AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #41 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dessverre er det litt for sent for det nå 😂men skal det fremover. Hun ville ikke bruke fiksferdig, nå skjønner jeg hvorfor🤣😖😥 Anonymkode: 40bc0...bcc Dette trenger ikke være grunnen til at hun ikke bruker fiks ferdig. Den løsningen er det kun en som tjener på, nemlig eierne av Finn.no som driver og leker bank. Anonymkode: f11a5...f05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. desember 2024 #42 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vipps kan også brukes til å betale i nettbutikker. Kjøp fra næringsdrivende med betaling via Vipps kan dekkes via kredittkort hvis vare ikke leveres. Ikke ved kjøp fra privatperson. Anonymkode: 610ef...5e7 Dette skjønner jeg ikke. Vippser man penger til en privatperson for å betale dem for en vare, og har kredittkortet sitt registrert hos betalingsformidleren Vipps, så skjer jo faktisk betalingstransaksjonen på et kredittkort. Da har man vel rettigheter på lik linje som om man vippset en bedrift via vipps og kredittkortet man har reg. der. Vipps kredittkort Kan man bruke kredittkort i Vipps? Ja, det kan man. Du kan både kjøpe varer og tjenester og sende penger til andre Vipps-brukere. Alt du trenger å gjøre er å legge til kredittkort på Vipps. Forutsetningen er at du har fått kortet fra en norsk kortutsteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #43 Del Skrevet 5. desember 2024 Million skrev (2 timer siden): Dette skjønner jeg ikke. Vippser man penger til en privatperson for å betale dem for en vare, og har kredittkortet sitt registrert hos betalingsformidleren Vipps, så skjer jo faktisk betalingstransaksjonen på et kredittkort. Da har man vel rettigheter på lik linje som om man vippset en bedrift via vipps og kredittkortet man har reg. der. Vipps kredittkort Kan man bruke kredittkort i Vipps? Ja, det kan man. Du kan både kjøpe varer og tjenester og sende penger til andre Vipps-brukere. Alt du trenger å gjøre er å legge til kredittkort på Vipps. Forutsetningen er at du har fått kortet fra en norsk kortutsteder. Når du sender penger til privatpersoner så er det selve overføringen av penger som er tjenesten du har betalt for med kredittkortet. Pengene er overført så tjenesten er levert. Vipps har ikke noe ansvar for hva du og mottaker av pengene har avtalt. Kredittkortet er brukt til å overføre penger. Når du kjøper fra næringsdrivende bruker du Vipps til å betale for en vare og den næringsdrivende har avtale med Vipps om at de skal levere varer de har mottatt betaling for. Kredittkortet er brukt til å betale for en vare. Anonymkode: 610ef...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #44 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 8.19): Jeg skrev til hun at dersom hun ikke vippser umiddelbart så anmelder jeg ila formiddagen, da fikk jeg melding tilbake TVERT om at hun var syk og fikk penger i ettermiddag så vippser da, jeg har lite lyst å vente til ettermiddag da jeg tror hun bare drar ut tiden. Hva tror dere? Anonymkode: 40bc0...bcc Hvilke penger det hun venter på å få i ettermiddag? De pengene du har vippset var jo for varene hun skulle sende, så hvis hun hadde holdt sin del av avtalen og sendt varene etter du betalte hadde ikke dette vært et problem. Høres rett og slett ut som om hun ikke HAR varene og aldri har hatt til hensikt å sende dem til deg. Ikke aksepter at hun prøver å hale ut tiden! Anonymkode: f63fd...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå