AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg flasser ekstremt i hodebunnen. Jeg unngår å vaske håret for ofte, bruker ikke styling i det, har prøvd milde shampooer, og andre shampooer. Allikevel, det flasser hele året. Har noen tips til hårprodukter mot flass? Anonymkode: 3bd47...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Fungoral, daxxin Anonymkode: 2332d...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Daxxin grønn flaske og eller fungoral. La begge virke i minst 5 min. Det hjalp meg! Anonymkode: 8ef56...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Spørs grunnen til at du flasser. Tørr hodebunn? Eksem eller annet utslett? Sopp? Anonymkode: 9d8b4...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Det som nevnes over. Fikk tips fra hudlege om å ta sjampen i tørt hår og la det virke i minst ti minutter før jeg dusjet. Når du sier at du ikke vasker håret "for ofte", hva mener du med det? Noen har en hodebunn som krever at man vasker håret ofte (med riktig sjampo, selvsagt). Dersom dette ikke hjelper, finnes det legemidler på resept, som for eksempel Diprosalic. Anonymkode: d974c...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå