AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Kan dette gå? Anonymkode: 4cdb3...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Det kommer an på veldig mange ting…? 😅 Anonymkode: f875f...653 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Kommer helt an på de faste utgiftene. I praktisk nyere nedbetalt bolig bør det gå helt fint. Anonymkode: 86919...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Det kommer jo helt ann på faste utgifter. Anonymkode: 7f499...745 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden 20000 totalt? Hva er bokostnaden? De må være meget lave. Anonymkode: 74e41...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Totalt inn? Spørs jo helt hva utgiftene er Anonymkode: 37fc7...675 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden 10 000 i leie. Anonymkode: 4cdb3...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Hva skal det dekke? Er det for alle faste utgifter, så selvfølgelig ikke. er det etter alle faste utgifter, så hadde jeg lett tatt utfordringen. er det etter alle faste utgifter, så trenger man egentlig bare mat. Gitt at man har tatt høyde for transport, og at man har alt man trenger av klær og evt medisiner, og det aller mest nødvendige av hygieneartikler (som egentlig bare er såpe, tannbørste, tannkrem og shampoo). jeg kunne lett maten mannen min og meg på 2000 kroner i mnd. i et par måneder, men i lengden ville nok ikke kroppen fått den næringen den trenger. Jeg hadde ikke klart det om jeg skulle inkludere barna i budsjettet. Anonymkode: 9db1d...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal det dekke? Er det for alle faste utgifter, så selvfølgelig ikke. er det etter alle faste utgifter, så hadde jeg lett tatt utfordringen. er det etter alle faste utgifter, så trenger man egentlig bare mat. Gitt at man har tatt høyde for transport, og at man har alt man trenger av klær og evt medisiner, og det aller mest nødvendige av hygieneartikler (som egentlig bare er såpe, tannbørste, tannkrem og shampoo). jeg kunne lett maten mannen min og meg på 2000 kroner i mnd. i et par måneder, men i lengden ville nok ikke kroppen fått den næringen den trenger. Jeg hadde ikke klart det om jeg skulle inkludere barna i budsjettet. Anonymkode: 9db1d...9ef Never mind, ser jeg tolket innlegget feil. Anonymkode: 9db1d...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 10 000 i leie. Anonymkode: 4cdb3...0ca Hvis du vil ha ordentlige svar så må du nesten skrive litt mer informasjon, ingen kan gjette seg til hva slags andre utgifter dere har. Anonymkode: 7f499...745 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Hva skal disse 20k dekke? Du må gi bedre info for å få et vettugt svar. Anonymkode: 73832...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden I følge sifo står det at man har over 19000 i utgifter før leie og sånn. Kan man stole på det? Eller er det mulig å kutte enda mer ned? Anonymkode: 4cdb3...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Sifo er egentlig ganske raust, fordi store innkjøp blir spredt over flere år. Så hvis dere bare skal leve på dette i et år eller to så burde det gå helt fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva skal disse 20k dekke? Du må gi bedre info for å få et vettugt svar. Anonymkode: 73832...a22 Dekke husleie på ca 10 000, mat og kollektivtransport. Anonymkode: 4cdb3...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Trodde det dreide seg om mat i måneden, og tenkte at det jammen var noen som hadde et forhøyet forbruk. Anonymkode: fd8cf...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Telefon? Forsikring? Klær? Strøm? Anonymkode: 066f4...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Strømmetjenester? Hva klarer dere å la være å ha i livet da? Er det for en periode? Et år? To år? Anonymkode: 066f4...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dekke husleie på ca 10 000, mat og kollektivtransport. Anonymkode: 4cdb3...0ca Mat for 2 voksne er 5.000+ i mnd. Kollektiv for 2 ligger vel på 1600 for 2 månedskort. Hva med utgifter til strøm, forsikringer, klær? Anonymkode: ef1c0...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Innboforsikring? Husholdningsartikler? Internett? Anonymkode: a55c1...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dekke husleie på ca 10 000, mat og kollektivtransport. Anonymkode: 4cdb3...0ca Da har du 2500 uka til mat og kollektivtransport. Delt på 2 mennesker. Ta de siste kontoutskriftene og se hva dere bruker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå