LiseTV Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hvor mange truser har dere? Jeg vasket nesten alle trusene mine en dag. Oj jeg kom til 86 stk. For mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Du kan levere halvparten til tekstilgjenvinning Anonymkode: 9829b...230 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Jeg lurer mest på hvor sjeldent du vasker og hvordan du oppbevarer 86 skitne truser... Anonymkode: 4f594...9dc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Du HAR ikke for mange. Du KJØPER for mange . . . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Del Skrevet 20 timer siden Mellom 20 og 30. Anonymkode: fc2ae...b6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden Jeg passer på at jeg og ungene har til tre uker uten å trenge vaske. Det er kjekt å ha til ferietiden på sommeren. Kjøper heller kvalitet, framfor kvantitet når det kommer til undertøy. Anonymkode: 0ab0d...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Har nok til ca 14 dager og vasker undertøy en gang i uka. Rart å bare vaske undertøy 3-4 ganger i året. Den balja må stinke noe grønnjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har ikke telt dem, men jeg tipper rundt 25-30 nå, etter en storopprydning for noen måneder siden. Tømte hele truseskuffen på senga, og fjernet alle truser jeg enten ikke likte passformen på, de med vond strikk og andre som var misfarget i vask e.l. ALT jeg ikke lenger bruker. Gikk i restavfallet, da jeg ikke har noen mulighet til å komme meg til noen gjenbruksstasjon. De jeg har nå er med andre ord kun truser jeg faktisk bruker og liker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Det må være over 100. Men har tre kategorier, så går en del i uka. Gidder ikke gå tom bare fordi det går en uke uten 60-vask. Ikke lenge siden jeg ryddet mye, så alt er i bruk. Anonymkode: cf57f...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 17 timer siden 4 uker mellom hver gang jeg vasker. Har en korg for brukte truser og 2 skuffer til rene truser. Kjøper nok litt for mange, men det får så vere. Kaster 2-3 truser hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Rundt 25 vil jeg tro Anonymkode: 2d4f9...ccb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden Mange nok og litt til... Truser er forbruksvare som ikke går ut på dato, så lenge man ikke fortsetter å kjøpe nye i altfor hyppig tempo er det helt uproblematisk å ha flere enn man strengt tatt trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje 20. Er aldri tom, venter jo ikke 3 uker mellom hver vask liksom. Anonymkode: f018b...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan levere halvparten til tekstilgjenvinning Anonymkode: 9829b...230 Hvorfor det? Hvilken verdi har det at ts kaster trusene sine heller enn å bruke dem til de er slitt og så resirkulere dem som filler? Truser i «tekstilgjennvinning» havner et av to steder: i søpla eller på en sånn haug et sted i Afrika/Asia. Ja, det er vår til nå beste ordning. Men det betyr ikke at den er en godt ordning. Å overlate avfall til private firma for så å la dem fritt gjøre som de vil med dem er oppskriften på katastrofe. Ts: hvor mange dager tok det deg å skitne til så mange truser? Anonymkode: cfe00...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Tipper jeg har rundt 50 et sted. Veldig mange syntetiske truser jeg kjøpte for noen år siden for å oppdatere trusegarderoben etter at jeg var ferdig som student. Så oppdaget jeg at jeg tåler ikke syntet så godt, så nå driver jeg og skal kjøpe inn en del bomull som dessuten holder godt i 60-vask. Men må først finne en god favoritt som dekker hele rumpeballene mine og i tillegg er high waist, noen som har tips? Har veldig smal midje og mye rumpe Anonymkode: 30fcc...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Rundt 20, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Hvilken verdi har det at ts kaster trusene sine heller enn å bruke dem til de er slitt og så resirkulere dem som filler? Truser i «tekstilgjennvinning» havner et av to steder: i søpla eller på en sånn haug et sted i Afrika/Asia. Ja, det er vår til nå beste ordning. Men det betyr ikke at den er en godt ordning. Å overlate avfall til private firma for så å la dem fritt gjøre som de vil med dem er oppskriften på katastrofe. Ts: hvor mange dager tok det deg å skitne til så mange truser? Anonymkode: cfe00...0d1 Jeg skitnet selv til alle mine 50 en gang, pga psykisk utmattelse hvor jeg ikke orket vaske klær - rart det der Anonymkode: 30fcc...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden 10 stk. Bruker en truse to dager, så det holder. Har ganske lite klær, har ikke mer en det jeg trenger. Vasker en full maskin hver 14. dag. Alt på 40 grader. Anonymkode: 82098...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har 10, pluss menstruser. Anonymkode: 69751...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Vasker klær hver dag da, så hadde klart meg med færre også. Anonymkode: 69751...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå