Gå til innhold

Plutselig skudd i nakken😳 hva gjør jeg ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal jo ikke til kiropraktor med prolaps. Om noe skal du til fastlegen. Du kan få smertestillende som hjelper mot inflammasjon og får musklene til å slappe av. Du skal ikke tøye på dette nå, bare ta det pent til det ikke gjør vondt lenger. 

Anonymkode: 1460c...95e

Joda man kan fint gå til kiropraktor, kiropraktor kan også sykemelde dersom det er nødvendig. Du tror kanskje at det eneste en kiropraktor gjør er å knekke? 

Jeg har blitt fulgt opp av kiropraktor hele veien med prolaps og hun gjør så mye mer enn å bare knekke. 

Anonymkode: 37711...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda man kan fint gå til kiropraktor, kiropraktor kan også sykemelde dersom det er nødvendig. Du tror kanskje at det eneste en kiropraktor gjør er å knekke? 

Jeg har blitt fulgt opp av kiropraktor hele veien med prolaps og hun gjør så mye mer enn å bare knekke. 

Og glemte å si ts, du kan prøve å legge på en ispose eller forssene grønnsaker eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skal jo ikke til kiropraktor med prolaps. Om noe skal du til fastlegen. Du kan få smertestillende som hjelper mot inflammasjon og får musklene til å slappe av. Du skal ikke tøye på dette nå, bare ta det pent til det ikke gjør vondt lenger. 

Anonymkode: 1460c...95e

Mest sannsynlig er jo dette en låsning, ikke prolaps. Dra til kiropraktor sier nå jeg. Han vil uansett ikke knekke før et røntgenbilde og en vurdering på om det er låsning eller prolaps. 

Anonymkode: 8672c...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og glemte å si ts, du kan prøve å legge på en ispose eller forssene grønnsaker eller noe. 

Det var verre😬 jeg slappet ikke av i nakken da, på meg så hjalp varm klut. Tror dette er muskulært ( er hudpleier, så hatt litt om anatomi og kropp) men dette er nytt for meg. Likevel tror jeg det kommer av over lengre tid overanstrengelse. Jeg er en smule bedre nå, det kommer mer i tak nå. I begynnelsen holdt det på hele tiden, var uutholdelig. 

Anonymkode: 7e520...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er heldig. Nakkeskudd er omtrent alltid dødelig.

Anonymkode: 5f241...8e3

Du sier noe der 😊 det kjentes ut som en god gammeldags hekseskudd i nakken. 

Anonymkode: 7e520...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...