger har kropp til det, eller alderen? Er da mange 20-åringer som ikke har kropp til magetopp heller liksom - mens enkelte 50-åringer har six-pack… Jeg er 45 og går lett med magetopp om sommeren, men nå er det jo ikke temperatur til det. Anonymkode: a9206...bd9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #9 Del Skrevet 4. desember Det som er deilig med å være over 40, er at man kan gi en lang faen i hva andre syns, og bare gå i det man vil 😃 Kos deg på julebord i kort skjørt 🥳🥳 Anonymkode: 28e27...e0c 8 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #10 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som er deilig med å være over 40, er at man kan gi en lang faen i hva andre syns Du har feil innstilling og holdning til livet. Det er bra å gjøre sine egne vurderinger, men å ikke ta hensyn til andre er å være egoistisk. Anonymkode: 6bed2...823 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exinferis Skrevet 4. desember #11 Del Skrevet 4. desember Det formelt riktige svaret er såklart : Alle kan gå i det de vil. Ønsker du å ta på deg et kort skjørt så gjør endelig det. Det litt mer politisk ukorrekte svaret er at : har du ben til å dra det av, så kjør på. Nå skal en såklart være litt varsom med uttalelser rundt vekt, men et slikt kort skjørt er ikke for alle. Men strikken går ganske langt her altså, du kan vere ganske fyldig og fin og hot, men på et tidspunkt blir det gjerne litt for mye av det gode? Så det enkle svaret er såklart et rungende ja - alle kan gå i det de vil. Jeg tolket det kanskje mer dithen at spørsmålet du stilte jaktet en form for godkjennelse? Kanskje til og med av de du er med i hverdagen/jobb? Og da kan svaret være mer nyansert - dog ingen kommer til å si noe i disse baner til deg i person. Jeg får nok voksenkjeft her selv snart. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4. desember #12 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har feil innstilling og holdning til livet. Det er bra å gjøre sine egne vurderinger, men å ikke ta hensyn til andre er å være egoistisk. Anonymkode: 6bed2...823 Det er ikke egoistisk å kle seg i det man vil! Du klarer aldri å kle deg i noe ALLE synes er fint uanset, så da er det likke lurt å finne noe en liker selv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #13 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har feil innstilling og holdning til livet. Det er bra å gjøre sine egne vurderinger, men å ikke ta hensyn til andre er å være egoistisk. Anonymkode: 6bed2...823 Egoistisk å gå i skjørt til midt på låret når man er over 45? Nå må du gi deg. Trekk til deg blikket om du blir krenket av andres klesvalg. Anonymkode: a9206...bd9 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #14 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (20 minutter siden): hva har tjukkelsen på strømpebukse med alder å gjøre? Vel, er problemet med magetopp at du ikke lenger har kropp til det, eller alderen? Er da mange 20-åringer som ikke har kropp til magetopp heller liksom - mens enkelte 50-åringer har six-pack… Jeg er 45 og går lett med magetopp om sommeren, men nå er det jo ikke temperatur til det. Anonymkode: a9206...bd9 Primært at jeg (føler jeg) ikke har kropp til det 😄 Er fortsatt relativt slank, men synes ikke jeg kler det (brukte det da jeg var 17-18). Anonymkode: f8ff4...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #15 Del Skrevet 4. desember Ja, 100 prosent. Uansett tykkelse på strømpebukse, regner med du ikke dresser deg opp supersexy ellers til en sånn anledning siden du sjekker på kg om miniskjørt er ok - men om det er tilfelle, you do you! For en trist verden hvor det ikke er innafor. Anonymkode: 7485d...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #16 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du har feil innstilling og holdning til livet. Det er bra å gjøre sine egne vurderinger, men å ikke ta hensyn til andre er å være egoistisk. Anonymkode: 6bed2...823 De andre + deg får la være å glo da vettu. 🤭 Anonymkode: 2fdf6...a8f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #17 Del Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (46 minutter siden): hva har tjukkelsen på strømpebukse med alder å gjøre? Vel, er problemet med magetopp at du ikke lenger har kropp til det, eller alderen? Er da mange 20-åringer som ikke har kropp til magetopp heller liksom - mens enkelte 50-åringer har six-pack… Jeg er 45 og går lett med magetopp om sommeren, men nå er det jo ikke temperatur til det. Anonymkode: a9206...bd9 Vel, på noen av oss på rundt 50 så er det ikke alle som har perfekte bein lenger. Åreknuter er ikke noe flott å vise fram. Men med en tett eller nesten tett strømpebukse spiller det jo ingen rolle. Da trenger man ikke være redd for å bøye seg heller, for det blir jo nesten som en vanlig tights, skulle man så vidt skimte ei truse igjennom tåler man det.☺️ Anonymkode: 72f32...92b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #18 Del Skrevet 4. desember Jeg er 41 og bruker korte skjørt, er sånn akkurat i grensa BMI-messig på normalvektig/overvektig. Synes jeg kler korte skjørt godt 😊 Så regner med å fortsette med det en god stund ennå 😊 Anonymkode: b88ae...abb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #19 Del Skrevet 4. desember Ja, det syns jeg du an bruke, hvis du føler deg vel i det. Hvis du har barn og er redd for hva de syns, så spør! Personlig bruker jeg ikke noe barna syns det er flaut at jeg går i. Jeg tar gjerne hensyn til dem. Anonymkode: 0635f...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember #20 Del Skrevet 4. desember Det er jo akkurat nå jeg føler jeg kan bruke det! Går liksom ikke an å gå med tykke svarte strømpebukser om sommeren, og jeg er avhengig av å skjule ikke altfor fine bein. Dessuten er det deilig å gå med bare ei litt tykk strømpebukse under et kort skjørt 😊 Anonymkode: 72f32...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå