Gå til innhold

Antall truser

LiseTV

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15-20, men har ca 7-10 som jeg bruker hele tiden, de andre bruker jeg når jeg ikke har fått vasket. 

Anonymkode: 8c272...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

10 stk. Bruker en truse to dager, så det holder. Har ganske lite klær, har ikke mer en det jeg trenger. Vasker en full maskin hver 14. dag. Alt på 40 grader. 

Anonymkode: 82098...95d

Signerer denne. Hvorfor ha så mye mer en man trenger? Eller vaske unødvendig?

Anonymkode: 9829b...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sikkert 50 stk, men jeg ser jo at jeg strekker meg etter de samme ca 10 favorittene hele tiden 😂

Noen er for små, men jeg er kun midlertidig utrent, så forventer å få bruk for dem igjen snart. Når det skjer, tar jeg en opprydning.

Anonymkode: f6670...b7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 truser. En av de er for liten og en er klar for å kasseres. Vasker for hånd og får ikke kjøpt truser i butikken som jeg kan ha hudkontakt med.

Anonymkode: cce48...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 23.36):

Signerer denne. Hvorfor ha så mye mer en man trenger? Eller vaske unødvendig?

Det er forbruksvare. Plutselig en dag er volumet lavt, og man må vaske for hyppig. Det er små plagg, så gidder ikke kjøre halvtomme maskiner. Handler ofte større volum når jeg er på reise. 

Bytter hyppig. Foretrekker noe til trening, noe for søvn, og noe under kjoler/bukser der kanter lett synes. Det blir ofte tre truser per dag. På en 14 dagers ferie krever det 42 truser. 

Anonymkode: cf57f...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er forbruksvare. Plutselig en dag er volumet lavt, og man må vaske for hyppig. Det er små plagg, så gidder ikke kjøre halvtomme maskiner. Handler ofte større volum når jeg er på reise. 

Bytter hyppig. Foretrekker noe til trening, noe for søvn, og noe under kjoler/bukser der kanter lett synes. Det blir ofte tre truser per dag. På en 14 dagers ferie krever det 42 truser. 

Hæ? Klarer meg fint med en til hver dag, og har vel ikke mer en 25 pluss et par hjemmelagde til trange bukser el kjoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg har rundt 30. Jeg kjøper bare en type truse (i utlandet når jeg finner merket jeg liker), og bruker den typen til alt. Jeg kjøper ofte 10-12 i slengen, slik at jeg kan hive dem når de er slitt. En gang på ferie gikk jeg tom for truser og da tenkte jeg at dette skal ALDRI skje igjen, så når jeg drar på ferie nå har jeg alltid med meg alt for mange, men de tar lite plass i kofferten 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 60. Bruker vanligvis én per dag, flere om jeg driver med aktiviteter som gjør meg voldsomt svett. Vasker annenhver måned.

Jeg kjører trusene i egen vask, og da kan den vaskemaskina like gjerne være relativt full, toskete å kjøre egen vaskemaskin for 7 truser, syns jeg. Dessuten er det deilig å slippe å vaske så ofte. 

Man har ikke større forbruk om man har flere truser. Om man har 100 stk som man bruker på rundgang og har i årevis, eller om man har én enkelt truse som man må vaske hver eneste dag og bytte ut ofte fordi man sliter den ut, kommer da på ett ut.

For å besvare spørsmål som har kommet til andre eiere av mange truser: jeg oppbevarer dem i en skuff, som folk flest. Brukte truser går i skittentøyskurv, selvfølgelig. Og nei, den stinker ikke. Trusene mine blir sjeldent spesielt skitne av én dags bruk, og jeg er ren nok til at det ikke lukter stort.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hæ? Klarer meg fint med en til hver dag, og har vel ikke mer en 25 pluss et par hjemmelagde til trange bukser el kjoler. 

Sover i hipster med lavere skjæring, da de holder seg helt på plass.

Står opp, løper en tur, da foretrekker jeg sømløs string, behagelig, men ikke det mest elegante.

Så kler man seg gjerne fint, ønsker både å være pent kledd, og ha plagg som ikke synes under klær. Så da er mitt valg Cheeky, blonder. 

Kommer tilbake for kvelden. Ny hipster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Legger til at de to "hjemmelagde" er trusedelen til hold-in strømpebukser der jeg har klippet av strømpene ved overgangen øverst på lårene. Fungerer flott som truse under trange klær og løfter rumpa litt også🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LiseTV skrev (På 4.12.2024 den 7.51):

Hvor mange truser har dere?

Jeg vasket nesten alle trusene mine en dag. Oj jeg kom til 86 stk.   For mange?

Ja, nei, uff…. Mannen min hadde 43…. Om det var altfor mange? Ja! Hva skal en med så mange forskjellige truser, sånn egentlig!? Så lenge mine 15 truser er rene, har jeg i overflod!! 

Anonymkode: a3eb0...5d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 21.31):

Ja, nei, uff…. Mannen min hadde 43…. Om det var altfor mange? Ja! Hva skal en med så mange forskjellige truser, sånn egentlig!? Så lenge mine 15 truser er rene, har jeg i overflod!! 

Anonymkode: a3eb0...5d3

Jeg vasker etter ca 4 uker. Oppdaget jeg har 2 pakker med truser jeg ikke har åpnet. Blir bare nye truser i julen og vasking først i februar neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...