AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Bare hyggelig, vennskapelig? Hva tror dere? Eller at han er tiltrukket av meg? Anonymkode: 90a13...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som tror at folk på kg er synske. Anonymkode: 9f50c...32f 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Som mann selv har jeg ingen problemer med å si dette til en dame uten at jeg vil noe mer. Som konene til kompiser for eksempel. Men overdriver ikke. Har til og med sagt til en kollega at hun har fin rumpe, noe hun likte godt. Hun har trent og jobbet for det. Så hun likte å få kompliment for det. Anonymkode: 71373...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Dette sier jeg til damer jeg ikke er interessert i seksuelt, men rett og slett for å være hyggelig, og for å gi henne en kompliment. Hadde jeg vært interessert seksuelt hadde jeg aldri sagt at du var pen. Anonymkode: 9b84b...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Syns vel du var flott og pen da. "Så flott du så ut i dag". er personlig noe jeg typisk ville sagt til familie eller venner. Anonymkode: 354ee...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Ja ja. Her sitter du og snakker med deg selv.....👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare hyggelig, vennskapelig? Hva tror dere? Eller at han er tiltrukket av meg? Anonymkode: 90a13...dfe Det kommer anpå, sa han det tilfeldig bare rett ut til deg ? Eller ba du han om å svare? Anonymkode: 45264...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Sitronterte skrev (18 minutter siden): Ja ja. Her sitter du og snakker med deg selv.....👍 ? Anonymkode: e2ab4...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: e2ab4...e6e Er usikker, men Anonym-koden eller tallet, er det samme hele veien nedover. Betyr at samme person har skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Absolutt alt av denne typen kommentarer handler om to ting: 1. At du har sosiale skills til å forstå om en slik kommentar er greit for mottaker. 2. Tid og sted. Timingen spiller en stor rolle. Anonymkode: 3b105...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden (endret) PÅ generellt basis så gir menn komplimanger på det yttre som pen søt osv når de vil KNULLE. MEN som en annen innskriver skrev, det kan også være for å være snill å gi komplimang til noen de IKKE vil ligge med.... SÅ! Konklusjonen da ts er at, hold deg fast nå, Han vil knulle, eller IKKE knulle deg! Du kan betrygge deg med at det IALLEFALL handler om knulling uansett! Endret 14 timer siden av ufiltrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Sitronterte skrev (3 timer siden): Er usikker, men Anonym-koden eller tallet, er det samme hele veien nedover. Betyr at samme person har skrevet? Anonym kodene er ikke de samme i det hele tatt. Anonymkode: 9f50c...32f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Dårlig ordforråd? Anonymkode: 5a81b...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonym kodene er ikke de samme i det hele tatt. Anonymkode: 9f50c...32f Kan heller ikke se at anonym kodene er like?🤓 Anonymkode: 45264...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare hyggelig, vennskapelig? Hva tror dere? Eller at han er tiltrukket av meg? Anonymkode: 90a13...dfe At han er 50+ og utdatert nok til å tro det er flatterende er min gjetning. Det er helt utrolig hva folk som velger å ikke følge med tenker de kan åpne munnen og si. Anonymkode: 3e21f...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har til og med sagt til en kollega at hun har fin rumpe, noe hun likte godt. Hun har trent og jobbet for det. Så hun likte å få kompliment for det. Anonymkode: 71373...752 Den skal man være forsiktig med, altså, men leser man sosiale koder, så kan det gå fint. AnonymBruker skrev (4 timer siden): 2. Tid og sted. Timingen spiller en stor rolle. Anonymkode: 3b105...9ce Nettopp. Jeg ville typisk ha sagt noe slikt i tre tilfeller; 1. Hun har pyntet seg og gjort seg flid, trent, stylet seg, etc. I slike tilfeller sier jeg det gjerne med eksklamasjon. Wow, plystre plystre. 2. Hun er nedfor og lurer på om hun har sjanse på markedet, sammenligner seg med andre, eksens nye dame, for eksempel I slike tilfeller sier jeg det gjerne med medfølende og/eller realitetsorienterende tonefall. 3. Jeg er interessert og i ferd med å varme henne opp I slike tilfeller sier jeg det enten med et lurt smil og/eller halvveis spørrende blikk for å følge med på responsen. Anonymkode: e35d1...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden Han synes at du er veldig flott og pen. Sa han det om deg til en annen, eller sa han det direkte til deg? Kanskje sa han det for å gi et hyggelig kompliment til deg, eller kanskje fordi han vil høre mer om hva du synes om ham, og kanskje.....kanskje? Det er i hvert fall positivt ment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå