Gå til innhold

Happy Ending

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si at du også vil ha en happy ending. I gambia eller noe.

oi oi oi oi oi !!! da blir det bråk da!

Tenkt på det?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah right 😂

Men morsom tråd, så sånn hypotetisk sett:

Jeg er veldig åpen og lite sjalu, men hadde syntes det var en utrolig spesiell ting å si, at man gleder seg til å gå til en sexarbeider og blir runka når man skal på kjærestetur.

Hvis han er så glad i thaimassasje, så er det jo en på hvert hjørne her til lands også. Så litt hull i trolletråden din der. Men ellers god.

Anonymkode: d89ed...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vet at man ikke eier partneren, men dette sårer meg virkelig

Kan folk vennligst slutte å skrive slikt møl?

Handler ikke å eie noen andre, men å sette standarden man vil ha oss en partner.

Anonymkode: dfcd5...fc3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det runkes på massasjesjapper i hele Norge og, er han såpass hypp er det sannsynlig at han har gjort det alt. Superenkelt å få en happy ending her, trenger ikke dra til Thailand.

Hvis sånt er no-go, er det urokkelig. Det er ikke valgfritt for den ene parten. Ville sagt at happy ending på han betyr quick ending for dere. Hadde sagt det samme selv jeg. Det er uaktuelt å oppsøke sånne sjapper, og få penis berørt og spurt om noe ekstra.

Anonymkode: 21aa7...88a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er derfor jeg er i tenkeboksen. Vanskelig når jeg elsker han så dypt. 

Anonymkode: 5e64f...c7b

Dette er utroskap!! Det er jo som om du får en annen mann til å fingre deg. Hva faen er dette for noe? Å de svarene du får er jo helt sinnsyke! Selvfølgelig er ikke det greit! Å selvfølgelig kan du nekte han det! Det er UTROSKAP

Anonymkode: b0eea...73d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

It ain't that deep. Jeg liker ikke jobben jeg har nå. Men er bedre enn ingenting. Jobber som hjemmesykepleier.

Anonymkode: c2d4d...774

Unnskyld, hva?

Anonymkode: 1fc1c...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Disse thaidamene gir jo ikke happy ending fordi de vil, men fordi det er nødt og blir tvunget til det. 

Anonymkode: 58240...707

Det er mange som ikke jobber fordi de vil men fordi banken krever at de betaler på lånet.

Anonymkode: 86113...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min samboer har tatt Thaimassasje i Thailand, i Norge og flere andre steder. Men det har aldri vært noe tema med  Happy Ending.  Hadde han sagt noe slikt, og ment det seriøst, så hadde jeg gått på dagen. Og jeg finnes ikke sjalu. Å ikke like dette har ingenting med sjalusi å gjøre.  Jeg har mine standarder for menn, og sexkjøpere er ikke noen av dem. Da får han heller være singel, tenker jeg. 

Anonymkode: 22ac1...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (19 timer siden):

What? Selvsagt kan man nekte partner å være utro?! Det er vel utroskap at andre har sex med deg?? Altså at noen andre runker mannen min, det er utroskap på høyt nivå altså.. 

Nei, ts, du trenger ikke godta det. 

Selvsagt kan man ikke nekte noen å være utro. Men det kan få konsekvenser om det gjennomføres.

Anonymkode: d5356...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg og min samboer har tatt Thaimassasje i Thailand, i Norge og flere andre steder. Men det har aldri vært noe tema med  Happy Ending.  Hadde han sagt noe slikt, og ment det seriøst, så hadde jeg gått på dagen. Og jeg finnes ikke sjalu. Å ikke like dette har ingenting med sjalusi å gjøre.  Jeg har mine standarder for menn, og sexkjøpere er ikke noen av dem. Da får han heller være singel, tenker jeg. 

Anonymkode: 22ac1...95e

Rart at en annen kvinne kan massere en mann og ta på hele kroppen uten problemer. Men om den samme kvinnen er borti kjeppen, nei da skal man gå på dagen😂😂😂.

For en verden vi lever i😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Exen er sykelig sjalu ja 🤣 nei, hun hadde en normal reaksjon på utroskap

Anonymkode: 19f3c...43c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bedt han drite og dra. Men dette kan vel ikke være det første han viser av harry-tendenser? Liker han danseband?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rart at en annen kvinne kan massere en mann og ta på hele kroppen uten problemer. Men om den samme kvinnen er borti kjeppen, nei da skal man gå på dagen😂😂😂.

For en verden vi lever i😂😂😂

Jeg kan håndhilse på hvem som helst og gi en klem til mange. Tar ikke på underlivet til andre enn kjæresten uansett. 

Anonymkode: 19f3c...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...